-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рідкий відбілювач, рідина для миття посуду, порошок для чищення, дезінфікуючий засіб для унітазу, крем для чищення, засіб проти нальоту, засіб від іржі та нальоту, засіб для очистки труб, засіб для миття підлоги, рідина для миття вікон, рідина для меблів, аерозоль для меблів, поліроль для меблів, ополіскувач для посудомийних машин, таблетки для посудомийних машин, омивач скла автомобільний
Закупівля здійснюється для потреб 2022 року
Завершена
115 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2021 09:05 - 17.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Аналоги
Номер:
7644ffd6efea4dd88cbdac2b91790171
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-13-000367-a.b1
Назва:
Аналоги
Вимога:
Згідно ч. 5 статті 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (Документ 922-VIII, Редакція від 05.12.2021, підстава - 1901-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, а саме частини 4 стаття 14, у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тобто, Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити та не розглядати еквіваленти НЕ МОЖЕТЕ, оскільки ч. 5. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Закупівля проводиться за державні кошти. Заявлені Вами засоби не є унікальними, мають загальні характеристики, як і інші еквівалентні засоби та використовуються в побуті.
Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного учасника та зговір замовника та саме учасника під якого й прописана закупівля.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Просимо дозволити надання аналогів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2021 14:29
Вирішення:
Абзацом 2 частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовнику надано можливість вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Прямої вимоги надавати учаснику можливість пропонувати аналоги/еквіваленти у Законі немає. Вимога поставляти товари конкретних виробників та торговельних марок у спрощених закупівлях не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено