-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Витратні матеріали для гемодіалізу: НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування, 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування, 12741- Гемодіалізна голка, 35849 - Концентрат гемодіалізу, 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу
Дата та час розкриття тендерних пропозицій - 10.01.2022 18:00. Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Завершена
64 535 783.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 322 678.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 322 678.92 UAH
Період оскарження:
10.12.2021 16:39 - 06.01.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
reminder
Номер:
cdcb253b24f340c3844a43cbc87ea9c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-10-017128-c.c3
Назва:
reminder
Вимога:
please note, that by Law you must answer within 3 working days
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2021 16:10
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків на дачу відповіді на звернення за роз’ясненнями або на звернення щодо усунення порушення звернення Замовник керується нормами Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Опис причини скасування:
clarified
Дата скасування:
17.12.2021 17:34
Вимога
Залишено без розгляду
your answer
Номер:
3bb6f36d4c3b4a1ebc79018662f2d822
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-10-017128-c.c2
Назва:
your answer
Вимога:
Dear Buyer,
Your legislation is unfair in part of security for buyer. It was made either intentionally or by negligence. But 95% sellers are not accepting unsecure terms as now no one insurance company is ready to insure Ukrainian economy and political risks. And that is feeding corruption. We just pointed attention on that to your Ministry of Economics and probably it will be either changed or under-law act will be issued. But it will take time, but your patients cannot wait.
Then for the time being acceptable might be the following:
To use formula "5.1 Строк (термін) поставки Товару не пізніше як протягом 60 календарних днів з моменту отримання замовлення товару. Поставка кожної партії Товару здійснюється після підтвердження надходження коштів на цю партію та їх резервування на ці цілі."
By the way, issue of tender security is also not mandatory by Law. And issuing of payment security is not prohibited by Law.
Your terms looks like you imagine that sellers have unsold stock and desperate to sell. Please note, that now it is VERY HARD to persuate factories to sell anything to Ukraine, even against 100% advance. Do not "blow your cheeks" too much. We consider now 8 such tenders for HD kits only in Ukraine. 2 of them have fair terms. But 6, including yours - unfair terms. So, we negotiate. But our motivation is minimal as we have for today 132 tenders to source. One or even 6 more or less - does not big matter. But for you - it is main supply and life of your patients. So, huge responsibility. Please be realistic.
As for amended 60 days above: 10 days term is proper for military air logistic when goods are ready. But if goods must be manufactured first, then to ship it by land to the port, then through the sea, then by land - 60 days is minimum minimorum. Please note, that you have over 30,000 packs of concentrate - it is tens of tons of cargo. But 60 days is needed for first lot only. If delivery will be scheduled in monthly or quarterly lots - that should be no problem.
Sincerely,
---------------------------------------------
Шановний покупець,
Ваше законодавство є несправедливим у частині безпеки для покупця. Це було зроблено або навмисно, або з необережності. Але 95% продавців не погоджуються на небезпечні умови, оскільки зараз жодна страхова компанія не готова страхувати українські економічні та політичні ризики. І це підживлює корупцію. Ми щойно звернули на це увагу вашому Мінекономіки і, ймовірно, це буде змінено, або буде видано підзаконний акт. Але це займе час, але ваші пацієнти не можуть чекати.
Тоді на даний момент прийнятним може бути наступне:
Використовувати формулу "5.1 Строк (термін) поставки Товару не пізніше як через 60 календарних з моменту отримання замовлення товару. Поставка кожної партії Товару після підтвердження надходження коштів на цю партію та їх резервування цілі."
До речі, надання тендерного забезпечення також не є обов’язковим законом. А видача платіжного забезпечення законом не заборонена.
Ваші умови виглядають так, ніби ви уявляєте, що продавці мають непродані запаси і відчайдушно хочуть продати. Зверніть увагу, що зараз ДУЖЕ ВАЖКО переконати фабрики продати що-небудь в Україну, навіть проти 100% авансу. Не надто «дуйте щоки». Зараз ми розглядаємо 8 таких тендерів на HD-комплекти тільки в Україні. 2 з них мають справедливі умови. Але 6, в тому числі і ваші - несправедливі умови. Отже, домовляємося. Але наша мотивація мінімальна, оскільки на сьогодні у нас є 132 тендери. Один або навіть 6 більше-менше - не має великого значення. Але для вас - це основне забезпечення і життя ваших пацієнтів. Отже, велика відповідальність. Будь ласка, будьте реалістами.
Щодо змінених вище 60 днів: 10-денний термін є належним для військової авіаційної логістики, коли товари готові. Але якщо спочатку товар потрібно виготовити, потім відвантажити його наземним транспортом до порту, потім морем, потім наземним транспортом – мінімальний термін – 60 днів. Зверніть увагу, що у вас більше 30 000 упаковок концентрату – це десятки тонн вантажу. Але лише для першої партії потрібно 60 днів. Якщо доставка буде здійснюватися місячними або квартальними партіями - це не повинно бути проблемою.
З повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2021 16:34
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. При складанні тендерної документації та проєкту договору до закупівлі Замовник керується чинним законодавством, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі».
Замовником у проєкті договору встановив строк поставки товару 10 (десять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на поставку Товару, враховуючи те, що предметом даної закупівлі є витратні матеріали для гемодіалізу, що є життєвонеобхідним для підтримування фізіологічних функцій організму людини. Оскільки у лікарні щоденно надається медична допомога, отже, Замовником враховано випадки виникнення нагальної потреба у поставці даного товару, для порятунку життя людей, а тому строк поставки 10 календарних днів є найбільш оптимальний для відвантаження та направлення Постачальником товару Замовнику.
Щодо надання тендерного забезпечення повідомляємо: відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, Замовник має право встановити умову стосовно надання забезпечення тендерної пропозиції. Умови встановлені Замовником, викладено в тендерній документації. Жодних чинних нормативних актів вони не порушують, а отже не можуть бути незаконними. Також вони не є дискримінаційними, оскільки, встановлені до усіх учасників процедури закупівлі. Всі знаходяться в рівних умовах.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.12.2021 17:17
Вимога
Залишено без розгляду
payment terms
Номер:
1bd7dbb04e094328ab0b2a503ff9a960
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-10-017128-c.c1
Назва:
payment terms
Вимога:
Your term"а у разі відсутності фінансування – після поставки Товару, по мірі надходження фінансування" is softly saying unusual. That's not to say more.
Please advise if you are going to open bank guarantee or stand-by L/C to secure your payments.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2021 18:07
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. При складання тендерної документації та проєкту договору до закупівлі Замовник керується чинним законодавством, зокрема, Законом України "Про публічні закупівлі". Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону та пункту 10.3 Договору можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Крім того, фінансування Замовника залежить від затверджених кошторисних призначень та фактичного надходження коштів. Законодавством України не встановлено обов’язку для Замовника надавати банківську гарантію чи створювати резервний акредитив для забезпечення своїх платежів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.12.2021 14:14