-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко 3,2%
Торги не відбулися
257 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 286.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 286.20 UAH
Період оскарження:
13.12.2021 12:49 - 25.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії замовника
Номер:
3a9f45992b8341a2b9da1c4051c01009
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-13-008459-c.a2
Назва:
СКАРГА на дії замовника
Скарга:
13 грудня 2021 року замовником Комунальне некомерційне підприємство “Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня” Херсонської обласної Ради (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015- 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко 3.2%)» UA-2021-12-13-008459-c. Кінцевим терміном подачі пропозицій Замовником було визначено 29 грудня 2021 року. До завершення даного періоду Приватне підприємство «Никольтрейд» (далі також - Скаржник або ПП «Никольтрейд») подав свою тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Скаржник є Учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону)).
Скаржник є Учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону) та за результатами аукціону його пропозиція є найбільш економічно вигідною.
Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Таким чином відхиливши тендерну пропозицію ПП «Никольтрейд» та не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ТРИАГРУПП» Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Згідно з Протоколом № 7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.01.2022 р. Комунального некомерційного підприємства “Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня” Херсонської обласної Ради (далі –Замовником) відповідно до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) Продукти харчування ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко 3.2%) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-13-008459-c) Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Никольтрейд».
Причинами відхилення зазначено:
1. Відсутність у складі пропозиції дозволу на обробку персональних даних гр. Коваленко Тетяни Григорівни, визначеної у статуті Приватного підприємства «Никольтрейд» (назва файлу «УСТАНОВЧІ.pdf.p7s», сторінка 4).
Щодо цього зазначаємо, що у пропозиції Приватного підприємства «Никольтрейд» наявний лист-згода на обробку персональних даних гр. Коваленко Тетяни Григорівни, а саме на 4 сторінці файлу «ДОВІДКА про ПРАЦІВНИКІВ.pdf», оскільки зазначений у Статуті засновник гр. Коваленко Тетяни Григорівни є одночасно головним бухгалтером Приватного підприємства «Никольтрейд» (що підтверджується однаковими підписами у Статуті та зазначеному листі згоді, а також однаковими номерами телефону зазначеними у Статуті та у листі про особу уповноважену на прийняття заявок від Замовника – сторінка 19 файлу «ДОВІДКИ та ЛИСТИ.pdf»).
Таким чином вимога щодо надання дозволу на обробку персональних даних гр. Коваленко Тетяни Григорівни ПП «Никольтрейд» виконана у повному обсязі, та не може бути підставою для відхилення.
2. Відсутність файлу «Проект договору.doc»
Щодо цього зазначаємо, що відповідно до підпункту і) пункту 2.2 Розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації Замовника, а саме:
«і) подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду;»
Зазначена помилка є формальною, оскільки у пропозиції Приватного підприємства «Никольтрейд» наявний файл «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf», формат якого забезпечує можливість його перегляду, тому відповідно до пункту 2.2 Розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації Замовника допущення учасником (несуттєвих) помилок не може бути підставою для відхилення.
Разом з тим, Скаржник повідомляє що зазначена Замовником підстава відхилення пропозиції Скаржника, а саме:
може бути застосована лише у спрощених закупівлях, тоді як оскаржувана процедура є Відкритими торгами та має жодного відношення до статті 14 Закону, тому зазначена підстава є хибною.
Згідно з Протоколом № 7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.01.2022 р. Комунального некомерційного підприємства “Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня” Херсонської обласної Ради (далі – Замовником) відповідно до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) Продукти харчування ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко 3.2%) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-13-008459-c) Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТРИАГРУПП» та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТРИАГРУПП».
Тендерна пропозиція ТОВ «ТРИАГРУПП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ТРИАГРУПП» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства., а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 31 Закону. Отож, порушені права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені зобов’язанням Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ТРИАГРУПП» переможцем процедури закупівлі.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийняті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним:
1. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 6 частини другій Додатку 2 до тендерної документації замовника наступні документи:
«У складі пропозиції учасник надає сертифікат або сертифікати на системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів на потужності зі зберігання та транспортування, які використовуються учасником. Сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством – учасник разом із сертифікатами надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності.»
На виконання цієї вимоги у складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» надано сертифікати на системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів на потужності видані Органом з сертифікації систем управління ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» (файли з назвою «Сертифікат 061 СУЯ ТРИАГРУПП.pdf» та «Сертифікат 081 СУБХП ТРИАГРУПП.pdf»), але при цьому разом з цими сертифікатами не надано «атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності».
Тендерною документацією не передбачена можливість не надання документів, які прямо вимагаються Замовником, «атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності» у складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» відсутній, вимога Замовника не виконана.
2. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 6 частини другій Додатку 2 до тендерної документації замовника наступні документи:
«У поточному році потужності, які використовуються учасником для зберігання харчових продуктів, повинні бути піддані державному контролю, за результатами якого має бути встановлено факт відсутності порушень вимог законодавства, що має бути документально підтверджено. Учасник у складі пропозиції надає акт складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я і благополуччя тварин (за формою затвердженою наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 №447) на використовувану учасником потужність зі зберігання харчових продуктів.»
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» надано Акт № 000118 від 09.11.2021 р складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі Акт № 000118).
Повідомляємо, що Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року № 447 затверджено форму Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (яка знаходиться у відкритому доступі за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0963-19#n14), відповідно до якої до складу Акту серед іншого обов’язково входять наступні розділи:
• Пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеного заходу державного контролю (інспектування) та цього Акта перевірки*
• Розділ який містить перелік Посадових осіб компетентного органу та/або його територіального органу; Керівника суб’єкта господарювання або уповноваженої ним особи та Інших особи, які брали участь у проведенні заходу державного контролю (інспектування) - із зазначенням посади, ініціалів та прізвища, та особового підпису всіх вказаних осіб.
• Помітка, що «Примірник цього Акта на сторінках отримано ..» з зазначенням посади, ініціалів та прізвища, та особового підпису особ, яка отримала цей акт.
Звертаємо увагу, що вказаний Акт № 000118 не містить вищевказані розділі, тобто наданий не в повному обсязі.
При цьому згідно пункту 4.4 ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» «4.4. Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду документа (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11), заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису) (22).»
Безпосередньо підпис документа є реквізитом документа, який свідчить про відповідальність особи за його зміст та є єдиним чи одним із реквізитів, що надають документові юридичної сили. Тому відсутність жодного підпису відповідальних за складення даного акту посадових осіб, взагалі позбавляє Акт № 000118 юридичної сили.
Разом з тим, тендерною документацією не передбачена можливість надання частини документу замість цілого документу, якій прямо вимагається Замовником, отже вимога Замовника щодо надання акту не виконана.
3. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 3 частини другій Додатку 2 до тендерної документації замовника наступні документи:
«У складі пропозиції учасник надає декларацію виробника, експертні висновки на товар, який пропонується учасником для постачання згідно із цією закупівлею.»
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» надано лише експертні висновки, у той час як декларація виробника на предмет цієї закупівлі - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко 3.2%) відсутня, отже вимога Замовника не виконана.
4. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 1.4 розділу ІІІ тендерної документації замовника наступні документи:
«1.4 у складі тендерної пропозиції учасника повинні міститися документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника – керівника. Повноваження керівника учасника підтверджуються: рішенням вищого органу управління учасника про обрання посадової особи або випискою з нього; наказом або розпорядженням та контрактом (якщо його укладення передбачено установчими документами учасника); статутом або іншим установчим документом, яким визначаються компетенція та повноваження посадової особи-керівника учасника (залежно від організаційно-правової форми учасника). Такий документ надається у останній (діючій) редакції разом із кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (опис документів для проведення реєстрацій) ; витягом з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який обов’язково повинен містити дані про усі реєстраційні дії, вчинені учасником до моменту подання тендерної пропозиції1; будь-яким документом, що посвідчує особу посадової особи учасника та підтверджує громадянство України , або будь-яким документом, що посвідчує особу посадової особи учасника та підтверджує її спеціальний статус (напр.: якщо посадова особа учасника не має громадянства України) згідно з пунктом 2 частини першої статті 13 того ж закону; документом, який виданий в установленому законом порядку та містить дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків посадової особи учасника, окрім випадків коли така особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків..
Замовник самостійно перевіряє надану учасником інформацію у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань за номером документа, що вказаний у Витягу. У випадку неможливості перевірити надану інформацію або відсутності Витягу за вказаним номером документа пропозиція учасника відхиляється.»
У складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» замість витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надано виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка є іншим документом та при цьому не містить «дані про усі реєстраційні дії, вчинені учасником до моменту подання тендерної пропозиції1», як того вимагалось зазначеним пунктом тендерної документації.
Тому оскільки складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не надано, то вимога Замовника не виконана та відповідно до примітки до даного пункту «У випадку неможливості перевірити надану інформацію або відсутності Витягу за вказаним номером документа пропозиція учасника відхиляється» замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «ТРИАГРУПП».
5. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 7.2 розділу ІІІ тендерної документації замовника наступні документи:
«7.2 учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;»
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» надано лист у вигляді заповненого Додатку 3 до тендерної документації Замовника (назва файлу «26.Додаток 3 Форма інформації»), у якому у пункті «2. Інформація про технічні та якісні характеристики товарів (харчових продуктів), які пропонуються учасником для постачання згідно із цією закупівлею:» зазначено наступне найменування запропонованого товару:
1. Молоко пастеризоване 2,6% (ПРАТ «Первомайский комбінат»)
у той час як Замовником закуповується та є предметом цієї закупівлі - Молоко пастеризоване, 3,2%. Таким чином, запропонований учасником ТОВ «ТРИАГРУПП» товар не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ТРИАГРУПП» підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ТРИАГРУПП» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТРИАГРУПП» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТРИАГРУПП».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Замовником під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-13-008459-c).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Никольтрейд».
4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «ТРИАГРУПП».
5. Визнати пропозицію ТОВ «ТРИАГРУПП» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ТРИАГРУПП» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга ХОДКЛ молоко 14.01.2022.pdf 14.01.2022 15:14
- скарга ХОДКЛ молоко 14.01.2022.pdf 14.01.2022 15:15
- рішення від 18.01.2022 №962.pdf 18.01.2022 17:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2022 №1673.pdf 28.01.2022 11:42
- рішення від 27.01.2022 №1673.pdf 01.02.2022 16:58
- Інформація для АМКУ молоко.pdf 20.01.2022 17:22
- Інформація для АМКУ молоко.pdf 20.01.2022 17:24
- відхилення ТРИАГРУПП.pdf 10.02.2022 12:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2022 16:09
Дата розгляду скарги:
27.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.01.2022 17:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.02.2022 16:58
Дата виконання рішення Замовником:
10.02.2022 12:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про визначення переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «ТРИАГРУПП» у процедурі відкритих торгів на закупівлю код згідно ДК 021:2015 – 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко 3,2%), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-13-008459-c згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення від 27.01.2022 №1673.pdf.
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «Никольтрейд»
Номер:
3a80be1b370e4d71b969f9e4a66472d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-13-008459-c.a1
Назва:
Вимога скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «Никольтрейд»
Вимога:
Згідно з Протоколом № 7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.01.2022 р. Комунального некомерційного підприємства “Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня” Херсонської обласної Ради (далі –Замовником) відповідно до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) Продукти харчування ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко 3.2%) (Ідентифікатор закупівліUA-2021-12-13-008459-c) Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Никольтрейд».
Причинами відхилення зазначено:
«1. Відсутність у складі пропозиції дозволу на обробку персональних даних гр. Коваленко Тетяни Григорівни, визначеної у статуті Приватного підприємства «Никольтрейд» (назва файлу «УСТАНОВЧІ.pdf.p7s», сторінка 4)».
Щодо цього звертаємо увагу Замовника, що у пропозиції Приватного підприємства «Никольтрейд» наявний лист-згода на обробку персональних даних гр. Коваленко Тетяни Григорівни, а саме на 4 сторінці файлу «ДОВІДКА про ПРАЦІВНИКІВ.pdf», оскільки зазначений у Статуті засновник гр. Коваленко Тетяни Григорівни є одночасно головним бухгалтером Приватного підприємства «Никольтрейд» (що підтверджується однаковими підписами у Статуті та зазначеному листі згоді, а також однаковими номерами телефону зазначеними у Статуті та у листі про особу уповноважену на прийняття заявок від Замовника – сторінка 19 файлу «ДОВІДКИ та ЛИСТИ.pdf»).
Таким чином дана вимога ПП «Никольтрейд» виконана у повному обсязі, та не може бути підставою для відхилення.
2. «Відсутність файлу «Проект договору.doc»»
Щодо цього звертаємо увагу Замовника, що відповідно до підпункту і) пункту 2.2 Розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації Замовника, а саме:
«і) подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду;»
Зазначена помилка є формальною, оскільки у пропозиції Приватного підприємства «Никольтрейд» наявний файл «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf», формат якого забезпечує можливість його перегляду, тому відповідно до пункту 2.2 Розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації Замовника допущення учасником (несуттєвих) помилок не може бути підставою для відхилення.
З огляду на вищезазначене, Приватне підприємство «Никольтрейд» вимагає:
1. скасувати рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Никольтрейд»;
Пов'язані документи:
Замовник
- Відмова.pdf 14.01.2022 11:41
Дата подачі:
11.01.2022 14:29
Вирішення:
Уповноважена особа приймає рішення щодо відмови у задоволенні вимоги ПП «Никольтрейд»
Статус вимоги:
Не задоволено