• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

1 357 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 13 570.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2021 14:15 - 24.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на протокольне рішення ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» від 10 січня 2022 року

Номер: 582dec5295304231be7e0a421b83b480
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-005011-a.a2
Назва: Скарга на протокольне рішення ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» від 10 січня 2022 року
Скарга:
У зв’язку з порушення НЕК «УКРЕНЕРГО» процедури закупівлі: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів), щодо визнання переможцем торгів ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» в порядку визначеному статтею 18 Закону № 922-VIII звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з даною скаргою у формі електронного документа через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Дата розгляду скарги: 01.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2022 09:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.02.2022 14:06
Дата виконання рішення Замовником: 07.02.2022 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Колегії від 01.02.2022 № 2035-р/пк-пз, скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи від 10.01.2022р. № 250005/04/22 про визначення переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» (код за ЄДРПОУ 39952932) по закупівлі: «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів».
Автор: ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА", Юлія Кононенко +380973486951, +380800302112 kononenko.yulia@gmail.com http://www.ase-avto.com/
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 506c4283f28b4ce1b777edd8dedfa452
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-005011-a.c1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник! Закликаємо Вас внести зміни до тендерної документації даної закупівлі, а саме: 1. Прибрати наступні вимоги з Додатку 3 до ТД: «Сертифікат про визнання вимірювальних можливостей обладнання СТО, яке видане ДП «Укрметртестстандарт» або іншою організацією, уповноваженою на проведення такої сертифікації, що має бути чинним станом на дату подання пропозиції, та з усіма додатками, на які є посилання у такому сертифікаті; - Свідоцтва, видані уповноваженим (акредитованим) органом, на повірку (калібрування) обладнання: стенд для балансування коліс, стенд регулювання розвалу і сходження коліс, стенд контролю та регулювання світла фар, стенд перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм, димомір, газоаналізатор, вимірювач рівня звуку, манометр, ключ моментний;, так як дані вимоги дискримінують інших учасників! Адже, дорожні транспортні засоби, їх складові частини та приладдя не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, а сертифікація щодо обладнання встановленого на СТО вимагається лише від виробника такого обладнання, проте це не виключно повинен бути зазначений Замовником сертифікат у тендерній документації! Звертаємо Вашу увагу на той факт, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації! Між Україною та ЄС було підписано Угоду про асоціацію, на підставі даної угоди Україна зобов'язана поступово впровадити звід Європейських стандартів (EN), як національні стандарти. Одночасно з такими впровадженнями Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), які розроблені ще до 1992 року. Наразі Україна розробляє адаптовані до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки. Все вищезазначене стосується саме виробників та імпортерів товарів, а не послуг! Якщо брати до уваги виробників послуг, то вони зобов'язані надавати послуги за допомогою лише сертифікованого обладнання та використовувати в своїй діяльності лише сертифіковані товари. Також Сертифікат Укрметртестстандарт вже не видається більше ніж півтора року, що підтверджується відповідями на запити до ДП "Укрметртестстандарт" і навіть ліквідована лабораторія яка робила колись вимірювання. Й звертаємо Вашу увагу, що в аналогічний закупівлі UA-2020-05-07-004748-b (за кодом ДК 021:2015: 50110000-9) іншим Замовником вже було прибрано вимогу щодо сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» як незаконну, а саме таку, що є дискримінаційною, обмежує права інших учасників. 2. Прибрати Вимогу тендерної документації(Для скорочення експлуатаційних витрат СТО Учасника повинна знаходитись на відстані не більше 6 км від місця реєстрації автотранспортних засобів Замовника (м. Київ, вул. С. Петлюри, 25)) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що згідно частини 3 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, перед публікацією оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником проведено аналіз ринку надання послуг за відповідним предметом закупівлі. Враховуючи специфіку діяльності нашої Компанії до учасників висуваються вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, які повинні бути підтверджені документально. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування та калібрування. Станом на сьогодні, сертифікація вимірювальних можливостей здійснюється ДП «Укрметртестстандарт» на добровільних засадах. Доступ до отримання такого сертифікату для всіх Учасників є відкритим та необмеженим. За запитом учасника, ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників та у разі відповідності такого обладнання всім вимогам до якості і стану, Учаснику видається сертифікат, який вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення несправностей автотранспортних засобів. Кожен учасник, для доведення свого технічного потенціалу та у разі наявності потужної матеріально-технічної бази, має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію. Отримання Учасниками свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 свідчить про добровільне відповідальне ставлення до стану засобів вимірювальної техніки з вимірювальними функціями, що перебувають в експлуатації в Учасника, це свідчить про контроль зносу та технічного стану обладнання, яке необхідне для надання якісних послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів. Поряд з цим, повідомляємо, що звернувшись до відкритих джерел (Google maps), в радіусі 6 та менше кілометрів від місця знаходження Замовника можна знайти щонайменше 10 станцій технічного обслуговування. Це свідчать про достатню кількості СТО, які відповідають вищевказаним вимогам та підтверджують свій технічний потенціал і потужність матеріально-технічної бази, які здатні забезпечити безперебійну діяльність організації Замовника. Таким чином, повідомляємо про відсутність дискримінаційних умов у тендерній документації та наголошуємо на необхідності вказаних вимог, оскільки, в умовах завантаженості доріг в м. Києві це дасть змогу уникнути додаткових витрат часу та ПММ, а в деяких випадках витрат у вигляді послуг евакуатора. Водночас наголошуємо, що Замовник здійснює закупівлі, згідно з принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників передбаченими ст. 5 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.12.2021 12:12