• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливно-мастильні матеріали (Бензин А-92) в талонах. Код згідно ДК 021:2015-09130000-9 - Нафта і дистиляти.

Учасник повинен забезпечити постачання товару, якість його має відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. Технічні, якісні характеристики по предмету закупівлі мають відповідати нормативним актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності). Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: Відкриті торги. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі», за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Інформація про технічні характеристики: Відповідно до умов договору та згідно додатку 4 до документації.

Завершена

219 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 098.00 UAH
Період оскарження: 10.12.2021 11:36 - 24.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ТЕНДЕРНІ ДОКУМЕНТИ НАДАНО З ПОРУШЕННЯМ

Номер: 453504d4fc644cae8a984dbcd41d2986
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-003219-a.c2
Назва: ТЕНДЕРНІ ДОКУМЕНТИ НАДАНО З ПОРУШЕННЯМ
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД», ознайомившись з Протоколом № 74/2021/ВТ від 31.12.2021р. року, щодо визнання переможця відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю ТОМАС ОІЛ по закупівлі: Паливно-мастильні матеріали (Бензин А-92) в талонах. Код згідно ДК 021:2015-09130000-9 - Нафта і дистиляти, ідентифікатор закупівлі - UA-2021-12-10-003219-a , не погоджується з рішення Замовника щодо визнання Товариство з обмеженою відповідальністю ТОМАС ОІЛ ,у зв’язку тим що в складі ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Товариство з обмеженою відповідальністю ТОМАС ОІЛ – 1.надав Довідку про виконання аналогіного договору в якій відображена не повна інформація так як вимагає Замовник, відповідно до додатку 5 (п.1.1) Виходячи з цього Товариство з обмеженою відповідальністю ТОМАС ОІЛ " не виконав вимогу Замовника - Швайківської сільської ради. 2..ТОВ ТОМАС ОІЛ - надає СЕРТИФІКАТ: А-92 - видано на ООО «АГП-М», ПАСПОРТ НА ТОВ «АТП-М», а ДЕКЛАРАЦІЮ на ТОВ «БНК» яке відношення ТОВ ТОМАС ОІЛ має до даних юридичних осіб? Договори з даними юридичними особами – ВІДСУТНІ. Відповідно до цього всього - у ТОВ ТОМАС ОІЛ відсутні документи, які підтверджують якість товару (предмету закупівлі). 3.Також у складі тендерної пропозиції учасник надав скан-копію документів, тексти яких є нечитабельними, вважається, що учасник не надав такого документу згідно ст. 30 ЗУ. 4.Відсутня ліцензія на роздрібну торгівлю (відповідно до ЗУ від 23.11.2018 №2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів») Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Щодо надання тендерної документації учасника № 2 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ" також є порушення, а саме: 1. Довідка про виконання аналогіного договору в якій відображена не повна інформація так як вимагає Замовник, відповідно до додатку 5 (п.1.1) Виходячи з цього ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ" не виконав вимогу Замовника - Швайківської сільської ради. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ"- надав Довідку №927/02 від 24.12.2021р. щодо наявності мережі АЗС партнера ТОВ «ІНТЕР КАРД», доводимо та повідомляємо що ТОВ «ІНТЕР КАРД» не має власних АЗС, адже власником АЗС що працює під брендом WOG є ТОВ “ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ”. Тобто в складі даної закупівлі мав бути наданий партнерський договір з ТОВ “ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ”- даний договір відсутній. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ"- надає СЕРТИФІКАТИ ТА ДЕКЛАРАЦІЇ ІМЕННІ НА ТОВ «ВЕСТ КАРД» , дана юридична особа немає ніякого відношення до ТОВ "ПРАЙМ ЛАЙТ", виходячи з цього дані документи (Сертифікати та декларації на нафтопродукти) є не діючі та не правомірні, та як догов ір про співпрацю ТОВ «ВЕСТ КАРД» з ТОВ «ПРАЙМ ЛАЙТ» -ВІДСУТНІЙ. Відповідно до цього всього - у ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" відсутні документи, які підтверджують якість товару (предмету закупівлі). 2.Також у складі тендерної пропозиції учасник надав скан-копію документів, тексти яких є нечитабельними , вважається, що учасник не надав такого документу згідно ст. 30 ЗУ. 3. Відсутня ліцензія на роздрібну торгівлю (відповідно до ЗУ від 23.11.2018 №2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів») Щодо надання тендерної документації учасника № 3 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" надає документи також є з порушення, а саме: 1. Довідка про виконання аналогіного договору в якій відображена не повна інформація так як вимагає Замовник, відповідно до додатку 5 (п.1.1) Виходячи з цього ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" не виконав вимогу Замовника - Швайківської сільської ради. 2. Додаток №1 надано не за зразком. 3. Додаток №6 надано не за зразком. 4. Також у складі тендерної пропозиції учасник надав скан-копію документів, тексти яких є нечитабельними, вважається, що учасник не надав такого документу згідно ст. 30 ЗУ. Отже, Учасниками:Товариство з обмеженою відповідальністю ТОМАС ОІЛ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" - не виконані вимоги Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасників на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Товариство з обмеженою відповідальністю ТОМАС ОІЛ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД», вимагає відхилити переможця Товариство з обмеженою відповідальністю ТОМАС ОІЛ, та учасників - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ" і ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" даних торгів та перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ КАРД». У разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету для розгляду дій Замовника, щодо законності визнання переможців. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноваженою особою було вирішено надати відповідь на вищевказану вимогу, такого змісту: Шановний учаснику! Вашу вимогу було уважно вивчено та повідомляємо наступне: 1. Щодо першого запитання Учасника: «надав Довідку про виконання аналогіного договору в якій відображена не повна інформація так як вимагає Замовник, відповідно до додатку 5 (п.1.1) Виходячи з цього Товариство з обмеженою відповідальністю ТОМАС ОІЛ " не виконав вимогу Замовника - Швайківської сільської ради.» Згідно Додатку 5 до тендерної документації п. 1.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - довідка складену у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності), про виконання аналогічного договору ( або договорів). Інформація про виконання Учасником аналогічного(их) договору(ів) з наступною інформацією: - найменування замовника; - адреса замовника; - предмет договору; - номер та дата договору; - строки виконання; - ПІП та контактний телефон особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі. ТОВ «ТОМАС ОІЛ» надало у своїй тендерній пропозиції довідку вих. №28/24 від 24.12.2021р., де зазначило досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, яка відповідає усім встановленим вимогам замовника. 2. Щодо другого запитання Учасника: «ТОВ ТОМАС ОІЛ - надає СЕРТИФІКАТ: А-92 - видано на ООО «АГП-М», ПАСПОРТ НА ТОВ «АТП-М», а ДЕКЛАРАЦІЮ на ТОВ «БНК» яке відношення ТОВ ТОМАС ОІЛ має до даних юридичних осіб? Договори з даними юридичними особами – ВІДСУТНІ. Відповідно до цього всього - у ТОВ ТОМАС ОІЛ відсутні документи, які підтверджують якість товару (предмету закупівлі).» Згідно Додатку 5 до тендерної документації п. 7. Замовник вимагає від учасників, що «Якість Товару повинна бути підтверджена сертифікатом відповідності або паспортом якості на Товар чи інший документ, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою) (якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно посвідчення про якість тощо – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти) та іншими документами, які необхідні для продажу Товару даного виду згідно Правил торгівлі, санітарно-епідеміологічного законодавства України та законодавства про захист прав споживачів.» ТОВ «ТОМАС ОІЛ» надав сертифікат відповідності, паспорт якості та декларацію про відповідність, які відповідають вимогам та стандартам ДСТУ, згідно Правил торгівлі, санітарно-епідеміологічного законодавства України та законодавства про захист прав споживачів, які видані імпортером, оскільки законодавством не обмежено право покупця на закупівлю товару лише у безпосередніх виробників або його офіційних представників, дилера або дистиб'юторів, учасники можуть закуповувати у будь кого посередника, тобто не обов’язково у безпосередніх виробників або його офіційних представників, дилерів або дистиб'юторів. Зі своєї сторони постачальники пального надають паспорт якості виробника. Інших документів та окремих вимог щодо оформлення сертифікату, паспорту якості та декларації тендерна документація замовника не містила. З огляду на вищевикладене вимога замовника була виконана в повному обсязі. Щодо відсутності документів на підтвердження якості товару, то Учасник у своїй тендерній пропозиції надав лист вих.№30/24 від 24.12.2021р. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», де зазначено, що ТОВ «ТОМАС ОІЛ» підтверджує відповідність товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та вказав, про те, що якість товару відповідає вимогам документації та діючим в Україні нормам, щодо якості товарів. 3. Щодо третього запитання Учасника: «Також у складі тендерної пропозиції учасник надав скан-копію документів, тексти яких є нечитабельними, вважається, що учасник не надав такого документу згідно ст. 30 ЗУ.» Щодо даного питання, замовник не зрозумів, який саме документ нечитабельний, так як ТОВ «ВЕСТ КАРД», чітко не зазначив та не вказав текст і назву скан-копії документів, на які посилається скаржник. 4. Щодо четвертого запитання Учасника: «Відсутня ліцензія на роздрібну торгівлю (відповідно до ЗУ від 23.11.2018 №2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів»)». Учасник у своїй тендерній пропозиції надав завірену належним чином копію ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, реєстраційний номер: 06240314202000007, дата реєстрації: 21.01.2020, термін дії: з 23.01.2020 до 23.01.2025, суб’єкт господарювання: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОМАС ОІЛ» та додаток до ліцензії №06240314202000007. Отже, виходячи з вищевикладеного всі вимоги замовника були виконані в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: a2e1bcd2214844548d7250b5d4606893
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-003219-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного: По поліпшенню якості Товару: Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі : - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору. Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів. Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»: Відповідно до вимог п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості: … 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. В прикріпленому до тендерної документації проекті договору не передбачено чіткого порядку зміни його умов, в т.ч. істотних умов договору. У зв’язку з відсутністю в проекті договору порядку зміни ціни за одиницю Товару та з метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного: 1. Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Здійснюється на підставі звернення Покупця, з обов’язковим наданням документу, який підтверджує зменшення фактичного обсягу видатків або зменшення обсягу споживчої потреби в продукції (довідка Покупця тощо). 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка (експертний висновок) з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення чи ДП «Держзовнішінформ»» або органів Державної служби статистики України, або установи, уповноваженої надавати відповідну інформацію (перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни продукції на ринку не є вичерпним). Документ, що надається Учасником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору (попередньої додаткової угоди) та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди (документ, що підтверджує коливання ціни товару на ринку повинен бути виданим не більше 5 календарних днів відносно дати укладення договору / додаткової угоди); Сторони протягом дії цього Договору можуть вносити зміни декілька разів, в частині ціни за одиницю Товару не більше, ніж на 10 (десять) відсотків кожного разу, з урахуванням попередніх внесених змін, сукупність яких може перевищувати 10 (десять) відсотків від ціни за одиницю Товару, визначеної Сторонами на момент укладання цього Договору та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі. У разі, якщо Постачальник планує зміну ціни за одиницю Товару, він зобов’язаний письмово повідомити про зміну ціни Покупця не пізніше, ніж у останній робочий день, який передує дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар. 3) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Підставою для таких змін буде вважатись письмове звернення Покупця, до Постачальника з наданням документального обгрунтування. 2. Сторона, що отримала проект додаткової угоди про зміну істотних умов цього Договору, зобов’язана розглянути їх протягом 3 (трьох) робочих днів починаючи з дати отримання відповідної додаткової угоди. Відмова будь-якої із Сторін цього Договору від підписання додаткової угоди, за наявності всіх підтверджуючих документів, повинна бути обґрунтована та підтверджена достатніми документальними фактами, що надаються іншій Стороні з боку Сторони, що відмовляється від її підписання. 1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України): Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності: У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості. У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару. 1.4. Зміна істотних умов договору: Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором: Талони / скретч-картки  / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки  / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом. та/або Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. та/або Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Щодо істотних умов договору про закупівлю, то вони чітко зазначені у проєкті договору в Розділі 11. Термін (строк) дії договору та інші умови. Решта змін та доповнень до Договору згідно Розділу 11 «Термін (строк) дії договору та інші умови» сторони зможуть оформити згідно пунктів 11.3, 11.4, 11.5 договору, тобто, будь-які зміни та доповнення до Договору та інших договірних документів вважаються дійсними, якщо вони оформлені в письмовій формі та підписані Сторонами.
Статус вимоги: Задоволено