-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021.2015 33600000-6 Фармацевтична продукція
ДК 021.2015 33600000-6 Фармацевтична продукція
Завершена
1 502 962.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 657.81 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 657.81 UAH
Період оскарження:
29.09.2017 13:03 - 13.10.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Формулювання найменування лікарської форми.
Номер:
a6580bd164224c3e963c32ce8ad7ea26
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-29-000635-b.a1
Назва:
Формулювання найменування лікарської форми.
Вимога:
Відносно формулювання найменування та лікарської форми препарату Іматиніб 100мг №120 – лот №1, у Додатку №4 до тендерної документації у відкритих торгах.
На наш погляд посилання на конкретну певну лікарську форму, а саме капсули, порушує норму пункту 3, ч.1 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принцип добросовісної конкуренції серед учасників. В разі використання запропонованого формулювання, потенційні учасники змушені пропонувати препарат лише конкретного виробника. Така ситуація вкрай негативно впливає на проведення процедури закупівлі, оскільки це унеможливлює здійснити повний, прозорий та всебічний відбір серед запропонованих лікарських засобів, штучно звужує конкурентне середовище серед учасників та призводить до нераціонального витрачання бюджетних коштів.
З огляду на всі вищеперераховані факти пропонуємо внести наступні зміни до тендерної документації в формі специфікації до лоту №1 найменування товару: Іматиніб, таблетки, капсули, драже по 100 мг у блістерах № 120 (10х12) або еквівалент.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2017 12:05
Вирішення:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту Закон) № 922 –VIII від 25.12.2015р. (із змінами та доповненнями) не містить пункт 3 ч. 1 ст. 22, на який Ви посилаєтесь.
Відповідно до п.3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію.
Разом з тим, перелік документів якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Норми Закону містить п.3 ч. 2 ст. 22 Закону, відповідно до яких: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну марку чи фірму, патент, закупівлі, джерело його походження або виробника». Жодної із зазначених вимог Замовником в тендерній документації не порушено.
Замовником наведена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, встановлені медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, в додатку №4, у тому разі містить вираз "або еквівалент", тим самим Замовник не порушив вимоги Закону в цій частині.
Вимоги до тендерної документації не є дискримінаційними, тому що в реєстрі оптово-відпускних цін є щонайменше три торгівельної назви лікарського засобу Іматиніб з формою випуску та дозуванням: 100 мг капсули, по 10 капсул у блістері, по 12 блістерів в упаковці, що надає можливість брати участь усім зацікавленим суб'єктам, як вітчизняним так і іноземним.
Статус вимоги:
Відхилено