• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мастило 2-х тактне ДК 09210000-4, Мастильні засоби, мастило 4-х тактне ДК 09210000-4, Мастильні засоби, мастило для ланцюгів ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби

Торги не відбулися

42 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 214.20 UAH
Період оскарження: 09.12.2021 18:09 - 21.12.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Не згодні з рішенням

Номер: 168258bc30654a7f944b5821d9242f5d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-019544-c.b2
Назва: Не згодні з рішенням
Вимога:
Документи надані
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково створена
Дата скасування: 02.02.2022 16:57
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 0bcd84190c4848e0b77f2f64ff18cbea
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-019544-c.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику, учасник ТОВ "МІРОІЛ" був дискваліфікований як такий, що не відповідає встановленим частиною третьою статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до частини третьої статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." Надайте будь ласка посилання на чинний НПА, у якому буде зазначена інформація стосовно обов*язкового відображення назви посади при перевірці КЕП. Дякуємо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи від 26.01.2022 №14 підставою відхилення Пропозиції ТОВ «МІРОЛ» було наступне: "Вимогами п. 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме: документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням на електронні документи пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників нерезидентів). Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ. Під час перевірки КЕП Учасника не відображається назва посади особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції". Ви зазначаєте, що, «учасник ТОВ "МІРОІЛ" був дискваліфікований як такий, що не відповідає встановленим частиною третьою статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до частини третьої статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." Надайте будь ласка посилання на чинний НПА, у якому буде зазначена інформація стосовно обов’язкового відображення назви посади при перевірці КЕП». Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 1 ЗУ "Про електронні довірчі послуги": "кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа". Згідно з п. 24 ч. 1 ст. 1 ЗУ "Про електронні довірчі послуги": "кваліфікований надавач електронних довірчих послуг - юридична особа незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, фізична особа - підприємець, яка надає одну або більше електронних довірчих послуг, діяльність якої відповідає вимогам цього Закону та відомості про яку внесені до Довірчого списку". Отже, ЗУ "Про електронні довірчі послуги" презюмує, що діяльність КНЕДП відповідає його вимогам. Кваліфікаційним надавачем електронних довірчих послуг є ІДД ДПС. Тому саме він відповідальний за дотримання вимог законодавства, у тому числі, й щодо повноти даних. Будь-яких обґрунтованих підстав стверджувати або допускати, що ІДД ДПС не дотримано вимог законодавства при відображені даних при перевірці КЕП Замовником не наведено. Діюче законодавство не містить вимог щодо обов’язкового зазначення посади підписанта у даних, що відображаються при перевірці КЕП. Крім того, при перевірці КЕП самого Замовника, наводиться абсолютно ідентичний перелік даних без зазначення посади. Ваша пропозиція містить перелік документів згідно з вимогами Документації, кожен з яких підписано уповноваженою особою ТОВ "МІРОІЛ" (у тому числі, із зазначенням посади) та скріплено печаткою. Повноваження уповноваженої особи підтверджено довіреністю та іншими документами, що наявні у складі Пропозиції, відповідають вимогам законодавства та Документації Замовника. Пропозиція додатково підписана КЕП, отриманого Вами згідно із законодавством, виданого АЦСК КНЕДП. КЕП є діючим, кваліфікованим, посиленим, його цілісність не порушено, містить інформацію про підписанта та юридичну особу, від імені якої діє підписувач. Замовником не доведено та документально не підтверджено, що відсутність при перевірці КЕП посади представника юридичної особи будь-яким чином впливає на зміст Пропозиції. Замовник зазначає, що не зазначення посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи не відповідає вимогам, встановленим частиною третьою статті 22 Закону. Відповідно до статті 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 № 610/34893, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Таким чином, вимог щодо обов’язкового зазначення посади Замовника законодавством не передбачено. Крім того, згідно з ст. 24 Закону учасник має право звернутися до замовника в період уточнень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі через систему Prozorro. Оскільки запитань і уточнень щодо вимог зазначених у Документації Замовника від учасника не було, тобто учасник розуміє і погоджується з такими умовами. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу/файлів у форматі "PDF" або будь-якому іншому форматі, який передбачено до застосування для даного виду файлів. Вимога в Документації щодо засвідчення того чи іншого документу Пропозиції учасника власноручним підписом учасника / уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі Пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису учасника. Обов’язково до виконання учасниками: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме: "документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням на електронні документи пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів)". Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання Пропозиції 5 особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим частиною третьою статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. Якщо учасником документи Пропозиції надаються за власноручним підписом уповноваженої особи у сканованому вигляді, в такому випадку на Пропозицію після її подання обов’язково накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) за критеріями, що вказані вище. У випадку розбіжності в документах, завантажених (розміщених) на електронних майданчиках та на веб-порталі Уповноваженого органу, пріоритетною вважається інформація (ціна, перелік документів, їх зміст тощо), що розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет: http://prozorro.gov.ua. Також у п. 3 розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», вимогами до Проекту договору про закупівлю Учасником Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається Проєкт договору (Додаток 6) з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Під час перевірки Проекту договору було встановлено. Що Учасником був поданий Проект договору без зазначення порядку змін його умов.
Статус вимоги: Відхилено