• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електроприводи стрілочні СП-6БМК, СП-6К, тяги контрольні

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що безпосередньо готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. При цьому проектна, технічна документація та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.

Завершена

4 073 432.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 368.00 UAH
Період оскарження: 10.12.2021 09:30 - 07.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 8419d7ca328a42ccbc08296f110424e1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-10-000946-a.a1
Назва: вимога
Вимога:
можливість розділення на окремі лоти
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особи мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а замовник, в свою чергу, повинен надати роз’яснення протягом 3-х робочих днів з дня їх оприлюднення та має право за результатами такого звернення або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 за № 708 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже за нормами діючого законодавства замовник має право (може) визначати окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає замовнику альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до його потреб. Однією з підстав нелотової закупівлі є доцільність придбання товару у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на умови постачання (всі позиції, які зазначені в Таблиці 1 Додатку 1 до ТД, технологічно за часом зв’язані в процесі проведення робіт по технічному обслуговуванню та ремонту пристроїв сигналізації, централізації та блокування (СЦБ) на метрополітені, які підлягають заміні), формування та підходу до цінової політики та зменшує ризики відміни торгів за окремим лотом. Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Відповідно до ч. 2 ст. 19 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського Кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмеження самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб – підприємців, тощо, в той же час, виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Отже, замовник процедури закупівлі визначає предмет закупівлі самостійно. Всі потенційні учасники торгів після оприлюднення відповідного оголошення про проведення торгів, можуть подати свою тендерну пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до норм діючого законодавства, а якщо у учасника не має можливості надати свою тендерну пропозицію згідно вимог оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає, що замовник зобов’язаний змінити умови та вимоги відповідно до тендерної пропозиції конкретного учасника. Тому підстави для поділу закупівлі UA-2021-12-10-000946-a на лоти відсутні.
Статус вимоги: Відхилено