• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192100-3 Медичні функціональні ліжка) (НК 024:2019 34873 - Меблі для лікарень механічні).

Пунктом 3 Розділу 10 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 №224 затверджено Перелік товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість (далі – Перелік). Враховуючи викладене, для здійснення наступних закупівель Уповноваженою особою прийняті рішення: - для здійснення закупівлі за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192100-3 Медичні функціональні ліжка) (НК 024:2019 34873 - Меблі для лікарень механічні).

Торги відмінено

724 728.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 623.64 UAH
Період оскарження: 09.12.2021 19:59 - 17.12.2021 10:00
Вимога
Без відповіді

Скарга щодо відхилення пропозиції

Номер: d63dfeb6d33e413ab51f0314a66d52d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-020439-c.a3
Назва: Скарга щодо відхилення пропозиції
Вимога:
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АТОН» (далі – Учасник) прийняв участь у процедурі Спрощеної/Допорогової закупівлі, код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192100-3 Медичні функціональні ліжка) (НК 024:2019 34873 - Меблі для лікарень механічні), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-12-09-020439-c. Рішення Замовника Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради», що оскаржуються: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.12.2021р., яким тендерна пропозиція Учасника ПРИВАТНОГО НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА «АТОН» була відхилена. 24 грудня 2021 року рішенням уповноваженої особи Замовника (Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради», згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.12.2021р) було відхилено пропозицію Учасника з причини не відповідності вимогам Замовника, а саме: Учасником надано заповнений проект «Договору», проте зазначає ціну на товар, що не відповідає вимогам частині 11, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки пропозиції Тендерної Документації. Вважаємо зазначене рішення Замовника упередженим, дискримінаційним, таким що не ґрунтується на приписах діючого законодавства України (суперечить законодавству у сфері публічних закупівель) та підлягає скасуванню виходячи із наступного. Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вимог Тендерної Документації Замовника, в розділі ІІІ. Інструкція з підготовки пропозиції, в абзаці 14 зазначається наступне: «Не призведе до відхилення тендерних пропозицій допущення формальних помилок затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020р. № 710». Згідно з п.2 Наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020р. у переліку формальних помилок чітко визначається: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Зазначена обставина виключає можливість відхилення тендерної пропозиції Учасника. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з ч.14 ст.14 ЗУ «Про Публічні Закупівлі»: Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Крім того, згідно з ч.20. ст.14 ЗУ «Про Публічні Закупівлі»: з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Враховуючи інформацію, наведену вище, допущення Учасником формальної помилки у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником. На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Учасника, пов’язаних з участю у процедурі Спрощеної/Допорогової закупівлі, керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ПРИВАТНОГО НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА «АТОН» до розгляду та задовольнити її повністю. 2. Прийняти рішення, яким визначити, що тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА «АТОН» відповідає умовам тендерної документації та скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192100-3 Медичні функціональні ліжка) (НК 024:2019 34873 - Меблі для лікарень механічні).
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Вимога надати пояснення стосовно відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі формальної помилки

Номер: b541276de80743628fa37707adb3fc0d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-020439-c.c2
Назва: Вимога надати пояснення стосовно відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі формальної помилки
Вимога:
Шановний Замовнику! Допущена у комерційній пропозиції учасника помилка у назві була зроблена під час оформлення тексту документу і підпадає під класифікацію формальних помилок згідно п. 2 ПЕРЕЛІКУ формальних помилок, а саме: «2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». У частині 1 розділу ІІІ у Тендерній документації на закупівлю код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192100-3 Медичні функціональні ліжка) (НК 024:2019 34873 - Меблі для лікарень механічні) зазначено наступне: «Не призведе до відхилення тендерних пропозицій допущення формальних помилок затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020р. № 710». Технічні характеристики запропонованого до поставки товару, зазначені у наданій у складі пропозиції «Інструкції з використання на Ліжко медичне функціональне МЛФ-102» та додатково підтверджуються Довідкою щодо відповідності технічним та іншим вимогам Вих. № 2112/2 від «21» грудня 2021 р. На підставі вищенаведеного, вимагаємо надати аргументовану відповідь щодо відхилення пропозиції ТОВ «ІР СОМ» через формальну помилку, зроблену при оформлені документу, та чому при розгляді пропозиції не розглядалась надана технічна документація на запропонований товар, а саме «Інструкція з використання на Ліжко медичне функціональне МЛФ-102», у якій зазначені усі характеристики запропонованого товару.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Наступного разу будьте уважні, так як ви гарантуєте та надаєте у складі своїй пропозиції Гарантійний лист щодо комплектності товару ( Вих. № 2112/3 від «21» грудня 2021р.), що комплект поставки товару «Ліжко медичне функціональне МЛФ-102», а також в довідці (Медико-технічні вимоги) Вих. № 2112/2 від «21» грудня 2021 р. Ви посилаєтесь на інструкцію з використання на «Ліжко медичне функціональне МЛФ-102» та надаєте Інструкцію на Ліжко медичне функціональне МФЛ-102. Проте в «Комерційній пропозиції» (Вих. № 2112/14 від «21» грудня 2021 р.) Ви пропануєте «Ліжко медичне функціональне МЛФ-104», а також в договрі в спеціфікації ви посилаєтесь на Ліжко медичне функціональне МФЛ-104 та у Гарантійному листі виробника Вих. № 2112/8 від «21» грудня 2021 р. гарантуєте можливість поставки Ліжко медичне функціональне МЛФ-104. Це не помилка при оформленні тексту, оскільки у~ Додатку №1 до декларації про відповідність № 20200611-011(10 )від 02.12.2020 р. є великий перелік медичних виробів і в тому числі є позиції на «Ліжко медичне функціональне МЛФ-104» та «Ліжко медичне функціональне МЛФ-102» Тому у замовника виник сумнів, що саме Учасник пропонує Замовнику. Крім того згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 32, п. 5, ч. 2 - Замовник має право відмінити тендер відповідно скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. По друге у зв’язку із закінченням бюджетного року, відсутня подальша потреба у закупівлі 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192100-3 Медичні функціональні ліжка) (НК 024:2019 34873 - Меблі для лікарень механічні) саме на 2021 рік.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо дискримінаційних вимог

Номер: 6bfd2e87193b44a2afec6a814cc08001
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-020439-c.c1
Назва: щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний, Замовнику! Вимагаємо усунити дискримінаційну вимогу щодо поставки товару протягом 3 (трьох) днів від дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця, тому що це дискримінаційна вимога, яка обмежує коло потенційних учасників через невиправдано короткий термін поставки, який не в змозі дотримати учасники, складські приміщення яких знаходяться у віддалених від місцезнаходження Замовника областях та районах. Підставою для вимоги служить порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно пункту 4 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний, Учасник! Стосовно вашої вимоги: У зв'язку з тим, що у замовника стислі терміни для проведення процедури, Замовник передбачає , що договір буде укладено не раніше 28 грудня. Тому вимога, щодо поставки товару протягом 3 (трьох) днів від дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця не є дискримінаційною, а є дотриманням бюджетного законодавства, оскільки Державна казначейська служба України працює до 30.12.21 року включно.
Статус вимоги: Задоволено