-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівельні роботи по об’єкту: «ВСТАНОВЛЕННЯ АВТОНОМНОГО ДЖЕРЕЛА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ В КИЇВСЬКОМУ МІСЬКОМУ ПОЛОГОВОМУ БУДИНКУ №3 НА ВУЛ. ВАСИЛЯ КУЧЕРА, 7 У СВЯТОШИНСЬКОМУ РАЙОНІ»
Завершена
4 340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
14.08.2017 17:34 - 15.10.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Просимо видалити дискримінаційну вимогу
Номер:
e080b02dabce4b7c886b9c8fed4ff69d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-14-001015-c.a1
Назва:
Просимо видалити дискримінаційну вимогу
Вимога:
Шановний Замовник На сьогоднішній день сертифікати - BS EN ISO 14001:2004; BS OHSAS 18001:2007; EN 12601:2010; EN ISO 12100:2010; EN ISO 13857:2008; EN 60204-1:2006/AC:2010; EN 61000-6-2:2005/AC;2005; EN6100-6-4:2007/A1:2011; 2006/42/ЕC (Machinery); 2014/30/EU (Electromagnetic Compatibility); 2014/35/EU (Low Voltage), сертифікати відповідності - ДСТУ EN 292-1:2001, ДСТУ EN 292-2:2001, ДСТУ EN 614-1-2003, ДСТУ EN 12601:2004 та ДСТУ EN 60204-1:2004 від ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на таку продукцію, як "Дизель-генератор" не є обов'язковими. Тому вимагаємо вилучиту дані пункти с тендреної документації, посилаючись на п.4 статті 16 закону «Про публічні закупівлі» - "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2017 12:34
Вирішення:
Метою державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров'я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Також повідомляємо, що згідно п. 2 ст.22, IV Розділу Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому додаємо, що відповідно до п. 3 ст.22, IV Розділу Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законодавством не забороняються вимоги Замовника щодо якості предмета закупівлі та його сертифікації. Згідно діючого законодавства Замовник має право визначати предмет закупівлі та його технічні характеристики.
Статус вимоги:
Відхилено