код ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (Медичні матеріали різні: Маска медична (хірургічна) захисна (НК 024:2019 - 35177- «Маска хірургічна, одноразового застосування» Фільтрувальна півмаска/Респіратор FFP3 без клапана (НК 024:2019 - 57793- «Респіратор загального застосування» Рукавички нітрилові оглядові нестерильні неприпудрені розмір S, M, L, ХL. (НК 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, неопудровані, нестерильні)
Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 3ˡ Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Місце знаходження замовника: 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Депутатська, будинок 20. Категорія замовника - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про Публічні закупівлі. Мова, якою повинна готуватися пропозиція - українська.
Торги не відбулися
1 635 000.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 175.00 UAH
Період оскарження:10.12.2021 17:21 - 16.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скасування протоколу №1 від 31.12.2021
Номер:e08a8291a44b4ad2b27f59465d855ab7
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТПРОДПРОМІНВЕСТ", UA-EDR 30107143
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-10-008745-a.c6
Назва:Скасування протоколу №1 від 31.12.2021
Вимога:
Щодо дискваліфікації
Шановний Замовнику!
Відповідно до Вашого рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1 від 31.12.2021року) було визначено, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДЖАЛЬНІСТЮ “ПРИКАРПАТПРОДПРОМІНВЕСТ” не відповідає умовам визначеним в оголошенні, а саме: 1) "згiдно Оголошення п. 19 Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупiвлю (Пiсля укладення договору за результатами цієї закупiвлi згідно статті 235-237 Господарського кодексу України Замовнuк має право застосувати до Учаснuка у випадку порушення останнім умов договору оперативно-господарські санкції. Учасник надає у складі пропозиції інформацію у формі гарантійного листа щодо погодження з умовами застосування оперативно-господарських санкцій, визначених у даному пункті). Учасник у своїй пропозицii не надав гарантiйний лист, щодо погодження з умовами застосування оперативно-господарських санкцiй, визначених у даному пунктi." - хочемо повідомити, що нами надано в складі тендерної документації завантажено файл «Лист згода з умовами проекту договору.pdf» в якому міститсч " Лист-згода з умовами проекту договору" Вих. № 20-12-21-11 від 20.12.2021р., в якому зазначено, що ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДЖАЛЬНІСТЮ “ПРИКАРПАТПРОДПРОМІНВЕСТ” погоджується з умовами, викладеними у проекті договору, внесенням їх до договору та гарантує виконання своїх зобов'язань у разі підписання договору на основі такого проекту договору. Також нами надано підписаний та пропечатаний проект договору, в якому вказані всі умови співпраці, в тому числі й застосування оперативно-господарських санкцій (п.п. 12.5.), завантажений файл у складі тендерної пропозиції – «Проект договору з додатком.pdf».
Також слід зазначити на необґрунтованості даної претензії, оскільки будь-яке підприємство, установа, організація створена і зареєстрована на території України, здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та інших нормативно-правових актів. В складі тендерної документації завантажено завірену копію Статуту, файл «Статут 2020 завірений.pdf» де в пункті 1.2. зазначена дана інформація. Вимагати вимогу у Учасника, що він буде дотримуватися якихось (будь-яких) статей Господарського кодексу України є таким, що суперечить вимогам діючого законодавства та здоровому глузду, оскільки у свої діяльності ми керуємося в тому числі і Господарським кодексом України вцілому.
2). - згiдно п.11 Додатку З до Оголошення Учасник у своiй пропозицii повинен надати (Копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі (а саме:) у складі пропозиції з усіма додатками, видатковими накладними та Листом відгуком.).
Учасник у складi cвоєї пропозицii надав копiї 6 (шести) договорiв, 3 (три) видатковi накладнi, 1 (одну) додаткову угоду та 1 (один) лист вiдгук. Представлений Лист вiдгук наданий на договiр копiя видаткової накладної якого вiдсутня. Жоден з представлених договорiв документально не підтверджений як аналогiчно виконаний договiр та немає ycix перерахованих додаткiв згiдно вимог.
Слід зазначити, що діюче законодавство не визначає поняття «Аналогічного договору». В умовах тендерної документації, зокрема в п.11 Додатку З до Оголошення не зазначено конкретні вимоги, згідно яких договір вважається аналогічним, не зазначено тип договору – Одноразовий договір на поставку продукції, Комплексний договір на поставку продукції або інший тип договору. В нашій пропозиції завантажені копії 6 (шести) договрів, які по своїй суті є «аналогічними договорами» та виконані (виконуються) в повному обсязі. Також в складі нашої пропозиції завантажений файл «Довідка про відсутність виконавчих проваджень.pdf» , «ДОВІДКА
про виконавчі провадження», Вих. № 20-12-21-9 від 20.12.2021р, що підтверджує відсутність претензій наших контрагентів до нас ,як до постачальника» та ще раз документально підтверджує про сумлінне виконання нами підписаних договорів.
В умовах тендерної документації, зокрема в п.11 Додатку З до Оголошення Замовник вимагав надати Лист відгук. В складі нашої документації завантажений файл листа відгуку «Лист відгук1.PDF». В жодному пункті тендерної документації замовника не вказано, що лист відгук має бути листом відгуком до будь-якого конкретного договору, а вказано саме надати Лист відгук, що нами і було зроблено.
Законами України та іншими нормативно-правовими актами не передбачено процедури, алгоритму підтвердження «АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ». Надані нами 6 (шість) копій аналогічних договорів, 3 (три) копії видаткових накладних та наданий лист відгук повністю підтверджують, що ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДЖАЛЬНІСТЮ “ПРИКАРПАТПРОДПРОМІНВЕСТ” виконувало, виконує аналогічні договора. Також слід зазначити, що ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДЖАЛЬНІСТЮ “ПРИКАРПАТПРОДПРОМІНВЕСТ” засноване в 1999 році, і за свою історію, а це близько 23 років виконало більше як тисячі (1000) аналогічних договорів.
3) "згiдно п.4 Додатку 2 до Оголошення (в розділі вимог до предмету закупiвлi маска медична (хiрургiчна) захисна) Учасник мав надати (Документи, передбачені чинним законодавством для підтвердження відповідності про відповідність товару Технічному регламенту (висновки державної санітарно-епідеміологічної служби та протоколи випробувань та або звіт про виконання науково-дослідної роботи, декларації відповідності, паспорт на продукцію та Технiчнi умовu (ТУ) i висновок висновки санітарно-епідеміологічної служби на ТУ)). Учасник не надав паспорт на продукцiю та Технічні умови (ТУ) і висновок висновки ДСЕС на ТУ.
Складається враження, що особа, яка пише дані зауваження, перебуває або в стані алкогольного сп’яніння, або в стані наркотичного сп’яніння, або в стані нездорового глузду. Пункт 4 (чотири) Додатку №2 викладений у такій редакції - « 4. Усі витрати, пов’язані з пересиланням документів та Товару, здійснюються за рахунок Постачальника. »
Враховуючи вище наведене вважаємо даний пункт вашого протоколу таким, що не відповідає дійсності, та просимо його скасувати, ну і думати перед тим як щось писати, а не придумувати на ходу, бо по факту переможцем закупівлі має бути визнаний не той учасник, який вам потрібно.
Вважаючи висче наведене, вимагаємо скасувати протокол №1 від 31.12.2021 року та визнати ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДЖАЛЬНІСТЮ “ПРИКАРПАТПРОДПРОМІНВЕСТ” переможцем закупівлі.
Вирішення:Згідно розгляду вимоги Замовник надає відповідь по суті, а саме:
Замовником було розглянуто документи та пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТПРОДПРОМІНВЕСТ" згідно яких, Замовник відхилив пропозицію Учасника на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам предмету закупівлі), а саме:
- згідно Оголошення п. 19 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю (Після укладення договору за результатами цієї закупівлі згідно ст. 235-237 Господарського кодексу України Замовник має право застосувати до Учасника у випадку порушення останнім умов договору оперативно-господарські санкції. Учасник надає у складі пропозиції інформацію у формі гарантійного листа щодо погодження з умовами застосування оперативно-господарських санкцій, визначених у даному пункті). На вимогу Замовника Учасник у своїй пропозиції не надав гарантійний лист, щодо погодження з умовами застосування оперативно-господарських санкцій, визначених у даному пункті, що є невідповідністю даній вимозі Замовника. Учасник у своєму зверненні (вимозі) посилається на завантажений (підписаний та пропечатаний) Проект договору, який між іншим Замовник не вимагав.
- оскільки Закон № 922, не містить критеріїв визначення «аналогічного договору», тож, замовники можуть на власний розсуд визначати перелік письмових доказів, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Крім того, необхідно звернути увагу, що надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Виконання може бути здійснено і неналежним шляхом, наприклад з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій. Тому доцільно встановити в документації, що документи, які подаються учасником в якості доказів виконання договору повинні свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору. Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник повинен подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином.
Тому Замовником було встановлено вимогу згідно пункту 11 Додатку 3 до Оголошення Учасник у своїй пропозиції повинен надати (Копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі у складі пропозиції з усіма додатками, видатковими накладними та Листом відгуком). Учасник у складі своєї пропозиції надав копії 6 (шести) договорів, 3 (три) видаткові накладні, 1 (одну) додаткову угоду та 1 (один) лист відгук. Представлений Лист відгук наданий на Договір копія видаткової накладної якого відсутня. Жоден з представлених договорів документально не підтверджений як аналогічно виконаний договір та немає усіх перерахованих додатків згідно вимог Замовника, тобто Учасником не надано - Копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі у складі пропозиції з усіма додатками, видатковими накладними та Листом відгуком.
- Також просимо звернути увагу, що Замовником було правильно вказано посилання згідно якого відхилено Учасника. Тому як в Додатку №2 до Оголошення (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (Медичні матеріали різні: Маска медична (хірургічна) захисна (НК 024:2019 - 35177- «Маска хірургічна, одноразового застосування») Фільтрувальна півмаска/Респіратор FFP3 без клапана (НК 024:2019 - 57793- «Респіратор загального застосування») Рукавички нітрилові оглядові нестерильні неприпудрені розмір S, M, L, ХL. (НК 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, неопудровані, нестерильні)) є розділ - Загальні вимоги до товару та умови поставки: де пунктом 4. Усі витрати, пов’язані з пересиланням документів та Товару, здійснюються за рахунок Постачальника. Так і продовження де пунктом 4 Додатку 2 до Оголошення (в розділі вимог до предмету закупівлі маска медична (хірургічна) захисна) Учасник мав надати (Документи, передбачені чинним законодавством для підтвердження відповідності про відповідність товару Технічному регламенту (висновки державної санітарно-епідеміологічної служби та протоколи випробувань та або звіт про виконання науково-дослідної роботи, декларації відповідності, паспорт на продукцію та Технічні умови (ТУ) і висновок висновки державної санітарно-епідеміологічної служби на ТУ)). Учасник не надав паспорт на продукцію та Технічні умови (ТУ) і висновок висновки державної санітарно-епідеміологічної служби на ТУ.
Також просимо учасника закупівлі дотримуватись субординації, правил ділового етикету та не дозволяти вільності в спілкуванні, хамство.
Також згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Згідно уточнення аналогічно виконаного договору та інших моментах які описує конкретний Учасник – звернень за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі – не надходило.
Також згідно частини 9 статті 14 Закону Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Тобто Учасник своїм не зверненням до Замовника повністю погодився з умовами викладеними в оголошені визначеним Замовником.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:05.01.2022 21:42
invalid
invalid
Вимога
Вирішена
Щодо дискваліфікації
Номер:12438a4127e240e7bbf66b2a49c399df
Пов'язана кваліфікація:ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", UA-EDR 23291827
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-10-008745-a.c5
Назва:Щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Вашого рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №2 від 31.12.2021року) було визначено, що пропозиція ПВКП "Валлента" не відповідає умовам визначеним в оголошенні, а саме: 1) "згiдно Оголошення п. 19 Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупiвлю (Пiсля укладення договору за результатами цієї закупiвлi згідно статті 235-237 Господарського кодексу України Замовнuк має право застосувати до Учаснuка у випадку порушення останнім умов договору оперативно-господарські санкції. Учасник надає у складі пропозиції інформацію у формі гарантійного листа щодо погодження з
умовами застосування оперативно-господарських санкцій, визначених у даному пункті). Учасник у своїй пропозицii не надав гарантiйний лист, щодо погодження з умовами застосування оперативно-господарських санкцiй, визначених у даному пунктi." - хочемо повідомити, що нами надано "Лист-згода з умовами проекту договору" №18/21 від 21.12.2021р., в якому зазначено, що ПВКП "Валлента" погоджується з умовами, викладеними у проекті договору, внесенням їх до договору та гарантує виконання своїх зобов'язань у разі підписання договору на основі такого проекту договору. Також нами надано завірений на кожній сторінці проект договору (а остання сторінка двічі завірена щодо погодження з визначеними умовами), в якому вказані всі умови співпраці, в тому числі й застосування оперативно-господарських санкцій (п.п. 12.5.) (файл "7) Додаток 4 Проект Договору та Лист-згода з проектом договору").
2) "згiдно п.4 Додатку 2 до Оголошення (в розділі вимог до предмету закупiвлi маска медична (хiрургiчна) захисна) Учасник мав надати (Документи, передбачені чинним законодавством для підтвердження відповідності про відповідність товару Технічному регламенту (висновки державної санітарно-епідеміологічної служби та протоколи випробувань та або звіт про виконання науково-дослідної роботи, декларації відповідності, паспорт на продукцію та Технiчнi умовu (ТУ) i висновок висновки санітарно-епідеміологічної служби на ТУ)). Учасник не надав паспорт на продукцiю та висновок висновки державноi санiтарно-епiдемiологiчноi служби на ДСТУ" - хочемо зазначити, що даний пункт нами виконаний повністю, так як нами надано Сертифікат якості №2021-06/42 (файл "2) Додаток 2 Технічні характеристики" ст.31) та Довідку №26/21 від 21.12.2021р. (файл "8) Довідки" ст.156), в якій зазначено, що сертифікат якості відповідає характеристикам та структурі паспорту якості (так як у кожного виробника своя назва даного документу, а державою не встановлено, що зазначений документ має обов'язково мати назву Паспорт якості чи Сертифікат якості - головне, щоб містилася інформація про якість товару, встановленим вимогам). Щодо відсутності висновку на ДСТУ - хочемо повідомити, що в Оголошенні вимагався висновок на товар та на ТУ, а на ДСТУ немає такої вимоги. Висновок на товар знаходиться у файл "2) Додаток 2 Технічні характеристики" ст.17-19" на ТУ - файл "2) Додаток 2 Технічні характеристики" ст.36". На основі вищевикладеного просимо повернутися до розгляду нашої тендерної пропозиції.
Вирішення:Розгляд звернення (вимог) від Учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА" та надання відповіді Учаснику ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА".
04.01.2022 року до Замовника було зареєстроване звернення (вимога) від Учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА".
Згідно розгляду вимоги Замовник надає відповідь по суті, а саме:
Замовником було розглянуто документи та пропозицію Учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА" згідно яких, Замовник відхилив пропозицію Учасника на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам предмету закупівлі), а саме:
- згідно Оголошення п. 19 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю (Після укладення договору за результатами цієї закупівлі згідно ст. 235-237 Господарського кодексу України Замовник має право застосувати до Учасника у випадку порушення останнім умов договору оперативно-господарські санкції. Учасник надає у складі пропозиції інформацію у формі гарантійного листа щодо погодження з умовами застосування оперативно-господарських санкцій, визначених у даному пункті). На вимогу Замовника Учасник у своїй пропозиції не надав гарантійний лист, щодо погодження з умовами застосування оперативно-господарських санкцій, визначених у даному пункті, що є невідповідністю даній вимозі Замовника.
Учасник у своєму зверненні (вимозі) посилається на наданий Проект договору, який між іншим Замовник не вимагав.
- згідно п.4 Додатку 2 до Оголошення (в розділі вимог до предмету закупівлі маска медична (хірургічна) захисна) Учасник мав надати (Документи, передбачені чинним законодавством для підтвердження відповідності про відповідність товару Технічному регламенту (висновки державної санітарно-епідеміологічної служби та протоколи випробувань та або звіт про виконання науково-дослідної роботи, декларації відповідності, паспорт на продукцію та Технічні умови (ТУ) і висновок висновки державної санітарно-епідеміологічної служби на ТУ)). Учасник не надав паспорт на продукцію, а також висновки державної санітарно-епідеміологічної служби який має відповідати ДСТУ EN 14683:2014 «Маски хірургічні. Вимоги та методи випробування» (EN 14683:2005), надані Учасником тільки висновок висновки державної санітарно-епідеміологічної служби на ТУ, що є не повним пакетом документів та є невідповідністю даній вимозі Замовника.
Також згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Згідно уточнення інформації та інших моментах які описує конкретний Учасник – звернень за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі – не надходило.
Також згідно частини 9 статті 14 Закону Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Тобто Учасник своїм не зверненням до Замовника повністю погодився з умовами викладеними в оголошені визначеним Замовником.
