• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби

Завершена

22 190.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110.95 UAH
Період оскарження: 19.10.2017 11:06 - 23.10.2017 11:03
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення

Номер: c1b4d6a7c1d54fd79123551d3eb08145
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-19-000403-b.a4
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Відповідальними особами замовника торгів UA-2017-10-19-000403-b Комунального закладу Світлодарської міської лікарні на закупівлю: Медікарін, АХД 2000 Експрес Код ДК 021-2015 (CPV) : 24455000-8 - Дезинфекційні засоби, порушено принципи публічних закупівель, які закріплені на законодавчому рівні в ЗУ «Про публічні закупівлі» та Наказі ДП Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядок здійснення допорогових закупівель», а саме принципи: - добросовісної конкуренції серед учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Порушення вищезазначений принципів мало місце на етапі кваліфікації пропозиції учасника, а саме 01.11.2017 року відповідальними особами Замовника торгів було прийнято рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ІМЕД", який за результатами аукціону надав найменшу цінову пропозицію, про що в електронній системі закупівель було оприлюднено рішення Замовника. ПНВП «Галіс», як учасник даних торгів, не погоджується з таким рішенням, оскільки воно прийняти з порушенням принципів публічних закупівель. Все це обґрунтовується тим, що під час кваліфікації учасника ТОВ "ІМЕД", Замовник визнав його переможцем лише на підставі наданої найменшої цінової пропозиції. При цьому не враховуючи жодних вимог та умов, які передбачала закупівля. Замовником не був врахований той факт, що пропозиція учасника не містила низку документів, які обов’язково повинні бути в складі пропозиції відповідно до вимог документації, а саме: - гарантійний лист про те, що до розрахунку ціни пропозиції учасник не включав будь-які витрати, понесені ним у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов'язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції, у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним посвідченням. Документ вимагався як обов’язковий для надання в пропозиції відповідно до Розділу ІІ п.1 Документації. - лист гарантія про те, що в пропозиції учасника пропонується товар з врахування всіх технічних, якісних та кількісних вимог, які передбачені в Додатку № 1 Тендерної документації з обов’язковим дотримання вимоги щодо марки та фірми товару, які планує закупити Замовник. Документ вимагався як обов’язковий для надання в пропозиції відповідно до Розділу ІV пункт 2 Документації - гарантійний лист про те, що учасник погоджується з тим, що умови договору про закупівлю не будуть відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) у разі визнання його переможцем процедури закупівлі. Документ вимагався як обов’язковий для надання в пропозиції відповідно до Розділу V пункт 2 Документації. Відповідно до вимог документації Розділ 2 частина 1 «…У разі відсутності будь-яких документів у складі тендерної пропозиції учасника, які вимагалися Замовником як обов’язкові для надання, дана пропозиція буде відхилена незалежно від ціни, яку запропонує учасник…Всі документи, які вимагаються Замовником по даній тендерній документації повинні бути подані учасниками торгів до періоду завершення подання тендерних пропозицій. В іншому випадку не дотримання даної вимоги буде підставою для її відхилення. На підставі вищевикладеної інформації Замовник порушує вимоги власної тендерної документації, що має наслідок недотримання принципу публічних закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників. Вчиняючи такі дії, Замовник спотворюйте результати тендеру, тим самим створюючи нерівні умови для їх учасників. Наступним істотним порушенням Замовника є те, що запропонована учасником ТОВ "ІМЕД" продукція не відповідає тій продукції (технічним характеристикам), яка планувалася закуплятися по даній закупівлі. Відповідно до оголошення та Додатку № 1 Документації, передбачається закупівля товару конкретного виробника. Також вищевказаний додаток передбачає інформацію, що в разі посилання в тендерній документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент». Аналізуючи зазначену інформацію Замовник допускає подання тендерних пропозицій з товаром, який є еквівалентним по відношенню до товару, що закупляється. Тобто в даному випадку товар-еквівалент, який пропонується потенційними учасника тендеру має бути «рівнозначний», «рівноцінний», однаковий за величиною і т.д. Запропонований учасником ТОВ "ІМЕД" деззасіб Мікрасепт передбачає швидку дезінфекцію лише за 30 сек, а деззасіб АХД 2000 експрес, що закупляється по даній закупівлі за 15 сек. Постає питання, яким чином Мікрасепт може бути еквівалентим по відношенню до АХД 2000 експрес, якщо продукція істотно нерівнозначна по швидкості дезінфекції рук? Запропонована продукція учасника Госпісепт не діє на деякі особливо-небезпечні інфекції. Згідно з методичними вказівками щодо застосування засобу "Госпісепт" відсутні режими щодо застосування деззасобу при особливо- небезнечних інфекціях (сибірці, ЧУМІ, туляремії, холері), що позбавляє можливості використовувати засіб для дезінфекційних робіт за режимами особливо- небезпечних інфекцій. Згідно з наказом МОЗ України від 30.05.1997 № 167 "Про удосконалення протихолерних заходів в Україні" медичні заклади повинні створювати необхідний запас деззасобів з метою запобігання спалаху особливо- небезпечних інфекцій. Методичні вказівки Медікаріну передбачають режим щодо застосування деззасобу при особливо- небезнечних інфекціях (ЧУМІ, холері і т.д.). В даному випадку запропонована учасником продукція не можна вважати еквівалентом, вона взагалі не діє на особливо-небезпечні інфекції. Постає питання як при закупівлі такого деззасобу можна знехтувати спектром дії препарату на особливо-небезпечні інфекції? В даному випадку має місце порушення не лише законодавства з питань публічних закупівель, але й нормативно-правових актів МОЗ. Закупляючи такий препарат, відповідальна особа навіть знехтувала життям та здоров’ям населення. Враховуючи вищевикладену інформацію пропозицію учасника ТОВ "ІМЕД" необхідно відхилити на підставі Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 п.п.9.2 п.9 – «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі». Визнавши такого учасника переможцем торгів Замовник порушив, ще один із принципів публічних закупівель, а саме принцип максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. Під час кваліфікації пропозицій замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристик. Оскільки закупівля менш якісного предмету закупівлі дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на додаткову закупівлю товару, оскільки придбаний товар за нібито низькою ціною не відповідає тим технічним параметрам, які необхідні. Все це буде мати наслідок додаткової розтрати бюджетних коштів. В даному випадку мова йде про закупівлю деззасобів, які будуть діяти на особливо- небезпечні інфекції ЧУМИ, холери і т.д. Шановний Замовнику, повідомляємо, що при визначені переможця керуються не лише найменшою ціновою пропозицією, а й враховують принципи закупівель. Законодавець їх закріпив на законодавчому рівні для того щоб їх дотримуватися, а не ігнорувати та при цьому порушувати. Жодний нормативно-правовий акт, який регулює порядок проведення публічних закупівель, не передбачає обов’язок Замовника визнавати переможцем торгів виключно пропозицію з найнижчою ціною. ПНВП «Галіс» як учасник, вищезазначених торгів зацікавлений в своїй перемозі, а тому будемо аналізувати всі етапи проведення допорогової процедури закупівлі Замовника на відповідність вимогам законодавства. На етапі кваліфікації пропозиції учасників, уповноважена особа, які відповідальна за проведення торгів, скоїла явне правопорушення, оскільки в пакеті документів учасника ТОВ "ІМЕД", є явні невідповідності вимогам тендерної документації та технічному завданню. На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України в сфері публічних закупівель, - ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення про визначення переможця торгів ТОВ "ІМЕД"; 2. Проводити кваліфікацію пропозицій учасників торів даної закупівлі з врахування всіх принципів публічних закупівель, а також вимог та умов Документації. 3. Поводити процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства, яке регулює допорогову процедуру закупівлі та з врахуванням вимог Тендерної документації. У разі якщо Вами не будуть усунуті порушення, керівництвом ПНВП «Галіс» буде донесена інформація до керівництва, міністерства та інших структурних підрозділів, якім Ви підпорядковується, про порушення Вами законодавства, що спотворює результати тендеру та ігнорування наказів МОЗ щодо забезпечення закладів охорони здоров’я необхідною продукцією та поставиться питання щодо того, що Замовник витрачає нераціонально бюджетні кошти, оскільки закупляє продукцію, яка навіть не має жодного відношення до еквіваленту до тої, що необхідна.