• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт з заміною вікон та дверей у Кіндратівському сільському будинку культури за адресою вул. Центральна 2, в селі Кіндратівка Сумського району Сумської області" за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Торги відмінено

533 833.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 669.17 UAH
Період оскарження: 10.12.2021 15:02 - 16.12.2021 14:45
Вимога
Без відповіді

Дискваліфікація тендерної пропозиції

Номер: d9fdc5542dc74eefb92295c020b5706d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-013952-c.a5
Назва: Дискваліфікація тендерної пропозиції
Вимога:
ТОВ "СТЕП ЮА" з приводу протоколу рішення повідомляємо: РІШЕННЯ 1 не відповідає дійсності. РОЗРАХУНОК КОШТОРИСНОГО ПРИБУТКУ ПОДАНО у складі наданих документів. РІШЕННЯ 2 не відповідає дійсності. У складі пропозиції надано лист про відсутність таких витрат і повідомлення, що програмне забезпечення не видає довідок з 0 показником РІШЕННЯ 3 не відповідає дійсності. У складі пропозиції надано лист, завізований уповноваженою особою - начальником Сумського відділу камеральних перевірок ДПСУ ГУ ДПС у Сум. обл. про те, що ТОВ "СТЕП ЮА" знаходиться на загальній системі оподаткування. Вимагаємо про анулювання вищевказаних рішень і відновленні ТОВ "СТЕП ЮА" к переможця у даній закупівлі.
Вимога
Вирішена

Оригінал довідки (за встановленою формою) про відсутність заборгованості по обов’язкових платіжках до бюджету, виданої відповідною державною податковою інспекцією. Довідка має бути видана не раніше дати оголошення про закупівлю.

Номер: 367f71c8121240039763c256344d227f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-013952-c.a4
Назва: Оригінал довідки (за встановленою формою) про відсутність заборгованості по обов’язкових платіжках до бюджету, виданої відповідною державною податковою інспекцією. Довідка має бути видана не раніше дати оголошення про закупівлю.
Вимога:
Податкова інспекція не надає таких довідок. Ви пишите, що довідка встановленої форми. Вкажіть ЯКОЇ ФОРМИ МАЄ БУТИ ДОВІДКА.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для отримання Довідки про про відсутність заборгованості необхідно подати заяву, затверджену Порядком про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справленням яких покладено на контролюючі органи, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 року, зареєстрований в міністерстві юстиції України 27.09.2018 року за номером 1102/32554. Форма заяви, та форма довідки є в наказі зазначеному вище. Таку довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи можна запитати та отримати у електронному чи паперовому вигляді.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Довідка про відсутність заборгованості по обов'язкових платіжках до бюджету, виданої відповідною державною податковою інспекцією. Довідка має бути видана НЕ ПІЗНІШЕ дати оголошення про закупівлю.

Номер: 4c3514bff2ea45938b4356ea332b6939
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-013952-c.c3
Назва: Довідка про відсутність заборгованості по обов'язкових платіжках до бюджету, виданої відповідною державною податковою інспекцією. Довідка має бути видана НЕ ПІЗНІШЕ дати оголошення про закупівлю.
Вимога:
Постачальник не може заздалегідь до оголошення закупівлі знати про необхідність подання такої довідки. Термін подання довідки податковою інспекцією перевищує термін уточнень та прийому пропозицій. Тобто, Замовник умисне обмежую Постачальників в участі у тендері вищевказаною вимогою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Так, в оголошенні було помилково вказано, що довідка має бути видана не пізніше дати оголошення про закупівлю. 14.12.2021 року о 16-44 годин ми внесли зміни до оголошення, будь ласка, уважно перегляньте оголошення про закупівлю
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін

Номер: 947e5f980d3044858831aee1a4276590
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-013952-c.c2
Назва: Щодо внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику, В умовах Оголошення вказано : «Учаснику необхідно перед складанням пропозиції обстежити об’єкт капітального ремонту з 8-30 год. до 16-30 год. В складі пропозиції має бути подано Акт про обстеження об’єкту та огляду обсягів робіт з підписом уповноваженої особи Замовника». Даний пункт, суперечить п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що «у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право лише звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, », а не обов’язково обстежувати об’єкт . Також, така вимога суперечить п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона обмежує Учасників у часі складання акту обстеження – лише в період уточнень, хоча Закон не містить таких обмежень – документи можуть бути складені і подані Учасником до кінцевого терміну подання пропозицій. Крім того з підстав незалежних від учасника, Замовника може не підписати такий акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Ці вищевказані вимоги є протизаконними, що підтверджується відповіддю Міністерства економіки України на запит 507/2021 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=0ad82884-cd0c-4b62-9fbb-481418a41653&lang=uk-UA) , вимагаємо скасувати дану вимогу та внести відповідні зміни у оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Щоло строків

Номер: 85d505a658174b80a2bca68efaa42ff3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-013952-c.c1
Назва: Щоло строків
Вимога:
Шановний Замовнику, Звертаємо Вашу увагу на те що, вказаний строк для подачі пропозицій 21.12.2021, при цьому станом на 12.12.2021р. дата проведення аукціону буде визначена з початком прийому пропозицій, тобто не раніш 22.12.2021р. Після проведення процедури аукціону , Замовник визначає Переможця протягом 5ти дів, але не раніше 23.12.2021р. Крім цього , діючим законодавством передбачений строк для оскарження прийнятого Замовником рішення не менш 5 днів , а тільки після цього буде можливість для укладання договору , тобто не раніше 28.12.2021р. Згідно п.1.5 Оголошення , строк виконання робіт до 31.12.2021р. При цьому Регіональні Державні казначейські служби приймають документи до оплати у 2021р. до 27.12.2021р. включно Відповідно до дилерських договорів строк виготовлення конструкцій складає 14 календарних днів. Водночас з офіційної інформації від заводів виробників , останні приймають закази на виготовлення вікон у 2021р. до 17.12.2021р. Тобто всі закази які будуть надходити пізніше 17.12.2021 вже будуть відпускатись після Різдвяних свят, а саме після 10.01.2022р. Всі ці наведені факти говорять про неможливість виконання поставки та заміни вікон і дверей у 2021р.При цьому п.11.1. Договіру говорить, що він діє до 31.12.2021 року. Вимагаємо від Вас внести відповідні зміни у договір та оголошення .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення про визначення переможця може прийматись в день аукціону. Після самого аукціону, замовник перевіряє всі необхідні документи, та приймає таке рішення. Рішення про намір укласти договір про закупівлю замовник ухвалює в день визначення переможця. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення також оприлюднює повідомлення про намір укласти такий договір. Відповідно до п. 15 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Так, згідно п.1.5 Оголошення , строк виконання робіт до 31.12.2021р, але підрядник має можливість достроково виконати роботи. Після перевірки інформації, є виробники які приймають замовлення на виготовлення вікон пізніше 17.12.2021 року, а також такі вікна можуть бути в наявності Під час організації та проведення закупівлі уповноваженою особою забезпечено об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення спрощеної закупівлі в інтересах Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні