Агрохімічна продукція за кодом CPV ДК 021:2015-24450000-3 (дезінфекційні засоби)
9. Учасники повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, вміст упаковки, одиницю виміру, кількість адресуватися замовнику торгів. Детальна інформація про кількість та обсяг поставки предмета закупівлі зазначена в Додатку № 1 ( одне найменування).
Період оскарження:27.10.2017 11:02 - 31.10.2017 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога!
Номер:3cb7286fdd3b4c669c53187203e10045
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", UA-EDR 38516299
Ідентифікатор запиту:UA-2017-10-27-000474-b.c1
Назва:Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Що значить Ваше формулювання: ми повинні бути впевнені в якості дезінфікуючого засобу, що закуповується? Тобто Ви натякаєте на те, що запропонований нами засіб "НОР-Експрес" не є належної якості? На якій підставі? Засіб має сертифікат якості, зареєстрований в Україні згідно чинного законодавства (має свідоцтво про Державну реєстрацію, висновок санітарно-гігієнічної експертизи), пройшов всі Державні іспити, виробляється на підприємстві за стандартами ISO. А чи Вам відомо, що на засіб "АХД 2000 Експрес", який по Вашему ствердженню належної якості, який прописаний в документації, закінчився термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію, і Ви не маєте права його закуповувати? Далі, стосовно фрази: Аналоги не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.