-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Болт закладний
Болт закладний
Торги відмінено
1 904 073.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2017 16:28 - 27.10.2017 01:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
a548e1e9ee9c43bb911f56fd011e5555
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-001957-b.a8
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документаці
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 19.10.2017 13:01
Дата подачі:
19.10.2017 13:01
Вирішення:
найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Просимо виправити помилку
Номер:
dd9ece445a0a45c8b636d033ae608a2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-001957-b.a6
Назва:
Просимо виправити помилку
Вимога:
Шановний замовник! Просимо виправити помилку: в електронному оголошенні вказано закупівлю 40т. болтів з гайками, а в тендерній документації 44т.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.09.2017 10:23
Вирішення:
Помилку виправлено.Дякуємо за уважність
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
внести зміни до тендерної документації
Номер:
07b8da064fc74344b8b03de8f95a2aca
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-001957-b.c4
Назва:
внести зміни до тендерної документації
Вимога:
внести зміни до тендерної документації (детально у додатку)
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги до 16017 09.09.2017 15:31
Дата подачі:
09.09.2017 15:31
Вирішення:
19.09.2017 розміщено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внести зміни в додаток 3
Номер:
35ef73d814564b778d06f87e141ec487
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-001957-b.a3
Назва:
Внести зміни в додаток 3
Вимога:
Внести зміни в додаток 3
Просимо доповнити перелік п.1 Додатка 3 Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступною фразою: або оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2017 11:19
Вирішення:
19.09.2017 розміщені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Проекту договору
Номер:
73dc302b852448c4a05e28264a333940
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-001957-b.a2
Назва:
Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
Просимо розглянути можливість внести наступні зміни в Проект договору:
1. Просимо змінити пункт 2.8. Договору:
«Якщо протягом гарантійного терміну зберігання, зазначеного у п. 2.5 Договору, будуть виявлені приховані дефекти товару або якість товару не буде відповідати умовам договору або під час приймання товару буде виявлено недостачу товару, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується замінити товар на якісний та такий що відповідає умовам договору, здійснити допоставку товару протягом 20 календарних днів з моменту письмового повідомлення покупця.»
виклавши його в наступній редакції:
«Якщо протягом гарантійного терміну зберігання, зазначеного у п. 2.5 Договору, будуть виявлені приховані дефекти товару або якість товару не буде відповідати умовам договору або під час приймання товару буде виявлено недостачу товару, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується замінити товар на якісний та такий що відповідає умовам договору, здійснити допоставку товару протягом 20 календарних днів з моменту отримання письмового повідомлення покупця.»
2. Просимо змінити пункт 7.4. Договору:
«ПОСТАЧАЛЬНИК в погоджений термін, але не більше 20 календарних днів з моменту письмового повідомлення покупця, робить за свій рахунок заміну неякісного товару на якісний товар та такий, що відповідає умовам договору.»
виклавши його в наступній редакції:
«ПОСТАЧАЛЬНИК в погоджений термін, але не більше 20 календарних днів з моменту отримання письмового повідомлення покупця, робить за свій рахунок заміну неякісного товару на якісний товар та такий, що відповідає умовам договору.»
3. Просимо змінити пункт 10.3. Договору
«10.3 ПОСТАЧАЛЬНИК за даним договором несе відповідальність:
- за несвоєчасну поставку товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачується штраф у розмірі семи відсотків від вказаної суми;…»
виклавши його в наступній редакції:
«10.3 ПОСТАЧАЛЬНИК за даним договором несе відповідальність:
- за несвоєчасну поставку товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення (але не більше двійної ставки НБУ), а за прострочення понад 30 днів додатково сплачується штраф у розмірі семи відсотків від вказаної суми;…»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2017 12:16
Вирішення:
внесення змін до тендерної документації у вказаних Вами розділах проекту договору замовник не вважає за доцільне
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Зменшення терміну оплати за поставлений товар
Номер:
a1dd99a9fb3f4a8183b6a736fb683d1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-001957-b.c1
Назва:
Зменшення терміну оплати за поставлений товар
Вимога:
Просимо зменшити строк оплати за поставлений товар до 5 банківських днів з дати поставки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2017 12:15
Вирішення:
внесення змін до тендерної документації в частині терміну оплати замовник не вважає за доцільне
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
e44b6423c02542e386058b5e25fd22dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-001957-b.a7
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 19.10.2017 12:32
Дата подачі:
19.10.2017 12:32
Опис причини скасування:
технічна
Дата скасування:
19.10.2017 12:59
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
982262a37b6b44ff9702db02f9cfe788
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-001957-b.c5
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 14.09.2017 19:00
- платіжне доручення 14.09.2017 19:00
- рішення від 19.09.2017 № 6482+лист Замовнику.pdf 19.09.2017 18:30
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2017 3 6867.pdf 03.10.2017 12:53
- Рішення від 02.10.2017 № 6867.pdf 05.10.2017 20:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.09.2017 19:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.10.2017 20:47