-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації на об’єкти: «Капітальний ремонт приміщення чергової частини Харківського районного управління поліції № 3 ГУНП в Харківській області за адресою: вул. Толбухіна, 103, м. Харків»; «Капітальний ремонт приміщення чергової частини Відділу поліції № 2 Харківського районного управління поліції № 2 ГУНП в Харківській області за адресою: вул. Невельського, 1/32, м. Харків»; «Капітальний ремонт приміщення чергової частини Відділу поліції № 3 Харківського районного управління поліції № 1 ГУНП в Харківській області за адресою: вул. Дніпровська, 211, м. Мерефа Харківської області»; «Капітальний ремонт приміщення чергової частини Ізюмського районного управління поліції ГУНП в Харківській області за адресою: пров. Георгіївський, 4, м. Ізюм Харківської області»; «Капітальний ремонт приміщення чергової частини відділу поліції № 3 Харківського районного управління поліції № 3 ГУНП в Харківській області за адресою: вул. Першого Травня, 10, м. Дергачі Харківської області»
Торги відмінено
155 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 775.00 UAH
Період оскарження:
10.12.2021 10:35 - 16.12.2021 10:00
Вимога
Є відповідь
Відміна закупівлі
Номер:
b53c5d056efb4e3fb735bde86bbe4c34
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-10-004232-c.c2
Назва:
Відміна закупівлі
Вимога:
Наголошуємо, що до 30.12.2021 року триває період оскарження рішення Замовника. За умовами тендеру строк надання послуг -до 31.12.2021 року. Враховуючи неможливість підписання договору у такі короткі строки та проведення експертизи кошторисної докуметації , наголошуємо на тому,що вимоги тендеру є дискримінаційними. У діях замовника вбачаються порушення законодавства з питань публічних закупівель.Вимагаємо відмінити закупівлю .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2021 17:50
Вирішення:
Шановний Учасник! У спрощеній закупівлі Замовник може укласти і завантажити договір на наступний день після визначення переможця.
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі предметом закупівлі є: Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації на об’єкти: «Капітальний ремонт приміщення чергової частини Харківського районного управління поліції № 3 ГУНП в Харківській області за адресою: вул. Толбухіна, 103, м. Харків»; «Капітальний ремонт приміщення чергової частини Відділу поліції № 2 Харківського районного управління поліції № 2 ГУНП в Харківській області за адресою: вул. Невельського, 1/32, м. Харків»; «Капітальний ремонт приміщення чергової частини Відділу поліції № 3 Харківського районного управління поліції № 1 ГУНП в Харківській області за адресою: вул. Дніпровська, 211, м. Мерефа Харківської області»; «Капітальний ремонт приміщення чергової частини Ізюмського районного управління поліції ГУНП в Харківській області за адресою: пров. Георгіївський, 4, м. Ізюм Харківської області»; «Капітальний ремонт приміщення чергової частини відділу поліції № 3 Харківського районного управління поліції № 3 ГУНП в Харківській області за адресою: вул. Першого Травня, 10, м. Дергачі Харківської області» (ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги), а не проведення експертизи кошторисної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відхилити пропозицію на підставі п.1. ч.13. ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
7fa8314045c149bf82c4eb9a58fa8c2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-10-004232-c.c1
Назва:
Відхилити пропозицію на підставі п.1. ч.13. ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Лепетило І.О. на підставі п.1. ч.13 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та відмінити спрощену закупівлю на підставі п.1 ч.18 ст. 14 "Про публічні закупівлі"
Тендерна документація ФОП Лепетило І.О. не відповідає вимогам тендерної закупівлі номер у Prozorro: UA-2021-12-10-004232-c, а саме 1)не було надано лист-погодження з проектом Договору , передбаченим п.4 Додатку 2 до Оголошення, було надано гарантійний лист, що не відповідає вимогам закупівлі; 2)не було надано гарантійний лист, передбачений п.8.Додатку 2 до Оголошення; 3) у довідці про виконання аналогічного договору не зазначена інформацію про виконання Договору в повному обсязі, не зазначено відомості про акти здачі-приймання виконаних робіт ( послуг), що передбачено Додатком 2 до Оголошення; не надано відомості стосовно працівників Кравець В.В. та Павленко В.К., у яких відносинах вони перебувають з ФОП Лепетило І.О. на підставі трудових чи цивільно-правових відносин.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2021 12:35
Вирішення:
У складі пропозиції надано Гарантійний лист від 20.12.2021, вих. № 4 (файл Додаток 2-документи, які необхідно подати у складі пропозиції.pdf), назва «Гарантійний лист» не змінює суті наданої інформації.
У довідці про виконання аналогічного договору від 20.12.2021, вих. № 6. (файл Додаток 2-документи, які необхідно подати у складі пропозиції.pdf), інформація про виконання договору зазначена у стовпчику №3 –строк дії договору; акти виконаних робіт надані у файлі «Договір-акт- НАЦ.ГВАРДІЯ-42.КБ від 17.03.2021», «ТУДСА- ремонт будівлі Куп'янського суду+експертиза+відгук, що цілком і повністю підтверджує повне виконання договорів.
Відомості стосовно працівників Кравець В.В. та Павленко В.К. були надані у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 20.12.2021 № 5 (файл Додаток 2-документи, які необхідно подати у складі пропозиції.pdf) в повному обсязі згідно вимог пункту 9 Додатку 2 до Оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено