-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
199 998.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.99 UAH
Період оскарження:
10.12.2021 14:36 - 16.12.2021 14:41
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
a6401d08c67d4deaa2ef99c11d208e19
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-10-006305-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Шанвоний Замовнику. Оголошенням про проведення закупівлі передбачено, що Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права, у складі пропозиції учасник повинен надати:
1. Довідку про створення Учасником на території України Центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
1.1. Положення про Центр обслуговування споживачів на території України, яке затверджено у встановленому законодавством порядку;
1.2. На підтвердження наявності права власності (користування) нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів, Учасник надає копію(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (користування) на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів. Відомості щодо вартісних показників даного майна (оренди даного майна) можуть бути приховані Учасником.
2. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території України або посадової особи, з робочим місцем на території України, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
2.5. Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не раніше грудня поточного року.
Для підтвердження наявності можливості комунікації із замовником, учасник у складі пропозиції повинен надати:
3. Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р.,
3.1. Положення про кол-центр/контакт-центр Учасника, затверджене у встановленому законодавством порядку;
3.2. Інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт-центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановлених Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 373, за останній звітний квартал 2020 року.
Для документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не раніше грудня поточного року..
Встановлення таких вимог суперечить основний принципам здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників. Разом з тим, інформація, яка є публічною, не вимагається в учасників згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Так, на офіційно веб-сайті НКРЕКП створено Інтерактивний реєстр електропостачальників. З метою забезпечення споживачів можливістю зручного моніторингу роздрібного ринку електричної енергії та вибору електропостачальника, НКРЕКП за підтримки DiXi Group було створено публічний інтерактивний реєстр постачальників. За допомогою дашборду користувачі можуть ознайомитись з діяльністю постачальників за ключовими показниками – кількість споживачів та об’єм поставленої електроенергії, – а також проаналізувати їх в динаміці за місяцями. Замовник може самосійно перевірити учансників в даному реєстрі. Така інформація є відкритою та загальнодоступною.
Надаємо Вам посилання для ознайомлення https://www.nerc.gov.ua/?id=59249, та просимо видалити дискримінаційні та незаконні вимоги з Оголошення. Дякуємо
Пов'язані документи:
Замовник
- 14.12.2021 р. Лист в ідповідь уповноважена особа doc.doc 14.12.2021 11:21
Дата подачі:
13.12.2021 23:06
Вирішення:
Відповідь
Шановний потенційний учасник. Вказаний Вами ресурс не може в повній мірі задовільнити потреби Замовника в перевірці достовірності наданої учасником інформації про обов’язковість (не обов’язковість) створенння ним Центру обслуговування споживачів, або Колл-центру, оскільки в описі до зазначеного сервісу вказано, що перелік електропостачальників не є повним, а також про те, що дана інформація може містити похибки. Разом з тим Замовник не буде проти отримати в якості документального підтвердження того, що учасник обслуговує менше 50 000 споживачів гарантійного листа від учасника щодо кількості споживачів, яких він обслуговує станом на початок місяця, в якому оголошена дана закупівля, в т.ч. кількість споживачів в розрізі кожного оператора системи розподілу, з яким учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії. Замовник має право вибірково перевірити достовірність наданої учасником інформації шляхом направлення запиту(ів) окремому(им) ОСР. В разі встановленні факту надання недостовірної інформації пропозиція такого учасника підлягає відхиленню (дискваліфікації).
Статус вимоги:
Відхилено