• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин, газ скраплений, дизельне паливо (Код ДК 021:2015 - 09130000-9 – «Нафта і дистиляти»)

Торги не відбулися

110 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 552.00 UAH
Період оскарження: 10.12.2021 15:23 - 16.12.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: 4dcbeabe5f07402da57a99bd0a32db9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-007262-a.c4
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Замовник визначив дискримінаційні умови тендерної документації, а саме в п. 5.1. Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі до тендерної документації : «Вимоги до якості: Підтвердженням інформації є копії паспортів якості та сертифікатів відповідності, а також гарантійний лист, виданий виробником запропонованого Учасником пального про те, що виробник підтверджує можливість поставки Учасником пального в обсягах і строки, визначені Замовником в тендерній документації. До гарантійного листа Учасник долучає копію Договору поставки нафтопродуктів (або витяги з таких договорів) з відповідним виробником.» Вимагаючи від учасників гарантійний лист виданий виробником палива та договір з виробником Замовник дискримінує усіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з власниками АЗС, у яких відносини з виробниками є, але договір про такі відносини надати не можуть, оскільки не виступають стороною такого договору. Наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників. Тобто за умовами Документації учасниками і Переможцями в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, які працюють безпосередньо з виробником палива та якому такий виробник надасть відповідний лист. Не існує закону, який би зобов'язував виробника надавати будь-які гарантійні листи своєму покупцю, учаснику закупівлі, це завжди лише на власний розсуд. Тобто, участь учасника в закупівлі (а відповідно і взагалі завершення закупівлі підписанням договору) поставлені в пряму залежність від волі певного виробника, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників, до недоступності закупівлі широкому колу учасників. Також зазначаємо, що наявність гарантійного листа жодним чином не гарантує належної поставки товару належної якості у разі підписання договору про закупівлю між учасником та Замовником, оскільки виробник не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і Замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість палива, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов'язані між собою, адже підтвердженням відповідності Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, паспорта якості. Отже, в статтях 16, 22, 23 Закону передбачається, що саме може вимагати Замовник від учасників, і серед цього переліку повністю відсутнє будь-яке згадування про право вимоги гарантійних листів від виробників (їх представників). Вимога надати гарантійний лист не підпадає ні під кваліфікаційні критерії, ні під опис характеристик товару, ні під фінансову спроможність учасника поставити товар. Так само подібна вимога не підтверджує ні виконання аналогічних договорів учасником, ні наявність кваліфікованих працівників у учасника. Тобто, вимога до учасника надавати гарантійні листи від виробника (офіційного представника виробника) є протизаконною. Зважаючи на зазначене просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та вилучити зазначені дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто, перелік вимог до учасників та предмета закупівлі, встановлених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Ваша вимога щодо гарантійного листа є недоречною, оскільки Наявність прямих контрактів з виробником або представником виробника є запорукою вибору надійного постачальника з пропозицією найменшої конкурентної ціни і відсіювання недавностворених компаній-прокладок без репутації, без відповідальності та гарантій виконання зобов’язань. Також п. 14 та п.15 Додатком № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначається: У разі, якщо Учасник є посередником між нафтотрейдером та кінцевим покупцем, він повинен надати документальне підтвердження права торгівлі паливом: копії Договорів поставки нафтопродуктів (дилерських Договорів) Якщо учасник надає інформацію про партнерські або орендовані АЗС учасник повинен надати документи, які підтверджують право користування такими АЗС: договір про партнерство, договір про оренду. Відповідно до вище вказаного гарантійний лист є логічною складовою, яка підтверджує якість товару в талонах. Вказані вами статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі», які стосуються процедури ВІДКРИТИХ ТОРГІВ братися до уваги не будуть, оскільки відповідно до ст 13 Закону конкурентною процедурою є відкриті торги; торги з обмеженою участтю та конкурентний діалог. Дана закупівля проводиться за процедурою Спрощенних закупівель, яка регулюється ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.12.2021 09:59
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: 154e131cce6a41b88325bb29aa927dda
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-007262-a.c3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Замовник визначив дискримінаційні умови тендерної документації, а саме в п. 5.4. Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Копія протоколу випробувань бензину, що пропонується до постачання Учасником, датована не пізніше 10 календарних днів до дати подання тендерної пропозиції. Протокол випробувань бензину повинен бути виданий акредитованою лабораторією (власною або з якою Учасником підписано договір).» Вважаємо вимогу щодо наявності протоколу випробувань датованих саме не пізніше 10 календарних днів до дати подання тендерної пропозиції не обгрунтованою, надмірною та такою, що обмежує потенційних учасників в праві на участь. Відповідно інструкції щодо якості ПММ, основним документом, який засвідчує якість нафтопродуктів, є паспорт (сертифікат). У ньому записуються дата виготовлення, номер партії, сорт і марка, склад присадок, значення основних фізико-хімічних показників якості. Паспорт дає змогу контролювати якість нафтопродукту під час їх зберігання і позитивно вирішувати суперечки з постачальниками. Контроль якості полягає у відбиранні проби, виконанні аналізу і в порівнянні одержаних показників якості з відповідними в паспорті. Повний аналіз палива проводять під час сертифікації нафтопродуктів під час надходження нафтопродукту без паспорта якості, періодично — під час зберігання, а також у разі невідповідності результатів випробувань під час проведення контрольного аналізу вимогам нормативної документації на продукцію. Але для підтвердження якості палива, що поставляється Замовникам – учасник має договір з акредитованою лабораторією та у відповідній періодичності відповідно до вимог і стандартів – направляє паливо на аналіз. Вимагаючи в учасників протоколи випробувань з таким обмеженим строком – Замовник встановлює обмежувальні вимоги. Замовник регулярно направляє паливо до акредитованої лабораторії, але робить це відповідно до інструкції на кожну партію. Запевняємо Замовника, що на момент поставки товару він отримає саме той протокол випробувань, який буде зроблений саме на ту партію товару, яка буде поставлятися у випадку перемоги учасника. Просимо Замовника внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити дискримінаційні умови, для більшої конкуренції та визначення найбільш вигідної ціни за результатами аукціону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто, перелік вимог до учасників та предмета закупівлі, встановлених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує Учасників встановлюючи вимогу - 5.4. Додатка №2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Копія протоколу випробувань бензину, що пропонується до постачання Учасником, датована не пізніше 10 календарних днів до дати подання тендерної пропозиції. Протокол випробувань бензину повинен бути виданий акредитованою лабораторією (власною або з якою Учасником підписано договір).» Будь який Учасник, який має намір прийняти участь у закупівлі, готує документи заздалегідь та оцінює наявність чи відсутність документів, які вимагаються. Приймаючи участь у закупівлі Учасники враховують всі ризики, а також витрати на отримання тих чи інших документів. Враховуючи вимогу в цілому, Замовник може розцінювати це як тиск задля усунення важливих умов з документації, що відповідають за якість товару, що є важливою складовою при закупівлі товару, який планується закуповувати. Замовник, переконаний, що у випадку належної якості Товару, Учасник в змозі отримати сертифікат відповідності, а наявність протоколу випробовувань у постачальника, який є належним та якісно виконує свої зобов’язання не може стати причиною його не надання. Відповідно до вищевказаного дана вимога не є дискримінаційною в розумінні ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.12.2021 09:53
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА

Номер: ac50c81fc37c48739daa07d9dc5121f5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-007262-a.c2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Замовник визначив дискримінаційні умови тендерної документації, а саме в п. 5.4. Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Копія протоколу випробувань бензину, що пропонується до постачання Учасником, датована не пізніше 10 календарних днів до дати подання тендерної пропозиції. Протокол випробувань бензину повинен бути виданий акредитованою лабораторією (власною або з якою Учасником підписано договір).» Вважаємо вимогу щодо наявності протоколу випробувань датованих саме не пізніше 10 календарних днів до дати подання тендерної пропозиції не обгрунтованою, надмірною та такою, що обмежує потенційних учасників в праві на участь. Відповідно інструкції щодо якості ПММ, основним документом, який засвідчує якість нафтопродуктів, є паспорт (сертифікат). У ньому записуються дата виготовлення, номер партії, сорт і марка, склад присадок, значення основних фізико-хімічних показників якості. Паспорт дає змогу контролювати якість нафтопродукту під час їх зберігання і позитивно вирішувати суперечки з постачальниками. Контроль якості полягає у відбиранні проби, виконанні аналізу і в порівнянні одержаних показників якості з відповідними в паспорті. Повний аналіз палива проводять під час сертифікації нафтопродуктів під час надходження нафтопродукту без паспорта якості, періодично — під час зберігання, а також у разі невідповідності результатів випробувань під час проведення контрольного аналізу вимогам нормативної документації на продукцію. Але для підтвердження якості палива, що поставляється Замовникам – учасник має договір з акредитованою лабораторією та у відповідній періодичності відповідно до вимог і стандартів – направляє паливо на аналіз. Вимагаючи в учасників протоколи випробувань з таким обмеженим строком – Замовник встановлює обмежувальні вимоги. Просимо Замовника внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити дискримінаційні умови, для більшої конкуренції та визначення найбільш економічно вигідної ціни за результатами аукціону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічна помилка
Дата скасування: 15.12.2021 13:56
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: a16d184faf7f4121ab81a7c82acb3b4d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-007262-a.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Замовник визначив дискримінаційні умови тендерної документації, а саме 1. в п. 13 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі до тендерної документації : «Для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії документів згідно з наступним переліком: 13. Перелік АЗС по м. Біла Церква та усіх обласних та районних центрах із зазначенням їх повної точної адреси та виду палива, яке реалізується.» Вимагаючи наявність АЗС у всіх обласних та районних центрах Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в статті 5 Закону, зокрема, недискримінація учасників. Відповідно до офіційної інформації, яка міститься на офіційному сайті міської ради та виконавчих органів Білої Церкви, Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" здійснює обслуговування доступності медицини в межах міста Біла Церква. Враховуючи вищезазначене, незрозумілим є факт такої вимоги Замовника, так як вона є надмірною і не має свого юридичного обгрунтування. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Яким чином вимога щодо наявності АЗС у кожному обласному та району центрі України має законодавче обгурнування, враховуючи те, що автомобілі Замовника обслуговують тільки територію міста Біла Церква. Просимо Замовника не обмежувати учасників та внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вилучивши дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу та вносимо уточнення щодо п.13 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто, перелік вимог до учасників та предмета закупівлі, встановлених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 р. № 23-р «Про затвердження переліку опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах на період до 2023 року» КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» є опорним закладом охорони здоров’я в межах Київської області Відповідно до вищевказаного дана вимога не є дискримінаційною в розумінні ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.12.2021 09:41