• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Бензин А92, ДП

Торги не відбулися

997 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 855.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2021 12:55 - 15.12.2021 15:00
Вимога
Відхилено

Картки

Номер: 6931635880ae4e2d9c237ebb266130e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-009055-c.c3
Назва: Картки
Вимога:
Доброго дня! Прохання внести зміни до Оголошення щодо можливості використання не лише талони/скретч-карток номіналом 10 та 20 літрів, а також еквіваленту – паливних карток (картки багаторазового використання (багатолітрові картки), якими можна багаторазово заправитись на 10 /20 літрів або інший літраж, проте на картці буде від 100 літрів ). Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до положень ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З вищенаведеного вбачається, що замовнику надано право включити до тендерної документації вимоги або умову на власний розсуд. Вищезазначені паливні картки (картки багаторазового використання (багатолітрові картки), якими можна багаторазово заправитись на 10 /20 літрів або інший літраж, проте на картці буде від 100 літрів), не задовольняють нас при фактичному їх використанні, яке було практично опробоване підприємством, за відсутності можливості контролю в реальному часі слідкувати за використаними об'ємами палива враховуючи потребу використання талонів/скретч-карток багатьма працівниками замовника в різні часові проміжки доби. Одночасно з цим постачальник не несе відповідальності за використання паливних карток замовника третіми особами, які не є його довіреними особами, або при їх втраті, що також являється вагомим фактором у контролі при використанні багаторазових карток, тому можливі понесені збитки в такому випадку ніхто не компенсує.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: c043027168cf438a9bfcc98af1cc247b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-009055-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо наявності власної ліцензії на роздрібну торгівлю нафтопродуктами. Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на право роздрібної торгівлі – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku. Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, на підставі вищевикладеного, вважаємо, що Оголошення містить дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників». Просимо вилучити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до положень ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З вищенаведеного вбачається, що замовнику надано право включити до тендерної документації вимоги або умову на власний розсуд. Відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481) а саме в статті 1 надано визначення, як роздрібної торгівлі пальним, так і оптової торгівлі пальним. Зокрема визначено, що роздрібна торгівля - це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Крім того, мається визначення оптової торгівлі пальним, як діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам. Таким чином, роздрібну торгівлю від оптової відрізнятиме спосіб (місце) продажу пального: суб’єкт господарювання з ліцензією на право роздрібної торгівлі пальним має право реалізовувати пальне через паливороздавальні колонки, а суб’єкт господарювання з ліцензією на право оптової торгівлі пальним не має такого права, і реалізовує пальне лише у тарах/баках тощо. Статус оптового торговця пальним має кожен продавець пального, який продає його НЕ через паливо- чи оливороздавальну колонку. Така практика підтверджена рішеннями Верховного Суду, який визнав роздрібною торгівлею весь продаж через АЗС, незважаючи на статус покупця. Такий висновок аргументується п.2 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою КМУ від 20.12.1997 р. № 1442: роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу АЗС, що призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів (постанова ВС від 28.11.2018 р. у справі № 803/1165/16) Відповідно до норм п.2 ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» - переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Водночас переможцем спрощеної закупівлі є учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Тобто, на думку замовника, саме у переможця повинна бути ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним оскільки Замовник купуватиме дизельне паливо на АЗС переможця і договір про закупівлю також укладатиме з переможцем. Оскільки УВКГ м.Володимир-Волинський здійснює закупівлю для заправки безпосередньо на АЗС, без наміру продавати далі, а тому учасник повинен надати ліцензію саме на роздрібну торгівлю, а не на оптову торгівлю. Законом України від 23 листопада 2018 року N 2628-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів" внесено зміни до Кодексу та Закону України від 19 грудня 1995 року N 481 "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (далі - Закон N 481), зокрема запроваджено ліцензування видів господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Зазначені зміни набрали чинності з 01 липня 2019 року. Статтею 1 Закону N 481 встановлено, що місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Порядок видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним встановлений статтею 15 Закону N 481. Ліцензія видається за заявою суб'єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію. Крім цього, відповідно до підпункту 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 Кодексу паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки, встановлені на акцизних складах, на які є позитивні результати повірки або оцінка відповідності, проведені відповідно до законодавства, виконують функції витратомірів-лічильників. Враховуючи викладене вище, якщо пальне відпускається Товариством на власні потреби через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки, то такі колонки є лише засобами вимірювання пального, а отже, отримувати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальними не потрібно. Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним також не отримується, якщо пальне, яке знаходиться у суб'єкта господарювання за договором відповідального зберігання, відпускається особі, з якою укладений такий договір, а також в разі відпуску пального третій особі на підставі зареєстрованої в ЄРАН акцизної накладної за дорученням поклажодавця без проведення розрахункових операцій у розумінні абзацу четвертого статті 2 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон N 265). Зазначене не стосується тих випадків, коли збереження і відпуск ПММ здійснюється за місцем роздрібного продажу. Однак, у разі відпуску пального через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки по талонам, скретч-карткам, смарт-карткам така операція буде вважатися розрахунковою відповідно до абзацу четвертого статті 2 Закону N 265. Для здійснення таких операцій суб'єкт господарювання має встановити реєстратор розрахункових операцій. Така діяльність буде підпадати під визначення роздрібної торгівлі пальним. Замовником викладені єдині умови, а встановлення вищевказаної вимоги не обмежує участь у процедурах закупівель учасників, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності, а тому відповідність вказаним вимогам є цілком можливою і доступною за способом виконання. Визначення такої вимоги Замовником не має на меті обмежити конкуренцію чи надати переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування Замовнику відпуску пального на АЗС за талонами впродовж всього терміну їх дії. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією безперебійного відпуску пального за його ж талонами на цих АЗС, оскільки АЗС партнери, нажаль, не гарантують забезпечення своєчасного відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю.Адже підтвердженням партнерських відносин між Учасниками та власником АЗС є відповідні партнерські договори, до яких Замовник немає ніякого відношення, і, відповідно, ніяких гарантій по забезпеченню його діяльності (та відповідно не понесенні збитків або їх компенсації) в результаті їх розірвання Учасником та власником АЗС. Враховуючи зазначене вище, при створенні оголошення про закупівлю вказаного товару, Замовник дотримався всіх норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b3387dfcea3a431c97499b0098cf6168
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-009055-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Прохання внести зміни до Оголошення щодо можливості використання не лише талони/скретч-карток номіналом 10 та 20 літрів, а також еквіваленту – паливних карток (картки багаторазового використання (багатолітрові картки), якими можна багаторазово заправитись на 10 /20 літрів або інший літраж). Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до положень ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З вищенаведеного вбачається, що замовнику надано право включити до тендерної документації вимоги або умову на власний розсуд. Вищезазначені паливні картки (картки багаторазового використання (багатолітрові картки), якими можна багаторазово заправитись на 10 /20 літрів або інший літраж), не задовольняють нас при фактичному їх використанні, яке було практично опробоване підприємством, за відсутності можливості контролю в реальному часі слідкувати за використаними об'ємами палива враховуючи потребу використання талонів/скретч-карток багатьма працівниками замовника в різні часові проміжки доби. Одночасно з цим постачальник не несе відповідальності за використання паливних карток замовника третіми особами, які не є його довіреними особами, або при їх втраті, що також являється вагомим фактором у контролі при використанні багаторазових карток, тому можливі понесені збитки в такому випадку ніхто не компенсує.
Статус вимоги: Відхилено