• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі комунального закладу Нехворощанського закладу дошкільної освіти ясла-садок "Сонечко" Нехворощанської сільської ради Полтавської області ( код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме: 70 053,00 грн. (сімдесят тисяч п’ятдесят три гривні 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: Державна казначейська служба України, м. Київ, УДКСУ у Новосанжарському районі, МФО 820172, р/р UA608201720355109006002149803. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Відділу освіти, молоді та спорту Нехворощанської сільської ради, 39354, Полтавська область, Полтавський район, с. Нехвороща, вул. Центральна, буд. 91, код ЄДРПОУ 43724001 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна (100%). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

14 010 686.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 053.43 UAH
Період оскарження: 10.12.2021 15:10 - 01.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: b9d8d1b5f80b4dbd9aa617d9ce53cbcb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-004020-b.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Неправомірні дії Замовника, щодо визнання переможцем торгів ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " та порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата розгляду скарги: 11.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.02.2022 17:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.02.2022 12:55
Дата виконання рішення Замовником: 22.02.2022 13:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомляю про виконання рішення №2918-р/пк-пз від 11.02.2022, скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» переможцем за процедурою закупівлі – «Реконструкція будівлі комунального закладу Нехворощанського закладу дошкільної освіти ясла-садок "Сонечко" Нехворощанської сільської ради Полтавської області ( код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-10-004020-b
Автор: ТОВ "ОТЕКО", Максим Єрмолін +380991702325 oteko@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Не відповідність тендерної документації вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: a63ba6a88ef6469e9112da2990fe57fc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-004020-b.b1
Назва: Не відповідність тендерної документації вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Замовник порушив пункт 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) в тендерній документації (пункт 7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) вказав: «Разом з довідкою про залучення субпідрядників учасники надають: - скановану копію листа від кожного субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені; - копії ліцензій необхідних для виконання робіт та діючих на весь період виконання робіт; - копії діючих на весь період виконання робіт дозволів на виконання робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для виконання заявлених робіт)». Так відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Також встановлено, що замовник в порушення частини першої та частини восьмої статі 12 Закону, в тендерній документації (пункт 3 розділу 5 «Розгляд, оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації) вказав: «Учасник у скаладі тендерної пропозиції повинен надати: Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника». Так, відповідно до норм частини першої статі 12 Закону передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Разом з цим нормами частини восьмої статі 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Замовник повинен здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, шляхом відміни торгів, оскільки є порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону, частини першої та частини восьмої статі 12 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» : тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником, у відповідності до Розділу 5 п.3 Інша інформація тендерної документації передбачено надання акту обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника. Надання акту обстеження необхідно для того, щоб учасник до подання пропозиції оцінив фактичні обсяги та умови виконання робіт. Замовником забезпечено прозорість та відкритість у підписанні актів обстеження учасниками, а також забезпечена відсутність перепон в огляді місця обстеження. Таким чином, вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимоги встановлені в тендерній документації, базуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Умова надання акту обстеження об’єкту будівництва зазначена у зв’язку з тим, що учасники, здійснивши фактичну оцінку об’ємів необхідних робіт, можуть подати найбільш економічно вигідні пропозиції, що є одним із принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначені п. 2 ч. 1. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім вищевикладеного повідомляємо, що встановлена вимога щодо надання акту обстеження є такою, що розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, зокрема: дотримано принципи ст. 5 Закону, оскільки учасники знаходяться в рівних умовах, конкуренції, дотримано принцип економії, ефективності та пропорційності, відкритість та прозорість забезпечено дотриманням норм Законодавства, у тому числі щодо публікації відкритих даних та регулювання взаємодії публічного та приватного сектору економіки, встановлені вимоги є максимально відкритими, прозорими та такими, що унеможливлюють дискримінацію для учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця буде здійснено відповідно до вимог Закону а запобігання корупційним діям та зловживанням забезпечене повним дотриманням Замовником діючого антикорупційного Законодавства; процедура проведення відкритих торгів здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» – розкриття інформації про учасника до електронного аукціону не відбувається – учасник під час здійснення обстеження не повідомляє дані, що готуються для участі в закупівлі, акт обстеження(огляду) об’єкту згідно вимог тендерної документації складається в довільній формі і повинні обов’язково містити - підпис представника Замовника, що не порушує принцип конфіденційності до моменту розкриття тендерних пропозицій Учасників закупівлі. Окрім цього, вами як Учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції у файлі «Частина 2.pdf» на сторінці 119 надано Акт обстеження, який містить підпис Замовника і підтверджує в свою чергу виконання вимог тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасниками даного документу. Відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» : тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вказаних норм Закону учасник повинен керуватися умовами тендерної документації, в якій замовник може встановити вимогу, яку вважає необхідною. Замовником, у відповідності до Розділу 3 п.7 Інформація про субпідрядника тендерної документації передбачено разом з довідкою про залучення субпідрядників учасника надати: - скановану копію листа від кожного субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені; - копії ліцензій необхідних для виконання робіт та діючих на весь період виконання робіт; - копії діючих на весь період виконання робіт дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для виконання заявлених робіт). Метою надання даних документів є підтвердження наявності: чинних, достовірних відносин між Учасником і залученим/-и субпідрядник-ом/-ами; дозвільних документів/ліцензій що в свою чергу підтверджує – можливість виконання субпідрядником будівельних робіт, що в комплексі буде гарантувати виконання якісних робіт. Тендерна документація повністю відповідає вимогам п.18 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». У тендерній документації вказано наступне – «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які ознайомилися з документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці своєї пропозиції. Поданням своїх тендерних пропозицій учасник повністю погоджується з умовами викладеними в тендерній документації», тобто подання Вами як Учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції – підтвердило згоду з умовами викладеними в тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено