-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Мастильні матеріали» ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (Олива трансмісійна ТАД-17и ДК 021:2015:09210000-4, Олива трансмісійна ТАп-15 В ДК 021:2015:09210000-4, Мастило СолідолЖ-2 ДК 021:2015:09210000-4, Олива компресорна КС-19 ДК 021:2015:09210000-4, Олива індустріальна І-20ДК 021:2015:09210000-4, Олива індустріальнаІ-30 ДК 021:2015:09210000-4, Олива індустріальна І-40 ДК 021:2015:09210000-4, Олива моторна М8В К 021:2015:09210000-4, Олива моторна для автотракторних дизелів М10Г2 к ДК 021:2015:09210000-4, Мастило графітне ДК 021:2015:09210000-4, Мастило 1-13ДК 021:2015:09210000-4, Мастило Літол-24 ДК 021:2015:09210000-4, Олива для автоматичних трансмісій АТF ІІD ДК 021:2015:09210000-4, Трансформаторна олива Т- 1500 (просушена) ДК 021:2015:09210000-4, Олива моторна для дизельних двигунів М14В2 ДК 021:2015:09210000-4, Рідина охолоджуюча AntifreezeG-12+ ДК 021:2015:09210000-4, Рідина охолоджуюча Тосол А-40 ДК 021:2015:09210000-4, олива моторна 10w40SG/CD ДК 021:2015:09210000-4, МОР напівсинтетична (Ph у межах 8,0-11) ДК 021:2015:09210000-4, Олива трансмісійна GL-5 80w90 ДК 021:2015:09210000-4, Олива для гідромеханічних передач МГЕ-46В ДК 021:2015:09210000-4, Мастило N 158 (Туба0,1дм3*0,08 кг) ДК 021:2015:09210000-4, Мастило N-158 ДК 021:2015:09210000-4, Мастило високотемпературне KP2Р-30 (температура початку краплепадіння не нижче 260°С) ДК 021:2015:09210000-4, Олива SAE 30 API CD ДК 021:2015:09210000-4, Олива напівсинтетична двотактних двигунів Moto Drive 2Т ДК 021:2015:09210000-4, Олива моторна I5w40 ДК 021:2015:09210000-4, Мастило Циатим 201 ДК 021:2015:09210000-4, Омивач склазимовий CRISTAL -20 ДК 021:2015:09210000-4, Олива компресорна Mobil Rarus 425 ДК 021:2015:09210000-4, Олива компресорна Mobil Rarus SHC 1025 ДК 021:2015:09210000-4, Олива редукторна CLPISOVG 680 ДК 021:2015:09210000-4, Олива редукторна ДК 021:2015:09210000-4, Проникаюче мастило WD-40 400 мл аэрозоль ДК 021:2015:09210000-4, Олива моторна 10w40 ДК 21:2015:09210000-4, Мастило високотемпературне L-XBFIB 2 ДК 021:2015:09210000-4)
Торги не відбулися
2 785 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 925.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2021 10:41 - 25.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
a71187fbf6e5441f9c4947773f458387
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-13-003948-c.c1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Згідно ч.3. ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" "У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям".
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 20.01.2022 19:27
Дата подачі:
20.01.2022 19:27
Вирішення:
Доброго Дня!
1. Згідно вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що під час перевірки електронного підпису (КЕП) учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим частиною третьою статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Проте під час перевірки електронного підпису (КЕП) учасника було виявлено відсутність назви посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи.
До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020р. за № 715/34998, відносяться:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
-написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
-нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Таким чином відсутність назви посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи під час перевірки електронного підпису (КЕП) учасника не можна кваліфікувати, як формальну (несуттєву) помилку.
2. Згідно вимог п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації, з описом усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Інформація про необхідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності (опис предмета закупівлі) визначені у Додатку 4 до тендерної документації. Згідно вимог п. 2.1 «Вимоги до матеріалів, що купуються»
розділу 2 «Вимоги до закуповуваних товарів» Додатку № 4 до тендерної документації, обов'язкове надання сертифікату якості та паспорту якості на кожну поставлену партію Товару.
Учасником для оливи компресорної Mobil Rarus 425 ISO VG 46 надано сертифікат аналізу, не надано сертифікат якості та паспорт якості для процедури закупівлі.
3. Згідно вимог п.2.1 «Вимоги до матеріалів, що купуються» розділу 2 «Вимоги до закуповуваних товарів» Додатку № 4 до тендерної документації, якість Товару, що поставляється, повинна відповідати технічним умовам, якими встановлюються вимоги до Товару, підтверджуватись відповідним документом (сертифікатом якості) та відповідати вимогам Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним наказом Міненерго України та ДКУ з питань технічного урегулювання та споживчої політики від 4 червня 2007 року № 271/12. Якість та характеристики товару на який вказано технічні обмеження (температури, ОЕМ схвалення, рівень PH та інше) мають бути підтверджені протоколом випробувань з незалежної сертифікаційної лабораторії, або копією ОЕМ схвалення.
Проте Учасником на підтвердження якості та характеристик товару на який вказано технічні обмеження (температури, ОЕМ схвалення, рівень PH та інше) у складі пропозиції не надані протоколи випробувань з незалежної сертифікаційної лабораторії, або копією ОЕМ схвалень, а саме:
- Рідина охолоджуюча AntifreezeG-12+;
- Рідина охолоджуюча Тосол А-40;
- Омивач скла зимовий CRISTAL -20.
4. Згідно вимог п.2.3 «Умови поставки» розділу 2 «Вимоги до закуповуваних товарів» Додатку № 4 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані Копії розділів ТУ посвідчені печатками на п. 24, п. 36, п.17 щодо:
- вимоги до вхідного контролю сировини;
- вимоги до вихідного контролю готової продукції;
- витримки з технічних вимог;
- дилерський договір, або сертифікат про статус офіційного представника від виробника. ISO 9001. Постачальник повинен надати зразки сертифікатів якості на товар від виробника на кожну партію товару.
У складі тендерної пропозиції надані сертифікати офіційного дилера ТОВ «СП Азмол Бі-Пі», ТОВ «НВП Агрінол», а також лист від ТОВ «Масло Трейд», який є офіційним дистриб’ютером продукції Mobil на території України, про дійсний договір між ними на ТОВ «МІРОІЛ» на постачання олив даної марки, проте Учасником у складі тендерної пропозиції не надано дилерський договір.
ВИСНОВОК:
Відхилити тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «МІРОІЛ» відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Статус вимоги:
Відхилено