• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання

Завершена

31 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 155.00 UAH
Період оскарження: 10.12.2021 11:43 - 16.12.2021 11:27
Вимога
Залишено без розгляду

Вимого щодо Висновку та протоколу державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби.

Номер: f1de6b9724694a3db2199de5c02c39f3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-006811-c.c2
Назва: Вимого щодо Висновку та протоколу державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби.
Вимога:
Шановний Замовнику! У додатках №5; №6; №7; №8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога: «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів (наявність)» (далі – вимога), яка порушує 5 статтю Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. Звертаємо увагу Замовника, що документи для вищезазначеної вимоги має тільки ПНВП «АТОН», який не є офіційним відкритим джерелом для звернень всіх учасників – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу Замовника, що вимагається саме «..зразку фарби RAL 9003…». Чому не зразки фарби RAL 9006, зразку фарби RAL 9010 тощо – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 та п.3, 4, 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також звертаємо увагу Замовника, що документи (висновок та протокол) ПНВП «АТОН» датовані 16.07.2019 р. стосовно чого виникають питання до об’єму та якості партії заявленої краски, якою більше двох років «красить» ПНВП «АТОН» – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Довідка: термін придатності до фарби більшості виробників складає 12 місяців від дати виготовлення. Також звертаємо увагу Замовника, що згідно документів ПНВП «АТОН» зразки фарби RAL 9003, які були на випробуваннях наносилися на зразки з нержавіючої сталі, що також не відповідає технічним вимогам закупівлі, зокрема не може бути відповідними для металевих медичних виробів такі, як "Столик медсестри СМ"; "Ширма медична"; "Кушетка процедурна"; "Шафа медична з сейфом"» – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 та п.3, 4, 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо від Замовника суворо дотримуватися законодавства України та видалити дискримінаційну вимогу «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів (наявність)»
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 0309bc08669c48628e399ada8d6e1613
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-006811-c.c1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У додатках №5; №6; №7; №8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога: «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів (наявність)» (далі – вимога), яка порушує 5 статтю Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. Звертаємо увагу Замовника, що документи для вищезазначеної вимоги має тільки ПНВП «АТОН», який не є офіційним відкритим джерелом для звернень всіх учасників – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу Замовника, що вимагається саме «..зразку фарби RAL 9003…». Чому не зразки фарби RAL 9006, зразку фарби RAL 9010 тощо – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 та п.3, 4, 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також звертаємо увагу Замовника, що документи (висновок та протокол) ПНВП «АТОН» датовані 16.07.2019 р. стосовно чого виникають питання до об’єму та якості партії заявленої краски, якою більше двох років «красить» ПНВП «АТОН» – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Довідка: термін придатності до фарби більшості виробників складає 12 місяців від дати виготовлення. Також звертаємо увагу Замовника, що згідно документів ПНВП «АТОН» зразки фарби RAL 9003, які були на випробуваннях наносилися на зразки з нержавіючої сталі, що також не відповідає технічним вимогам закупівлі, зокрема не може бути відповідними для металевих медичних виробів такі, як "Столик медсестри СМ"; "Ширма медична"; "Кушетка процедурна"; "Шафа медична з сейфом"» – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 та п.3, 4, 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо від Замовника суворо дотримуватися законодавства України та видалити дискримінаційну вимогу «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів (наявність)»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технічні вимоги змінено
Статус вимоги: Задоволено