-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони об’єкта за адресою м.Полтава вул. Ціолковського,36.
територія складу за адресою м.Полтава, вул.Ціолковського,36.
Завершена
261 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 305.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 305.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2021 11:33 - 17.12.2021 11:38
Вимога
Залишено без розгляду
Прибрати дискримінаційні вимоги для учасників закупівлі UA-2021-12-13-005894-c
Номер:
749b155175d74d30bd9bbf21e27a356c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-13-005894-c.b1
Назва:
Прибрати дискримінаційні вимоги для учасників закупівлі UA-2021-12-13-005894-c
Вимога:
Замовником Полтавським обласним комунальним виробничим підприємством теплового господарства «Полтаватеплоенерго» встановлено дискримінаційні вимоги для учасників процедури закупівлі UA-2021-12-13-005894-c, найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискримінаційні вимоги Полтаватеплоенерго 14.12.2021 11:33
- відповідь на вимогу 14.12.2021 14:27
Дата подачі:
14.12.2021 11:33
Вирішення:
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» отримало Вашу вимогу стосовно дискримінаційних вимог у закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з фізичної охорони об’єкта за адресою м. Полтава вул. Ціолковського,36 та повідомляє про наступне.
Стосовно порушень порушення ч.1 с.3 Закону «Про публічні закупівлі» ( надалі Закону)
Ч.1 с. 3 Закону зазначає для яких Замовників застосовується цей Закон. ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» відповідно до ч.2 с.2 Закону відноситься до Замовників, які проводять діяльність в окремих сферах господарювання. Тому, Замовник використовує п.2 ч.1 с. 3 Закону.
Ч. 3 с. 5 Закону « Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом».
Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, оприлюднив на електронному майданчику системи Проззоро.
Ч. 4 с.16 Закону «Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті».
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» оголосило не торги із обмеженою участю, а спрощену закупівлю, яка регламентується с.14 Закону, та відповідно до с.13 Закону не відноситься до процедур закупівлі у розумінні даного Закону. Спрощена закупівля не регламентується с.16 Закону.
Ч. 4 с. 22 Закону регламентує тендерну документацію відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі.
Тому Ваши посилання на порушення Замовником даних статей Закону є безпідставними.
Стосовно вимог до статутного фонду Учаника.
Приватним підприємством згідно зі статтею 113 Кодексу визнається підприємство, що діє на основі приватної власності одного або кількох громадян, іноземців, осіб без громадянства та його (їх) праці чи з використанням найманої праці. Приватним є також підприємство, що діє на основі приватної власності суб’єкта господарювання - юридичної особи. Порядок організації та діяльності приватних підприємств визначається цим Кодексом та іншими законами. Виходячи з того, що на сьогодні закон, який регулює порядок створення та діяльності приватних підприємств, відсутній, такі підприємства діють на загальних підставах відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України. Законодавство не містить будь-яких обмежень щодо розміру статутного фонду приватного підприємства. Під час формування статутного фонду приватного підприємства слід виходити лише з принципу "достатності для здійснення господарської діяльності". Майно підприємства становлять виробничі і невиробничі фонди, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі підприємства. Приватне підприємство має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом. Приватне підприємство відповідає за своїми зобов'язаннями усім належним йому майном, на яке згідно з законом може бути накладено стягнення.
З огляду на вище наведене, Ви як учасник - приватне підприємство можете надати баланс на останню звітну дату.
Замовник не вбачає в даному пункті вимог до учасників дискримінацію.
Стосовно п. 5.6. Будь ласка, уважно читайте Додаток 3 Обов’язки охоронної фірми ( учасника).
2) охоронна організація повинна прийняти «Об’єкт» під охорону і здійснювати його спостереження візуально та за допомогу технічних засобів охорони.
4) організувати та забезпечити охорону об’єкта та недоторканість майна прийнятого під охорону, від розкрадання та не допускати проникнення сторонніх осіб на об’єкт, що охороняється, а у разі їх проникнення, нажати «тривожну кнопку» та прийняти міри щодо затримання сторонніх осіб.
У разі надходження на пульт сигналу про спрацювання сигналізації від обєкту, що знаходиться під спостереженням:
- негайно направляти на такий обєкт мобільну (швидкого реагування) групу для вжиття заходів, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації, а при необхідності – затримання осіб, які протиправно порушили встановленмий режим спостереження для наступної передачі цих осіб правоохоронним органам;
- забезпечити негайний виклик уповноважених осіб Замовника на об’єкт за наданими замовником телефонами;
- забезпечити прибуття групи до об’єкту охорони у нічний час не більше ніж за 5 хвилин, у денний - не більше ніж за 10 хвилин;
- забезпечити візуальну охорону об’єкту до прибуття уповноваженої особи Замовника продовж 2 годин з моменту попередження Замовника.
Для забезпечення виконання даних умов, Замовник зазначив, які документи повинен надати Учасник для підтвердження своїх можливостей.
З огляду на вище наведене, Замовник залишає Вашу вимогу не задоволеною.
Стосовно звернення зі скаргою до АМКУ, повідомляємо, що порядок проведення спрощеної процедури закупівлі не передбачає застосування порядку оскарження процедур закупівлі, визначеного статтею 18 Закону. Відповідно, спрощені закупівлі не підлягають оскарженню в АМКУ.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.12.2021 14:28