Статус вимоги:Не задоволено
Задовільнена:Ні
invalid
0
resolved
Вимога
Відкликано скаржником
довідка банку про наявність\відсутність кредитної заборгованості
Номер:fc1331171e7e4c5aae9ebadec27de645
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ЗІРА АЛЬЯНС", UA-EDR 43344333
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-10-008745-a.b4
Назва:довідка банку про наявність\відсутність кредитної заборгованості
Вимога:
У тендерній пропозиції ТОВ "ЗІРА-АЛЬЯНС" відсутні довідки з банку про наявність\відсутність кредитної заборгованості , згідно пункту 7, Додатку №3, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі така пропозиція має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам.
Вирішення:Відповідь:
Ознайомившись з вимогою Учасника Замовник надає відповідь по суті вимоги:
- Замовником перевірені документи та їх наявність Довідки з банку про наявність відкритих поточних рахунків та наявності/відсутності кредитної заборгованості не більше 10-денної давнини відносно дати закінчення терміну для подання пропозицій (надаються з усіх банківських установ в яких відкрито рахунки Учасника., згідно Додатка №4.1. згідно пункту 7 Додатку №3 до Оголошення отримана Замовником з документу, що наданий Учасником – ТОВ "ЗІРА АЛЬЯНС", а саме (файл «Дов_дка ТОВ З_ра Альянс (2).PDF.p7s», Дов_дка ТОВ З_ра Альянс0001 (2).PDF.p7s), тому Замовник відхиляє вимогу по цьому пункту.
Статус вимоги:Не задоволено
Опис причини скасування:cancelled
Дата скасування:24.12.2021 16:49
invalid
cancelled
Вимога
Відкликано скаржником
довідка банку про наявність\відсутність кредитної заборгованості
Номер:b8cbe70a55e840e99be43cac47d718b9
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ЗІРА АЛЬЯНС", UA-EDR 43344333
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-10-008745-a.b3
Назва:довідка банку про наявність\відсутність кредитної заборгованості
Вимога:
У тендерній пропозиції ТОВ "ЗІРА-АЛЬЯНС" відсутні довідки з банку про наявність\відсутність кредитної заборгованості , згідно пункту 7, Додатку №3, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі така пропозиція має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:cancelled
Дата скасування:24.12.2021 16:49
cancelled
Вимога
Відкликано скаржником
відсутність письмової згоди
Номер:bcff30c76f754c0bac6601dc8a0e6bad
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ЗІРА АЛЬЯНС", UA-EDR 43344333
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-10-008745-a.b2
Назва:відсутність письмової згоди
Вимога:
У тендерній пропозиції ТОВ "ЗІРА-АЛЬЯНС" відсутня письмова згода згідно пункту 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно пункту 14 Оголошення пр проведення спрощеної закупівлі така пропозиція має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам.
Вирішення:Відповідь:
Ознайомившись з вимогою Учасника Замовник надає відповідь по суті вимоги:
- Замовником перевірені документи та їх наявність Лист – згода з проектом договору, згідно Додатка №4.1. згідно пункту 9 Додатку №3 до Оголошення отримана Замовником з документу, що наданий Учасником – ТОВ "ЗІРА АЛЬЯНС", а саме (файл «лист згода з умовами договору.pdf.p7s»), тому Замовник відхиляє вимогу по цьому пункту.
Статус вимоги:Не задоволено
Опис причини скасування:cancelled
Дата скасування:24.12.2021 16:49
invalid
cancelled
Вимога
Відкликано скаржником
Невідповідність пункту 12 додатку №3 до оголошення
Номер:2366d51272124962964fba9a6cb06f4d
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ЗІРА АЛЬЯНС", UA-EDR 43344333
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-10-008745-a.a1
Назва:Невідповідність пункту 12 додатку №3 до оголошення
Вимога:
Згідно пункту 12 Додатку №3 довідка про несудимість має бути не більше 10-денної давнини відносно дати кінцевого строку подання пропозиції.
Надана довідка не відповідає умовам тендерної документації, оскільки видана 02.11.2021.
Оскільки даний документ не відповідає вимогам, то він вважається відсутнім.
У зв'язку з відсутністю документа тендерної документації вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "ЗІРА АЛЬЯНС" переможцем та дискваліфікувати даного учасника, оскільки подана документація не відповідає вимогам Замовника.
Вирішення:Відповідь:
Доброго дня. Ознайомившись з вимогою Учасника Замовник надає відповідь по суті вимоги:
У зв'язку з відсутністю документа Замовник скасовує рішення про визнання ТОВ "ЗІРА АЛЬЯНС" переможцем та дискваліфікуємо даного учасника, оскільки подана документація не відповідає вимогам Замовника.