• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкта-фізична охорона та забезпечення перепускного режиму

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2021 15:09 - 02.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 8b6c0b75b0c141e5aa2d8b32926218f6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-013685-c.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.01.2022 17:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.02.2022 13:49
Автор: ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА", Ірина Панічкіна +380509635379 guard_ohorona@ukr.net
Вимога
Вирішена

дискримінація

Номер: 5b2ad3bd4c254866a669c55ff7f4e78c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-013685-c.c1
Назва: дискримінація
Вимога:
Доброго дня! 1. Відповідно до абз 19, п.1.1., Розділу ІІІ ТД, вимагається: копії сертифікату відповідності до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно надання послуг з діяльності приватних охоронних служб, код КВЕД №80.10 Вважаємо дану вимогу дискримінаційною виходячи з наступного: отримання такого сертифікату не регламентовано ані ЗУ «Про охоронну діяльність», ані ПКМУ №960 від 30.06.2015, ані будь-яким іншим НПА, який стосується здійснення охоронної діяльності. Тож стає не зрозумілим, чим саме керувався Замовник при встановленні таких вимог. Окрім того, самі вимоги вищепереліченого стандарту ISO, не містять конкретизованого переліку видів економічної діяльності із зазначенням видів господарської діяльності, які мають бути передбачені відповідними сертифікатами. Ч. 2, ст. 23, ЗУ «Про стандартизацію», передбачено, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Таким чином, даною вимогою, замовником створюється поле для потенційного спотворення результатів торгів чи можливої дискримінації тих чи інших учасників. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація Замовника складена з порушенням принципів здійснення закупівлі, закріплених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, чим порушено наші права та інтереси. Отже, враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника внести зміни та виключити з тендерної документації такі дискримінаційні вимоги 2. Частиною 7, розділу ІІІ, ТД, передбачено: інформація про субпідрядника/співвконавця - без залучення субпідрядника/співвиконавця. Вважаємо, що встановлюючи таку вимогу, Замовником було порушено абз. 2 ч.3. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Окрім того, Ч. 7, ст. 17 Закону передбачено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо виключти відповідну вимогу зі складу ТД, як дискримінаційну.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено