• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфікуючи засоби (Мікрасепт)

Закупівля для запобігання поширенню COVID 19

Завершена

18 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90.00 UAH
Період оскарження: 13.12.2021 14:27 - 17.12.2021 14:32
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо незаконного визнання переможцем ТОВ "КАПІТЕЛЬ ДНІПРО"

Номер: d604162951564edaaf04051aec0e57a6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-13-003098-b.c1
Назва: Вимога щодо незаконного визнання переможцем ТОВ "КАПІТЕЛЬ ДНІПРО"
Вимога:
24 грудня 2021 року уповноваженою особою Замовника було прийнято незаконне рішення щодо переможця ТОВ "КАПІТЕЛЬ ДНІПРО" З рішенням уповноваженої особи ТОВ «Лізоформ Медікал» категорично не погоджується, оскільки уповноваженою особою Замовника недосліджена належним чином тендерна пропозиція ТОВ "КАПІТЕЛЬ ДНІПРО", а це свідчення того, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, чим порушує принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Невідповідність вимогам встановленим в Оголошенні замовника полягає в тому, що згідно п.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу щодо деззасобу: «Мікрасепт 1000 мл, з дозуючим пристроєм.». Вимоги до товару, що постачається: якість, комплектність товару, що поставляється, повинні відповідати діючим стандартам і нормам. При постачанні товару на склад Постачальник повинен разом з товаром надати документи, що підтверджують якість і безпечність продукції для здоров'я й життя людини на кожну заявлену партію згідно вимог чинного законодавства та державних стандартів України (висновок ДСЕЕ або декларацію виробника про якість, або тощо). Отже, Замовник мав намір закупити саме засіб Мікрасепт, без розгляду еквівалентів , про що й сказано у відповідях на запитання в період уточнення . Запитання до процедури еквівалент Дата подання: 15 грудня 2021 11:39 Дата відповіді: 15 грудня 2021 12:10 Доброго дня. Чи будете розглядати еквівалент продукції з подібним складом? Відповідь: Доброго дня, еквіваленти розглядати не будем Тож, шановна уповноважена особа, просимо Вас бути послідовними й відхилити пропозицію учасника котрий запропонував аналог/еквівалент, адже в Оголошенні чітко вказано про засіб котрий бажає закупити замовник - Мікрасепт 1000 мл, з дозуючим пристроєм. Враховуючи те, що Замовник не виклав технічних вимог до засобу, він чітко знав склад, призначення та інші характеристики засобу Мікрасепт, але чомусь не звернув увагу на те , що запропонований засіб «DEFENS D-1» містить лише один ізопропіловий спирт , а не суміш ізопропілового та пропілового спиртів, як містить засіб «Мікрасепт»; згідно інформації з Методичних вказівок на засіб «DEFENS D-1» п.1.5 призначення та п.3.2 Методи знезараження обмежується лише гігієнічною обробкою рук, як правило, якісні антисептичні засоби застосовуються і для хірургічної обробки рук персоналу; обробки шкіри пацієнтів та інше. Та саме кричуще те, що закупівля проводиться для запобігання поширенню COVID 19, а даний засіб не підтверджує активність проти коронавірусної інфекції, прощо можна переконатись переглядаючи Методичні вказівки п.1.6.Спектр антимікробної дії. На підтвердження якості засобу (п.7.1. Методичні вказівки) Замовник мав би на дати Сертифікат якості, але натомість Учасник надав Сертифікат Халяль, цікаво навіщо? Адже засіб повинен мати документи ,що підтверджують якість і безпечність продукції для здоров'я й життя людини на кожну заявлену партію згідно вимог чинного законодавства та державних стандартів України, а не Законам Божим. Тож, уповноважена особа, прийняла упереджене рішення про визнання переможця (мабуть спантеличила ціна), не провела професійне оцінювання запропонованого засобу, та порушила Закон. Крім того, інформуємо, що у вашому випадку Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Нагадуємо, що відповідно до абзацу 2 ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тобто, дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Зазначення конкретного виробника продукції без зазначення можливості пропонувати еквіваленти/аналоги підтверджено навіть у відповіді Замовника на запитання: На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити рішення щодо визнання переможцем ТОВ "КАПІТЕЛЬ ДНІПРО" (повідомлення про намір укласти договір) по закупівлі UA-2021-12-13-003098-b, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "КАПІТЕЛЬ ДНІПРО" не відповідає вимогам викладеним Оголошенні, а тому рішення Замовника є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.