• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні та антисептичні засоби для ЗДО Сихівського та Личаківського районів м. Львова

Завершена

278 879.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 394.39 UAH
Період оскарження: 10.12.2021 15:01 - 16.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена

упереджені дії замовника

Номер: 1633fad7d8d34fc6908209af1420169b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-006824-a.c2
Назва: упереджені дії замовника
Вимога:
Окрім зазначеного, звертаємо Вашу увагу повторно на те, що саме ст.14 Закону регламентує порядок проведення спрощеної закупівлі, в тому числі право на дії учасників під час її проведення, дії Замовника в частині створення документів та оприлюднення їх в електронній системі Прозорро, перелік контролюючих суб’єктів, до яких може звертатись Учасник. Дякуємо! Ось саме така відповідь і вказує на корупційну змову, адже Ви не взяли до уваги саме вимоги до освітніх закладів , які Ви повинні насамперед виконувати.Еквівалентів , а саме антисептичних засобів, які підпадають під цю постанову багато десятків, і всі вони є зареєстровані і відповідно мають дозвіл на застосування, та Ви цього не хочете чути, бо у вас є певна домовленість із завідомим учасником, який в ціну закупівлі "заклав" вашу подяку. Тож в разі проведення аукціону без жодного реального зниження ціни вашого учасника, ми дійсно звернемось до рекомендованих вами контролюючих органів та розпорядників коштів, органів місцевого самоврядування. Це все ж закупівля за державні кошти, це кошти платників податків і тому Закон Закон України «Про публічні закупівлі» вказує на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Ваша відповідь є формальною ,аргументації про характеристики товару, що зумовлено досвідом використання такого товару в ЗДО неодноразово підтверджують ваші зв'язки з виробником та його представниками. Тож чекаємо аукціону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго вечора. Шановний учаснику, закупіля засобів , передбачених для боротьби та запобігання COVID-19, здійснюється в порядку, встановленому ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема ст. 14. Саме вказана норма надає право Замовнику конкретизувати товар, що є предметом закупівлі, відповідно порушень Закону немає. Також, у поставленому Вами запитанні та оприлюдненій попередній вимозі нами аргументовано відсутність порушення принципу конкурентності чи то дискримінації учасників, так як вимоги даної закупівлі не встановлюють обмежень щодо співпраці учасників як субєктів господарювання з виробником такої продукції. Всі інші Ваші ствредження є Вашою особистою думкою та не є підставами для внесення змін до вимог закупівлі чи то її відміни .
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

про внесення змін

Номер: 3ce9e6a4bbed40b4a37de096bc4d534d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-006824-a.c1
Назва: про внесення змін
Вимога:
Шановний замовнику,Ви чітко вказали: Відповідно до п.4 ст. 14 Закону України Про публічні закупівлі у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть. Але ,дотримуючись Закону про публічні закупівлі ,а саме ч . 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Слід зазначити, документація оголошення не містить жодного обґрунтування щодо необхідності використання саме цих дезінфекційних засобів. Враховуючи норми законодавства про публічні закупівлі, проведення спрощеної закупівлі насамперед спрямоване на прискорення проведення закупівлі у часі, а не на обмеження конкуренції та дискримінацію учасників. А дискримінація полягає в тому , що Ви прописали засіб з конкретним складом, обмежили в складі діючі речовини та їх кількість та навіть заборонили еквіваленти. Це вказує на лобіювання певних інтересів , Ваших, як замовника та місцевого виробника , до речі, ціна значно вища від інших еквівалентів і це враховуючи те, що транспортні витрати інших учасників будуть значно вищі, ніж у Вашого місцевого ФОПа. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Проте, чомусь Замовник обрав єдиного виробника без будь-якої можливості створюватиме конкурентне середовище в закупівлі, грубо порушуючи принципи здійснення державних закупівель. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно постанови головного санітарного лікаря від 25.08.2021р №8 Протиепідемічні заходи у закладахдошкільної освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) п.8 .На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісним антисептиком з концентрацією діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. ВСЕ! Ніяких інших допоміжних не зазначено і це вказує на їх присутність або відсутність взагалі. Вказуючи інші речовини Ви й призводите до дискримінації та обмежуєте конкуренцію, а це вказує на корупційну змову. Просимо внести зміни в документацію, видалити обмеження діючих речовин , ( 99.8% дихлорізоціанурату натрію, це занадто велика концентрація яка є необгрунтованою, адже при застосуванн і засобу навіть із вмістом 80% ДХІК, робочий розчин залишається однаковим, та при цьому останій кращий , бо має ще 20% миючих властивостей, на відміну від заявленого засобу Жавілар ефект. Для дитячих закладів ,це вкрай не бажано. Що стосується антисептиків , то перегляньте постанову і видаліть інші діючі , окрім спирту, дотримуючись дії закону. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Львівськоїї міської ради (Львівської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет дискримінаційний умов
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику !!! Закупівля дезінфекційних та антисептичних засобів для ЗДО в даному випадку здійснюється шляхом застосування спрощеної закупівлі, порядок проведення якої регламентовано ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказана норма Закону надає право Замовнику визначити чіткі вимоги до предмету закупівлі або ж вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників, беручи до уваги специфіку предмету закупівлі. В технічних вимогах даної закупівлі застосовано чіткі характеристики товару, що зумовлено досвідом використання такого товару в ЗДО неодноразово. В свою чергу, такі дії Замовника аж ніяк не нівелюють принципи конкурентності та не дискримінують інших учасників, так як жодним чином не обмежують право суб’єктів господарювання співпрацювати з виробником даної продукції та стати учасником даної закупівлі. Враховуючи вищенаведене, підстав щодо внесення змін до технічних характеристик товару немає. Окрім зазначеного, звертаємо Вашу увагу повторно на те, що саме ст.14 Закону регламентує порядок проведення спрощеної закупівлі, в тому числі право на дії учасників під час її проведення, дії Замовника в частині створення документів та оприлюднення їх в електронній системі Прозорро, перелік контролюючих суб’єктів, до яких може звертатись Учасник. Дякуємо!
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні