-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
полімерні ізолятори
полімерні ізолятори
Завершена
1 670 693.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 123.98 UAH
мін. крок: 0% або 123.98 UAH
Період оскарження:
17.07.2017 18:26 - 06.08.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
2f8c604d73ec4853b83e64abf8fa3d42
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000544-c.b6
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Подаємо скаргу відповідно ст. 18 Закону встановлений строк
Пов'язані документи:
Учасник
- Укрславметал_платежка.pdf 10.10.2017 16:05
- Скарга ЦЗВ от 10.10.2017 року.pdf 10.10.2017 16:05
- ВИПИСКА.docx 10.10.2017 16:05
- Рішення від 12.10.2017 № 7196 + лист Замовнику.pdf 12.10.2017 20:15
- інформація про перенесення розгляду скарги UA-2017-07-17-000544-c.b6.pdf 26.10.2017 18:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.11.2017 № 7696.pdf 02.11.2017 22:18
- рішення від 01.11.2017 № 7696.pdf 06.11.2017 19:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2017 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.11.2017 19:20
Дата виконання рішення Замовником:
08.11.2017 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №7696-р/пк-пз від 01.11.2017 постійно діючої Адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником відмінено процедуру закупівлі конструкційних матеріалів (код ЄЗС 44110000-4 Полімерні ізолятори) (Оголошення у ЦБД № UA-2017-07-17-000544-c) по Лотам № № 1 - 5.
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ про порушення Законодавства Замовником
Номер:
9cd9ff73a9d74f488e6166494a058469
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000544-c.c5
Назва:
Скарга до АМКУ про порушення Законодавства Замовником
Скарга:
Подаємо скаргу на 3 день відповідно п.2 ст. 18 закону
Пов'язані документи:
Учасник
- Платежка ТОВ Укрславметал.pdf 08.09.2017 18:59
- Скарга до АМКУ.pdf 08.09.2017 18:59
- СОУ КЗПС 74.9-02568182-0032016.PDF 08.09.2017 18:59
- ДСТУ 1.3-2004.doc 08.09.2017 18:59
- Рішення від 13.09.2017 №6332 + лист замовнику.pdf 13.09.2017 13:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.09.2017 № 6615.pdf 22.09.2017 14:52
- Рішення від 21.09.2017 № 6615.pdf 26.09.2017 20:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2017 18:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.09.2017 20:20
Дата виконання рішення Замовником:
04.10.2017 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №6615-р/пк-пз від 21.09.2017 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником скасовано рішення тендерного комітету про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД» процедури закупівлі Конструкційних матеріалів (код ЄЗС 44110000-4 Полімерні ізолятори) (Оголошення у ЦБД № UA-2017-07-17-000544-c) по Лотам № № 1-5.
Вимога
Вирішена
стосовно надання сертифікату відповідності
Номер:
7db5f117838542acb60516f83a56b2aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000544-c.b4
Назва:
стосовно надання сертифікату відповідності
Вимога:
Наше підприємство ТОВ НВП «ES Полімер» є виробником полімерних ізоляторів та неодноразово брало участь у торгах, які проводила Філія ЦЗВ ПАТ «Укрзалізниця» . У відповідності до вимог тендерних документацій за торгами, що проводились Вашим підприємством з початку року, надання копії сертифіката відповідності на полімерні ізолятори було обов’язковою умовою . Щоб прийняти участь у процедурі відкритих торгів наше підприємство мало пройти дуже вартісну процедуру по сертифікації продукції. Це призвело до підвищення собівартості нашої продукції, та на її остаточну вартість. Стосовно вимогами цієї тендерної документації сертифікат відповідності не є обов’язковим. Це поставило наше підприємство,наряду з іншими у не рівні конкурентні умови перед тими підприємствами, які не проводили процедуру сертифікації, що є порушенням Закону.
Просимо Вас розглянути питання , щодо обов’язкового надання копії сертифікату відповідності, як це вимагалося у тендерних документаціях№ UA-2016-12-07-001321-b, №UA-2017-03-16-001420-b, №UA-2017-04-21-001770-b. Це буде сприяти створенню рівних конкурентних умов для всіх учасників, та дозволить вашому підприємству придбати якісну сертифіковану продукцію, яка відповідає діючим в Україні стандартам.
Пов'язані документи:
Учасник
- стосовно сертифікатів.pdf 21.07.2017 21:56
Дата подачі:
21.07.2017 21:56
Вирішення:
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Що до наявності сертифікатів відповідності у всіх учасників торгів
Номер:
f455fdfeeea64fc48dda2b9df52eec63
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000544-c.b3
Назва:
Що до наявності сертифікатів відповідності у всіх учасників торгів
Вимога:
У поточному році ми брали участь у відкритих торгах за тендерною
документацією UA-2016-12-07-001321-b, UA-2017-03-16-001420-b,
UA-2017-04-21-001770-b, розробленою вашим підприємством відповідно
до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», в якій було вказано:
1) «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та
організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на
рівних умовах»;
2) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі
тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність
тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим
вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку «4» цієї тендерної
документації;
3) Згідно п. 5.3.1 СОУ МПЕ 40.151.301:2004 в пропозиції додати
Сертифікат відповідності УкрСЕПРО обов’язково на запропонований тип
ізолятору;
4) Згідно п. 9.4 СОУ МПЕ 40.151.302:2006 ізолятори повинні
пройти випробування та в пропозиції додати Сертифікат відповідності
УкрСЕПРО обов’язково.
Враховуючи наші затрати на отримання Сертифікатів, ціна нашої
продукції не може бути конкурентно спроможною з ціною Учасників, які
не мають сертифікатів відповідності.
На основі вище вказаного, просимо виправити тендерну документацію
та надати всім учасникам торгів можливість приймати участь у процедурах закупівель
на рівних умовах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2017 19:45
Вирішення:
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Повернути обов’язкові вимоги надання копії сертифікату відповідності
Номер:
94c5ece905684c7fa79d0aed645812d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000544-c.b2
Назва:
Повернути обов’язкові вимоги надання копії сертифікату відповідності
Вимога:
Наше підприємство є представником виробника полімерних ізоляторів, що закупаються за цими торгами. Вимогами даної тендерної документації сертифікат відповідності не є обов’язковим.Але з початку року вимога надання копії сертифіката відповідності на полімері ізолятори була обов’язковою,що являлось доказом якости продукції. Просимо Вас повернути обов’язкові вимоги надання копії сертифікату відповідності,що дозволить вашому підприємству придбати якісну продукцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2017 16:42
Вирішення:
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо не дискримінації
Номер:
70170403e9094f53a0959e006b7cfe36
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000544-c.c1
Назва:
Щодо не дискримінації
Вимога:
Наше підприємство є виробником полімерних ізоляторів, що закупаються за цими торгами, у відповідності до вимог тендерних документацій на закупівлю полімерних ізоляторів за торгами, що проводились Вашим підприємством з початку року вимога надання копії сертифіката відповідності на полімері ізолятори була обов’язковою, це змусило нас пройти дуже вартісну процедуру сертифікації, що призвело до підвищення вартості продукції, та на її остаточну вартість. Вимогами даної тендерної документації сертифікат відповідності не є обов’язковим, що ставить наше підприємство у не рівні конкурентні умови перед тими підприємствами, які не проводили процедуру сертифікації, що є порушенням Закону. Просимо Вас повернути обов’язкові вимоги надання копії сертифікату відповідності, як це вимагалося у тендерних документаціях UA-2016-12-07-001321-b, UA-2017-03-16-001420-b, UA-2017-04-21-001770-b це створить рівні конкурентні умови для всіх учасників, та дозволить вашому підприємству придбати якісну продукцію, яка відповідає діючим в Україні стандартам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2017 15:21
Вирішення:
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено