-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
болти закладні з гайкою для рейкових скріплень залізничної колії 22×175
Торги не відбулися
3 317 704.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 8 294.26 UAH
мін. крок: 0.3% або 8 294.26 UAH
Період оскарження:
08.09.2017 17:11 - 05.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Зміни до тендерної документації
Номер:
55ee42e341c44ea3bfccce1c78b8b977
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-002078-c.c5
Назва:
Зміни до тендерної документації
Вимога:
Просимо внести зміни до тендерної документації (детально у додатку)
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги до 16017 13.09.2017 13:05
- 2078.jpg 06.10.2017 09:37
Дата подачі:
13.09.2017 13:05
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни в розділ 3
Номер:
0a7a7708f3b04ff384d0c47566576120
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-002078-c.a4
Назва:
Просимо внести зміни в розділ 3
Вимога:
Просимо доповнити перелік п.6 Розділу III Тендерної документації Документи, що підтверджують відповідність наступною фразою: або оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності.
Пов'язані документи:
Замовник
- 2078.jpg 06.10.2017 09:37
Дата подачі:
13.09.2017 12:56
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вид пакування
Номер:
73389a1a991141eb96459ce4826ba6f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-002078-c.a3
Назва:
Вид пакування
Вимога:
Просимо внести зміни до Проекту договору п.8.1. вид тари, а саме: «дерев’яні ящики» замінити «контейнер дерев’яний важопідйомністю 1т.».
Пов'язані документи:
Замовник
- 2078.jpg 06.10.2017 09:36
Дата подачі:
13.09.2017 12:56
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
653759872af14d4fb0553615fbe86990
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-002078-c.a2
Назва:
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
У розділі III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції №.5 п.6 п.п.6.1 – «Документ який підтверджує, що юридична особа не внесена до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення;»
Не зрозуміло чи підійде довідка, складена нашим підприємством у довільній формі? Просимо або навести конкретну форму даного документу, або доповнити речення фразою «довідка в довільній формі»
Пов'язані документи:
Замовник
- 2078.jpg 06.10.2017 09:36
Дата подачі:
13.09.2017 12:41
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Номер:
753f894b444144529efa2f81b5ebec22
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-002078-c.c1
Назва:
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Вимога:
Просимо внести зміни у пункт 4.3. Договору:
«Термін усунення недоліків або заміни товару в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну товару на якісний за свій рахунок.»
викласти у наступній редакції:
«Термін усунення недоліків або заміни товару в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ повідомлення від ПОКУПЦЯ про виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну товару на якісний за свій рахунок.»
У пункті 11.3. викладені нерівноцінні вимоги для сторін та надмірні санкції. Пропонуємо цей пункт викласти в наступній редакції:
«ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність:
у разі затримки поставки товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Замовником, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості непоставленого товару, за кожний день затримки;
при постачанні неякісної продукції ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну продукції на якісну за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленої продукції неналежної якості.
У разі передачі прав і обов’язків по укладеному договору постачання продукції іншим особам - сторона, що порушила зобов’язання, сплачує іншій штраф у розмірі 20% від суми договору.»
Пропонуємо виключити п.п. 11.4 та 15.6. (за рекомендацією бухгалтерії)
Пропонуємо доповнити пункт 12.2. Договору:
«У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку згідно чинного законодавства.»
викласти у наступній редакції:
«У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку згідно чинного законодавства, їх вирішення здійснюється в Господарському суді за місцем знаходження відповідача, з обов'язковою процедурою досудового врегулювання.»
7. Пропонуємо виключити п.12.3.
8. Пропонуємо внести зміни до пункту 15.2. Договору:
«Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, при виявленні не конкурентоспроможності цін на товар, при невідповідності якості поставленого товару встановленим вимогам, при невиконанні пунктів 5.1, 5.2 даного договору, повідомивши про це Постачальника у строк не менш ніж за 20 днів до такого розірвання. »
викласти у наступній редакції:
«Сторони мають право у випадках, передбачених діючим законодавством, достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір, повідомивши про це контрагента у строк не менш ніж за 20 днів до такого розірвання.»
Пов'язані документи:
Замовник
- 2078.jpg 06.10.2017 09:36
Дата подачі:
13.09.2017 12:40
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
63bd7f6f43ab41d688ed950925c7494c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-002078-c.a6
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 21.09.2017 17:58
- платіжне доручення 21.09.2017 17:58
- рішення від 25.09.2017 № 6652 + лист Замовнику.pdf 26.09.2017 15:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.10.2017 № 7174.pdf 12.10.2017 16:12
- Рішення від 11.10.2017 № 7174.pdf 17.10.2017 21:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.09.2017 17:58
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.10.2017 21:10
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.10.2017 21:10