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику розглядаючи Вашу величезну вимогу, ми марно витратили час для того ,щоб відповісти на ваші не обгрунтовані доводи, погрози та звинувачення. Але дивно що саме Ви – Учасник з найбільшою ціною почали оскаржувати Закупівлю. Та все ж таки звертаємо Вашу увагу на вимоги в оголошенні Додаткова інформація: Дана закупівля організовуються та проводяться на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» та Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель». Розпочата Замовником процедура закупівлі відноситься до того виду процедур, вартість предмету закупівлі, якої є меншою ніж 200 000,00 грн., а тому організовується та проводяться з врахуванням всіх вимог та умов, які передбачені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі Наказ). Відповідно до даного Наказу частина 6 «Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» пункт 6.4 передбачено, що «Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Зі змісту даної норми чітко видно те, що законодавцем передбачено право, а не обов’язок вказувати інформацію щодо аналогів та/або еквівалентів, які прийматимуться Замовником у пропозиціях Учасників. На підставі цього Замовником в додатку №1 Тендерної документації зазначає, який саме товар закупляється останнім та які технічні, якісні, кількісні характеристики в тому числі виробник товару необхідний Замовнику при закупівлі даної продукції. Відповідно до пункту 6.3 Наказу «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.». На підставі вищевикладеного та керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Враховуючи вимогу Учасника, надану в період уточнення, внесені зміни в Додатку №1 Технічні вимоги на закупівлю (специфікація) код ДК 021:2015-24455000-8- Дезинфекційні засоби (Медікарін, АХД 2000 Експрес ) (або еквівалент) *Посилання в тендерній документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент». Тож враховуючи всі вимоги в період уточнення, дотримуючись Закону про публічні закупівлі та Наказу №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», Замовник надав право участі не лише із зазначеними засобами а й еквівалентами. Тендерною комісією були розглянуті всі надані документи на відповідність Учасника згідно Додатку №2- всі документи надані в повному обсязі і відповідають всім вимогам. Що до відповідності дезінфекційних засобів, то хочеться Вам сказати, що Ви були мабуть дуже емоційно збуджені і не помітили, що Мікрасепт , якраз відповідає всім характеристикам засобу АХД 2000 експрес ( згідно наданих Методичних вказівок п.3,2), але чому ми вам про це повинні доказувати? Згідно вимог, взагалі не було уточнення про швидку дезінфекцію, але ви чомусь, на свій розсуд, вирішили порівняти саме цю позицію, але прорахувались. Можемо вказати на ваші прорахунки стосовно іншого засобу – Госпісепт. Ви знову чомусь схопились за :відсутні режими щодо застосування деззасобу при особливо- небезнечних інфекціях (сибірці, ЧУМІ, туляремії, холері), що позбавляє можливості
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: a92efcc7ce41416e9a1fd1e0517bb165
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-19-000403-b.b3
Назва: вимога
Вимога:
надмірні вимоги
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога по закупівлі код ДК 021:2015-24455000-8- Дезинфекційні засоби (Медікарін, АХД 2000 Експрес ) задоволена
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення невідповідності

Номер: 867381e4cb834be0ba9462f73e14cbd4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-19-000403-b.b1
Назва: Вимога про усунення невідповідності
Вимога:
Вимога про усунення невідповідність умов тендерної документації щодо даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надайте уточнюючу інформацію з приводу невідповідності тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 754fec7238fd45ef9efb4261fd52c454
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-19-000403-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога про усунення невідповідності
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога про внесення змін до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015-24455000-8- Дезинфекційні засоби (Медікарін, АХД 2000 Експрес ) Задоволена
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні