• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 31120000-3 - Генератори (Пересувний комплекс резервного електроживлення на базі автоматизованої дизельної електростанції (ДК 021:2015: 31121100-1 Дизель-генераторні установки)

Торги не відбулися

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 10.12.2021 15:14 - 22.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення/дії Замовника та виявлені порушення у сфері публічних закупівель

Номер: b2ff368eddbd41a8b68bd20469f94df5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-014424-c.a11
Назва: Скарга на рішення/дії Замовника та виявлені порушення у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА на рішення/дії Замовника та виявлені порушення і сфері публічних закупівель до Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 27.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.01.2022 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.01.2022 17:31
Дата виконання рішення Замовником: 02.02.2022 12:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником усунено порушушення встановлені згідно рішення від 27.01.2022 № 1664
Автор: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Хлєбніков Валерій Геннадійович +380675673500 khlebnikov@darex.com.ua https://darex.com.ua/
Вимога
Вирішена

Мікропроцесорна панель керування

Номер: ab8e309c2d71491ab11e94d54a5e6870
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-014424-c.b10
Назва: Мікропроцесорна панель керування
Вимога:
Шановний Замовник ! Уважно вивчивши документацію, нами були виявлені деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, а саме у додатку 1 тендерної документації вимагається: " Мікропроцесорна панель керування станції (виробництва країн Євросоюзу або США)." Зважаючи на те що серед визнаних у всьому світі та однією з найпоширеніших в Україні мікропроцесорною панеллю є панель від турецького виробника Datakom, при цьому У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Отже висуваючи такі вимоги, Ви створюєте передумови до порушення вищезазначених пунктів статей Закону України про публічні Закупівлі. Вимагаємо прибрати таку вимогу або змінити її на " Мікропроцесорна панель керування станції (виробництва країн Євросоюзу, Туреччини або США)."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

область - адмін.-тетритор. одиниця України

Номер: d6da9a182e4e4c6dbeb55f4208a99144
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-014424-c.c9
Назва: область - адмін.-тетритор. одиниця України
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши документацію , нами було виявлено деяки вимоги, що можуть носити дискримінаційний характер, а саме : у додатку 1 до тендерної документації вимагається: Наявність власних сервісних центрів з обслуговування та ремонту дизельних електростанцій розташованих по регіонам поставки товару. при цьому Регіоном поставки вважається область (як адміністративно-територіальна одиниця України) поставки дизельних електростанцій та сусідні з нею області Оскільки тендерною документацією передбачена поставка у Київську область, тому логічно і доцільно коли сервісний центр може розташовуватись у місті Києві, проте місто Київ не входить до жодної області, а, відповідно, і до регіону поставки. Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію і включти м.Київ як можливе місто для розташування сервісного центру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

антифризом -300 С

Номер: 50b0f67e56b24c84917283a7bc0b0be3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-014424-c.a8
Назва: антифризом -300 С
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно з додатком 1 до тендерної документації вимагається 1.26 Заповнення ДЕС на 100% антифризом -300 С. Оскільки абсолютним нулем температури (температуру яку може мати фізичне тіло у нашому всесвіті) є -273,15 С, тому дана вимога не є такою яку можна виконати. Просимо внести відповідні зміні у тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Реєстарція причепа

Номер: 6383c34e8ab14e1db2c2a06bd500e5b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-014424-c.c7
Назва: Реєстарція причепа
Вимога:
Шановний Замовник ! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять неоднозначні і нелогічні вимоги, а саме Додатком 1 до тендерної документації вимагається: 1.3 Платформа з шасі двохосна з гальмівною системою повинна забезпечувати перевезення АДЕС та бути зареєстрована в відповідних органах. Тобто тендерною документацією не зазначається що за органи мають реєструвати платформу з шасі. Із логічних догадок, що платформа з шасі це транспортний засіб , а транспортні засоби мають реєструватись в тому числі в сервісних центрах МВС, для чого необхідно субєкту звернення подати пакет документів. Оскільки логічним є те що платформа з шасі має бути зареєстрована на Замовника (того що проводить закупівлю), але не є логічним вимагати від учасника виконати таку реєстрацію, оскільки на момент реєстрації платформа з шасі вже має бути у власності Замовника і замовник має надати учаснику право і відповідні документи для такої реєстрації. Тому вимагаємо змінити (наприклад: змінити на те що учасник надає пакет документів для реєстрації такого причепу в сервісних центрах МВС України.) або видалити вищезазначену вимогу або надати роз’яснення щодо такої реєстрації з посиланням на відповідні норми діючого законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

габаритні розміри АДЕС

Номер: f01cdddf08d74a2ba249d0d6efe0d6c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-014424-c.c6
Назва: габаритні розміри АДЕС
Вимога:
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників. У додатку 1 до Тендерної документації «Технічна специфікація»: містяться вимоги, що прямо ОБМЕЖУЮТЬ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме: Габаритні розміри АДЕС з шумозахисним кожухом : «Висота не більше ніж - 1420мм» «Ширина не більше ніж – 1000мм» «Довжна не більше ніж – 2260мм» Замовник вже проводив в 2021 році закупівлю з даними вимогами і яка не відбулась, при цьому в закупівлі прийняли лише два учасники, аналізуючи пропозиції що були подані, габаритні розміри тих пропозиції не відповідали реальним габаритним розмірам запропонованого обладнання, так габаритні розміри запропонованого дизель генератора GREEN POWER 88 S/I-N зазначені учасником 2260х1000х1400 мм (до міліметра відповідають вимогам тендерної документації), проте за даними на офіційному сайті ці розміри відповідають дизель-генератору GREEN POWER 88 S/I-N з баком 100літрів, хоча учасник зазначає ці розміри для генератора з баком 500літрів. Також габаритні розміри другого учасника для дизель-генератору АД 64С – Т400-2РП за специфікацією до пропозиції становлять 2100х850х1400мм, але за наданим паспортом габарити дизель-генератору АД 64С – Т400-2РП в кожусі становлять 2646х850х1750мм при обємі баку 320літрів. У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Отже висуваючи такі вимоги до габаритних розмірів дизель-генератора, Ви створюєте передумови до порушення вищезазначених пунктів статей Закону України про публічні Закупівлі. Вимагаємо видалити або змінити вимогу щодо габаритів АДЕС з кожухом в Додатку 1 до реальних та поширених АДЕС не більше ніж 2650 х 1100 х 1980мм.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Також повідомляємо, що габаритні розміри зазначаються з урахуванням площі приміщення у якому планується Зберігання предмету закупівлі Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Висота АДЕС

Номер: 3507d53e593548b5a7f9deffbf4823eb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-014424-c.a5
Назва: Висота АДЕС
Вимога:
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників. У додатку 1 до Тендерної документації «Технічна специфікація»: містяться вимоги, що прямо ОБМЕЖУЮТЬ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме: Габаритні розміри з шумозахисним кожухом : «Висота не більше ніж - 1420мм» Згідно вимог Тендерної документації, дизель-генератор поставляється Замовнику у кожусі, тобто має встановлюватися на відкритому повітрі. ОТЖЕ, габаритні розміри що вимагаються, не обмежені висотою приміщення – НЕ МАЮТЬ критичного значення. Також, згідно Додатку 1 тендерної документації, Ви закуповуєте дизель-генератор на причепі (мобільній платформі), тобто, згідно Додатку 1 «Пересувний комплекс резервного електроживлення». Отже, конструктивно, даний дизель-генератор встановлюється на причіп, згідно Ваших вимог. При цьому Ви висуваєте вимоги до габаритних розмірів самого дизель-генератора БЕЗ причепу. Дана вимога не логічна, оскільки габаритні розміри окремого дизель-генератора НЕ мають значення, значення можуть мати габаритні розміри пересувного комплексу (довжина причепа з дишлом, ширина причепа в найбільш широкому місці, висота пересувного комплексу). Саме в таких габаритних розмірах Ви маєте експлуатувати дизель-генератор. У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Отже висуваючи вимоги до габаритних розмірів дизель-генератора, Ви створюєте передумови до порушення вищезазначених пунктів статей Закону України про публічні Закупівлі. Вимагаємо видалити вимогу щодо габаритів дизель-генератора в Додатку 1 (а саме Висота АДЕС «не більше 1420мм») , як технічно необгрунтовану та таку що порушує умови прозорих та неупереджених вимог до публічних закупівель або замінити на габаритні розміри пересувного комплексу (висота пересувного комплексу).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Також повідомляємо, що габаритні розміри зазначаються з урахуванням площі приміщення у якому планується Зберігання предмету закупівлі Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Висота АДЕС

Номер: 6606e99468354866a34608a93d997e99
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-014424-c.a4
Назва: Висота АДЕС
Вимога:
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників. У додатку 1 до Тендерної документації «Технічна специфікація»: містяться вимоги, що прямо ОБМЕЖУЮТЬ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме: Габаритні розміри з шумозахисним кожухом : «Висота не більше ніж - 14200мм» Згідно вимог Тендерної документації, дизель-генератор поставляється Замовнику у кожусі, тобто має встановлюватися на відкритому повітрі. ОТЖЕ, габаритні розміри що вимагаються, не обмежені висотою приміщення – НЕ МАЮТЬ критичного значення. Також, згідно Додатку 1 тендерної документації, Ви закуповуєте дизель-генератор на причепі (мобільній платформі), тобто, згідно Додатку 1 «Пересувний комплекс резервного електроживлення». Отже, конструктивно, даний дизель-генератор встановлюється на причіп, згідно Ваших вимог. При цьому Ви висуваєте вимоги до габаритних розмірів самого дизель-генератора БЕЗ причепу. Дана вимога не логічна, оскільки габаритні розміри окремого дизель-генератора НЕ мають значення, значення можуть мати габаритні розміри пересувного комплексу (довжина причепа з дишлом, ширина причепа в найбільш широкому місці, висота пересувного комплексу). Саме в таких габаритних розмірах Ви маєте експлуатувати дизель-генератор. У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Отже висуваючи вимоги до габаритних розмірів дизель-генератора, Ви створюєте передумови до порушення вищезазначених пунктів статей Закону України про публічні Закупівлі. Вимагаємо видалити вимогу щодо габаритів дизель-генератора в Додатку 1 (а саме Висота АДЕС «не більше 1420мм») , як технічно необгрунтовану та таку що порушує умови прозорих та неупереджених вимог до публічних закупівель або замінити на габаритні розміри пересувного комплексу (висота пересувного комплексу).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: коригування
Дата скасування: 15.12.2021 22:19
Вимога
Відхилено

ширина дизель-генератора

Номер: 5928c8fb5a124183b9aa6f2a6c22457d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-014424-c.a3
Назва: ширина дизель-генератора
Вимога:
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників. У додатку 1 до Тендерної документації «Технічна специфікація»: містяться вимоги, що прямо ОБМЕЖУЮТЬ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме: Габаритні розміри з шумозахисним кожухом : «Довжина не більше ніж - 2260мм» Згідно вимог Тендерної документації, дизель-генератор поставляється Замовнику у кожусі, тобто має встановлюватися на відкритому повітрі. ОТЖЕ, габаритні розміри що вимагаються, не обмежені площею приміщення – НЕ МАЮТЬ критичного значення. Також, згідно Додатку 1 тендерної документації, Ви закуповуєте дизель-генератор на причепі (мобільній платформі), тобто, згідно Додатку 1 «Пересувний комплекс резервного електроживлення». Отже, конструктивно, даний дизель-генератор встановлюється на причіп, згідно Ваших вимог. При цьому Ви висуваєте вимоги до габаритних розмірів самого дизель-генератора БЕЗ причепу. Дана вимога не логічна, окільки габаритні розміри окремого дизель-генератора НЕ мають значення, значення мають габаритні розміри причепу (довжина причепа з дишлом, ширина причепа в найбільш широкому місці). Саме в таких габаритних розмірах Ви маєте експлуатувати дизель-генератор. У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Отже висуваючи вимоги до габаритних розмірів дизель-генератора, Ви створюєте передумови до порушення вищезазначених пунктів статей Закону України про публічні Закупівлі. Вимагаємо видалити вимоги щодо габаритів дизель-генератора в Додатку 1 (а саме Довжина ДГ «не більше 2260мм) , як технічно необгрунтовану та таку що порушує умови прозорих та неупереджених вимог до публічних закупівель або замінити їх на габаритні розміри причепу (довжина причепа з дишлом, ширина причепа в найбільш широкому місці).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Також повідомляємо, що габаритні розміри зазначаються з урахуванням площі приміщення у якому планується Зберігання предмету закупівлі Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Термін поставки

Номер: baeca9837e114932a92c7a64b5f547cf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-014424-c.c2
Назва: Термін поставки
Вимога:
Шановний замовник ! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників. А саме Додатком 1 до Тендерної документації вимагається : Товар повинен бути поставлений замовником в термін, погоджений уповноваженими представниками сторін договору, але не пізніше 2 (двох) календарних днів з моменту отримання постачальником Замовлення від Покупця. Дана вимога, на нашу думку, є дискримінаційною, може привести до недобросовісної конкуренції, корупційним діям і зловживанням, в тому числі, тому що, сторони визначають умови поставки після проведення закупівлі і ці умови можуть бути для різних учасників різні. Здебільшого коли тендерною документацією визначено наступний строк поставки товарів: «10.02.2021». У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; ВІДКРИТІСТЬ та ПРОЗОРІСТЬ на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу, а саме вимогу «Товар повинен бути поставлений замовником в термін, погоджений уповноваженими представниками сторін договору, але не пізніше 2 (двох) календарних днів з моменту отримання постачальником Замовлення від Покупця.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено