-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин – А-95, бензин – А-92, дизельне паливо(по талонах)
Торги не відбулися
3 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2021 10:24 - 25.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
de618e6525564864ad4836935dfd877f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-13-001399-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Керуючись інформацією, яка розміщена в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2021-12-13-001399-a по предмету закупівлі: Бензин – А-95, бензин – А-92, дизельне паливо(по талонах) в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника: Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради, в Додатку 3 - ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ - 8. Строк дії договору: до 31.12.2022р. Для талонів – до повного використання. , а також в ПРИМІРНОМУ ДОГОВІРУ ПОСТАВКИ ПАЛИВНО - МАСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ - 3. ПОРЯДОК ВИПУСКУ НАФТОПРОДУКТІВ - п.3.3 Термін дії паливних талонів – до їх повного використання Покупцем, але загальною тривалістю дії не менше 365 днів з дати їх отримання (з урахуванням пролонгації або заміни талонів).
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до тендерної документації Додатку №3 - ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ та в ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР ПОСТАВКИ ПАЛИВНО - МАСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ - 3. ПОРЯДОК ВИПУСКУ НАФТОПРОДУКТІВ (3.3), які є дискримінаційними та протиправними, а саме:
1. Строк дії договору: до 31.12.2022р. Для талонів – до повного використання.
2. Термін дії паливних талонів – до їх повного використання Покупцем, але загальною тривалістю дії не менше 365 днів з дати їх отримання (з урахуванням пролонгації або заміни талонів).
2. Внести зміни до тендерної документації Додатку №3 та в ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР ПОСТАВКИ ПАЛИВНО - МАСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ - Термін дії талонів (бланків-дозволів) становить 12 календарних місяців з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар. Талони (бланки - дозволи) є діючими (активованими) на момент передачі та підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) та підписання уповноваженими представниками Сторін приймання-передачі (бензинів, дизельного палива, газу скрапленого) на безкоштовне відповідальне зберігання шляхом їх відпуску через мережу АЗС Учасника в день їх отримання, які діють в мережах АЗС по всій території України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 15.12.2021 15:55
Дата подачі:
15.12.2021 11:42
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна зокрема містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону). Водночас відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція − це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, у відповідь на вашу Вимогу повідомляю: щодо дискримінаційних умов Тендерної документації надаємо наступні роз’яснення:
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З урахуванням того, що закупівля здійснюється для потреб бюджетної установи замовник встановлює вимогу щодо терміну дії талонів не менше, ніж термін дії договору. Вище зазначена вимога є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Враховуючи вищевикладене прийнято рішення в незадоволенні вимог Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.12.2021 15:55
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
f82cab4976134fc4b38e34dbf904f907
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-13-001399-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.
Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до вимог п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості: … 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
В прикріпленому до тендерної документації проекті договору не передбачено чіткого порядку зміни його умов, в т.ч. істотних умов договору.
У зв’язку з відсутністю в проекті договору порядку зміни ціни за одиницю Товару та з метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
1. Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Здійснюється на підставі звернення Покупця, з обов’язковим наданням документу, який підтверджує зменшення фактичного обсягу видатків або зменшення обсягу споживчої потреби в продукції (довідка Покупця тощо).
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка (експертний висновок) з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення чи ДП «Держзовнішінформ»» або органів Державної служби статистики України, або установи, уповноваженої надавати відповідну інформацію (перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни продукції на ринку не є вичерпним). Документ, що надається Учасником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору (попередньої додаткової угоди) та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди (документ, що підтверджує коливання ціни товару на ринку повинен бути виданим не більше 5 календарних днів відносно дати укладення договору / додаткової угоди);
Сторони протягом дії цього Договору можуть вносити зміни декілька разів, в частині ціни за одиницю Товару не більше, ніж на 10 (десять) відсотків кожного разу, з урахуванням попередніх внесених змін, сукупність яких може перевищувати 10 (десять) відсотків від ціни за одиницю Товару, визначеної Сторонами на момент укладання цього Договору та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.
У разі, якщо Постачальник планує зміну ціни за одиницю Товару, він зобов’язаний письмово повідомити про зміну ціни Покупця не пізніше, ніж у останній робочий день, який передує дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар.
3) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Підставою для таких змін буде вважатись письмове звернення Покупця, до Постачальника з наданням документального обгрунтування.
2. Сторона, що отримала проект додаткової угоди про зміну істотних умов цього Договору, зобов’язана розглянути їх протягом 3 (трьох) робочих днів починаючи з дати отримання відповідної додаткової угоди. Відмова будь-якої із Сторін цього Договору від підписання додаткової угоди, за наявності всіх підтверджуючих документів, повинна бути обґрунтована та підтверджена достатніми документальними фактами, що надаються іншій Стороні з боку Сторони, що відмовляється від її підписання.
1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги на майданчик доповнено.docx 14.12.2021 10:30
- Відповідь на вимогу.pdf 14.12.2021 16:02
Дата подачі:
14.12.2021 10:30
Вирішення:
Роз’яснення:
- 1.1. По поліпшенню якості товару (Відповідно до пункту 10.3.3 проекту Договору Замовником передбачено «Покращення якості предмета Договору, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі.» );
- 1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» (Замовником передбачено Розділом 10. Внесення змін до договору та порядок його розірвання.);
- 1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (Вимоги Замовника відповідають вимогам які передбаченні чинним законодавством та вимогам які можуть бути застосовані Замовником в договорах);
- 1.4. Зміна істотних умов (Замовник в проєкті договору зазначив істотні умови які вважає за потрібні).
Враховуючи вищевикладене прийнято рішення в незадоволенні вимог Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.12.2021 16:04