• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

СPV ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Паливо дизельне Energy-ДП-Євро5-В0, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, газ нафтовий скраплений)- паливні картки

Замовник – КП «ДОЦПВ» ДОР», код ЄДРПОУ 33383791. Місцезнаходження – 49107, М.Дніпро, Запорізьке шосе,26 Категорія замовника - п.3 ч.1 ст.2 Закону - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Мова тендерних пропозицій – українська.

Торги не відбулися

978 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 894.00 UAH
Період оскарження: 13.12.2021 11:37 - 23.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: e090efc03ced406086fd53153ef6ca37
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-13-006078-c.c3
Назва: СКАРГА
Скарга:
Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2021-12-13-006078-c, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: СPV ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Паливо дизельне Energy-ДП-Євро5-В0, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, газ нафтовий скраплений)- паливні картки, зокрема: вилучити дискримінаційну умову, щодо необхідності наявності в учасників власної або орендованої АЗС та дозволити приймати участь у закупівлі учасникам, які мають партнерські АЗС.
Дата розгляду скарги: 11.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.12.2021 09:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.01.2022 15:15
Дата виконання рішення Замовником: 17.01.2022 12:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №540-р/пк-пз від 11.01.2022 року зобов’язано КП «ДОЦПВ» ДОР» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «СPV ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Паливо дизельне Energy-ДП-Євро5-В0, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, газ нафтовий скраплений) - паливні картки», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-12-13-006078-c. Згідно з ч.2 ст.24 Закону, у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Відповідно до абз.3 ч.17 ст.18 Закону у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Враховуючи статті 11, 18, 24, ч.4 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Положення про уповноважену особу КП «ДОЦПВ» ДОР», що затверджене наказом в.о. Директора КП «ДОЦПВ» ДОР» Борща І.Ф. від 14 грудня 2021 року № 14/12/21-03,- ВИРІШИЛА: 1. Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №540-р/пк-пз від 11.01.2022 року шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації за процедурою закупівлі «СPV ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Паливо дизельне Energy-ДП-Євро5-В0, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, газ нафтовий скраплений) - паливні картки», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-12-13-006078-c та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. 2. Вилучити з Тендерної документації за процедурою закупівлі «СPV ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Паливо дизельне Energy-ДП-Євро5-В0, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, газ нафтовий скраплений) - паливні картки», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-12-13-006078-c, дискримінаційну умову (щодо необхідності наявності в учасників власної або орендованої АЗС) та дозволити приймати участь у закупівлі учасникам, які мають партнерські АЗС, у зв’язку з чим внести відповідні зміни в Тендерну документацію і додатки до неї. 3.Продовжити в електронній системі закупівель строк для подання тендерних пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. 4.Розмістити в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. 5.Оприлюднити разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що внесені до тендерної документації.
Автор: ТОВ "М-7 ТРЕЙД", Андрій Фінченко +380676107337 tender.m7.trade@gmail.com
Скарга
Скасована

СКАРГА

Номер: 80b106c57f3544b08bc4f0c7837cb93b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-13-006078-c.c2
Назва: СКАРГА
Скарга:
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2021-12-13-006078-c, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: СPV ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Паливо дизельне Energy-ДП-Євро5-В0, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, газ нафтовий скраплений)- паливні картки, зокрема: вилучити дискримінаційну умову, щодо необхідності наявності в учасників власної або орендованої АЗС та дозволити приймати участь у закупівлі учасникам, які мають партнерські АЗС.
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування: 24.12.2021 17:30
Автор: ТОВ "М-7 ТРЕЙД", Андрій Фінченко +380676107337 tender.m7.trade@gmail.com
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: c5bad3507b284c78b8292f1f74558119
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-13-006078-c.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Замовник визначив дискримінаційні умови тендерної документації, а саме ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації : «В складі довідки повинні бути надані відомості про наявні АЗС (власні та/або орендовані) (які пропонує Учасник). Дані зазначити по формі нижче наведеної таблиці:» Вимагаючи від учасників наявність власних або орендованих АЗС - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати власні або у праві користування АЗС фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення партнерських АЗС. Учасники які не мають власних або орендованих АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації. У разі вилучення дискримінаційної вимоги, більше учасників зможуть брати участь у закупівлі Замовника, а отже відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону). В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або у праві користування АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС». Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності власних або у праві користування АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають партнерські АЗС . Зважаючи на зазначене просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та вилучити зазначені дискримінаційні умови.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу: Маючи прикрий досвід роботи з організаціями, які мають партнерські відносини із мережею АЗС , Замовник прийшов до висновку, що більш надійною є співпраця з власниками або орендаторами АЗС. На території України і Дніпропетровської області існує достатня кількість мереж АЗС, які відпускають паливо по паливних картках з власних або орендованих АЗС. Наприклад, ТОВ «ЛІВАЙН-ТОРГ», ТОВ «ГЛУСКО Україна», ТОВ «ОККО», ТОВ «АВІАС». Замовник не вважає, що вимога є антиконкурентною, тому що на паливному ринку України існує достатня кількість мереж АЗС з власними або орендованими заправками.
Статус вимоги: Відхилено