-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 44810000-1– Фарби (Фарби, оздоблювальні матеріали)
Фарби, оздоблювальні матеріали
Завершена
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
09.12.2021 18:24 - 15.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Лист- оскарження
Номер:
9eaf85a62eff4802877a2ef45695333e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-09-005784-b.c1
Назва:
Лист- оскарження
Вимога:
Безпідставне рішення. Прошу переглянути документи. Лист оскарження у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист - оскарження.pdf 22.12.2021 05:41
- Відповідь 22.12.2021 14:36
Дата подачі:
22.12.2021 05:41
Вирішення:
1) Згідно Додатку 3, п 2.2. Необхідно було документально підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме потрібно було надати довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної та достатньої для виконання зобов'язань за договором закупівлі поставки товару,у тому числі в даній довідці має бути інформація щодо наявності транспортного(них) засобу(ів) на якому буде поставлятися товар із зазначенням: марки, моделі, типу (виду) кузову, реєстраційного номеру, правових підстав використання (власні/орендовані/за договором перевезення тощо), разом із документальним підтвердженням наданої інформації (свідоцтво про реєстрацію / договір найму (оренди)/позички / інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортним засобом, окрім довіреностей, оскільки це не є документом, що підтверджує право учасника на користування спеціалізованими транспортними засобами, відповідно до ч.3 ст. 244 ЦК України / чинний договір Учасника з перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України (такий договір повинен підтверджувати надання саме перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України), якщо ж транспортний засіб надається в користування Учаснику фізичною особою, то договір оформлений з урахування ст.799 ЦК України та щодо наявності складу з якого цей товар буде відвантажуватися з наданням підтверджуючих документів щодо права власності складу, чи документів договору-оренди такого приміщення );
Довідку ФОП Куроносова Т.В. надала, проте документально не підтвердила. Оскільки перевезення Новою Поштою, то необхідно булонадати договір с Новою поштою, якщо відвантаження зі складу дистриб’юторів, то в вимогах до п.2.2 має бути склад в учасника. Тому по даному пункту Учасник не відповідає вимогам Замовника
2) Згідно Додатку 3, п 3( 2.1.) Необхідно було документально підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме потрібно було надати довідку у довільній формі, про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(обов’язково має бути водій, працівник складу, офісний працівник) із зазначенням посади, ПІБ, загального стажу та стажу роботи в Учасника, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити необхідну поставку товару, разом із документами, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі(Для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи) та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку; - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку), якщо ж водій від перевізника, то відповідні документи від перевізника про працевлаштування водія.
Довідку ФОП Куроносова Т.В. надала, проте довідка має тільки одного працівника, що в свою чергу не підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації. Оскільки вимагалося 3 працівники – працівник складу, водій та працівник офісу, а ФОП Курносова стверджує, що вона це все робить сама, то вона повинна була надати підтверджуючі документи, а саме свою трудову книжку, в якій мали бути що найменше 2 посади(працівник складу та офісу), та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку), якщо ж водій від перевізника, то відповідні документи від перевізника про працевлаштування водія(з довідки про матеріально-технічну базу стало відомо, що товар Учасник планує перевозити Новою поштою). Всі ці документи відсутні у Учасника, тому по даному пункту Учасник не відповідає вимогам Замовник
3)Згідно Додатку 3, п. 4. На підтвердження інформації у довідці про виконаний аналогічний договір надати видаткову накладну.
Видаткова накладна не містить дату, тому не відомо, чи виконаний даний договір. А отже чи взагалі є у Учасника виконаний аналогічний договір - тому по даному пункту Учасник не відповідає вимогам Замовника
4) Згідно Додатку 3 в Додаткових вимогах до учасників пропозиція повинна містити такі додаткові документи:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, що встановлені Замовником і зазначені у Додатку 5 до оголошення (ЗАПОВНЕННЯ ТАБЛИЦІ з обов’язковим вказанням виробника та країни походження товару.
Заповнену таблицю Учасник надав, проте в цій таблиці відсутня інформація про виробника та країну походження товару. Тому по даному пункту Учасник частково відповідає вимогам Замовника
5) В прикінцевих положення Додатку 3 на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам та вимоги до предмета закупівлі в складі своєї пропозиції Учасник повинен надати інформацію (довідку у довільній формі) про можливість постачання товару Замовнику з урахуванням вимог визначених у Додатку 5 до оголошення.
Така довідка відсутня у складі тендерної пропозиції ФОП Курносової Т.В.
6) На деякі позиції товару вимагалися документи якості у складі пропозиції, які мали бути пронумеровані відповідно до номеру позиції.
Нумерація документів якості відсутня, окрім того відсутні такі документи по таким позиціям:
Номер позиції Найменування предмету закупівлі Назва документа, що відсутній у складі пропозиції
1 Фарба дисперсійна для фасаду 10 л Відсутній сертифікат якості, з зазначенням номеру партії, та дати виготовлення фарби, що не повинна бути раніше 2021 року,
2 Фарба інтер"єрна для вологих приміщень та відкосів 4,5 л Відсутній сертифікат якості, з зазначенням номеру партії, та дати виготовлення фарби, що не повинна бути раніше 2021 року
3 Пензель радіаторний 7*25 мм 1/10 Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на момент подачі пропозиції з відповідним номером позиції
4 Пензель радіаторний 7*30 мм 1/10 Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на момент подачі пропозиції з відповідним номером позиції
5 Пензель радіаторний 7х50 мм 1/10 Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на момент подачі пропозиції з відповідним номером позиції
6 Ручка-телескоп. 300см-25мм,сталь Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на момент подачі пропозиції з відповідним номером позиції
7 Ручка-телескоп. 200см*25мм, сталь Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на момент подачі пропозиції з відповідним номером позиції
8 Валик ФСФ 25см*48мм, поліест.12мм (чор.см) Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на момент подачі пропозиції з відповідним номером позиції
9 Емаль ПФ-115К чорна 2,8кг Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на момент подачі пропозиції з відповідним номером позиції
Надано висновок на фарби-водно-дисперсійні Ролакс, а потрібно було висновок на алкідну емаль.
10 Емаль ПФ-115К світло-сіра 2,8кг Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на момент подачі пропозиції з відповідним номером позиції
Надано висновок на фарби-водно-дисперсійні Ролакс, а потрібно було висновок на алкідну емаль.
11 Емаль ПФ-115К біла 2,8кг Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на момент подачі пропозиції з відповідним номером позиції
Надано висновок на фарби-водно-дисперсійні Ролакс, а потрібно було висновок на алкідну емаль.
Статус вимоги:
Відхилено