-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Завершена
1 703 971.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 519.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 519.86 UAH
Період оскарження:
09.12.2021 15:22 - 21.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТД
Номер:
a1af3f8f57b64e379bc6c59981b5019b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-09-014269-c.b1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТД
Вимога:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ
1. У відповідності до розділу ІІІ п. 5 Тендерної документації передбачено, що
Учасник повинен надати «Не менше п’яти повністю виконаних аналогічних договорів за 2018 рік (2-ва договори); за 2019 рік (2-ва договори) та за 2020 рік не менше одного договору із попередніми Замовниками, які є бюджетними установами та в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування відповідно до цього предмету закупівлі»
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що на ринку аналогічних послуг дуже багато компаній, які мають належний досвід у аналогічних послугах, позитивні відгуки, але, наприклад, зареєстровані тільки у 2019 році, але вже мають належний досвід у 2019 та 2020 роках.
Вказані особи безпідставно позбавляються можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО внести зміни у Тендерну документацію та виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
7. У відповідності до розділу ІV п. 2 Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати «листи-подяки від контрагентів (бюджетних установ) за договорами про надання послуг з організації харчування, що учасник має безперервний досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше чотирьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 – х листів за попередні роки до дати оголошення відповідної процедури закупівлі).Листи-подяки повинні бути підписані керівником контрагенту або уповноваженою особою та завірені печаткою закладу»
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що на ринку аналогічних послуг дуже багато компаній, які мають належний досвід у аналогічних послугах, позитивні відгуки, але, наприклад, зареєстровані тільки у 2019 році, але вже мають належний досвід у 2019 та 2020 роках.
Вказані особи безпідставно позбавляються можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО внести зміни Тендерну документацію та виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
8. Згідно із Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація» передбачено, що
«Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції сканкопію довідки (у) в довільній формі щодо об’єктів (у) кожного закладу освіти, які (ий) учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдалень та харчоблоків, з підписами керівників закладів освіти, завірених печатками, в якій, буде відображатися перелік обладнання (яке належить закладу освіти), яким оснащене (ні) приміщення (нь) їдальні та харчоблоку (ків).»
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що «Рекомендації щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчально році», які затверджені листом МОН від 05.08.2020р. № 1/9-420 будь-які відвідування приміщень шкіл особами, які не мають відношення до освітнього процесу забороняється.
Таким чином, зазначене вище свідчить про зацікавленість Замовника у можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі виключно учасника, який наразі має вільний доступ до приміщень харчоблоку школи.
Підтвердженням того, що вказані вимоги є дискримінаційними, є рішення АМКУ
№ 511 -р/пк-пз від 14.01.2021 року по закупівлі ідентифікатор UA-2020-12-18-015905-c.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО внести зміни в Тендерну документацію та виключити зазначені дискримінаційні вимоги, які вже були оскаржені у АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2021 13:40
Вирішення:
1. Стосовно вимог про надання учасником не менше п’яти повністю виконаних аналогічних договорів за 2018 рік (2-ва договори); за 2019 рік (2-ва договори) та за 2020 рік не менше одного договору із попередніми Замовниками, які є бюджетними установами та в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування відповідно до цього предмету закупівлі» зазначаємо наступне.
Виконання аналогічних договорів саме у визначені періоди є підтвердженням того, що потенційний учасник закупівлі надає послуги визначені у предметі закупівлі протягом останніх двох років, що передують року закупівлі, що у свою чергу підтверджує компетентність та актуальність фаху такого учасника.
Пояснюємо, що вартість та об’єм закупівлі є достатньо значним та таким від якого залежить процес харчування закладів освіти міста Дніпро. При цьому, саме з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель Замовником торгів визначено необхідність у наданні такої кількості аналогічних договорів.
На нашу думку, якщо суб’єкт господарювання не укладає мінімум одного Договору в рік на надання відповідних послуг, який є предметом закупівлі, його досвід є відносним та нестабільним, що може призвести до невиконання умов надання послуг, що складає предмет.
«Досвід» є поняттям умовним та таким, що потребує наповнення змістом Замовником закупівлі. Саме тому, під досвідом виконання аналогічних Договорів, що передбачено частиною 2 статті 16 Закону, Замовник за тендерною документацією вимагає надати таку кількість договорів, що дозволять Замовнику переконатися в стабільності діяльності підприємства та успішного ведення ним господарської діяльності за останні два бюджетні періоди. Учасник, що не має безперервного досвіду роботи, тобто з року в рік, є таким, що не підпадає під поняття «кваліфікований учасник» та несе потенційну загрозу до неякісного або несвоєчасного виконання умов надання послуг з організації харчування, що складають предмет закупівлі, або ж взагалі може призвести до невиконання умов договору про надання вказаних послуг.
Статус вимоги:
Відхилено