• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5 – Електрична енергія)

закупівля на 2022 рік

Завершена

7 368 846.36 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 844.23 UAH
Період оскарження: 09.12.2021 12:32 - 31.01.2022 00:00
Скарга
Розгляд припинено

скарга

Номер: 77fa2a5ac8cb487bbddc8ed53130964f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-008348-c.c1
Назва: скарга
Скарга:
на незаконні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.01.2022 15:43
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.01.2022 15:12
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.01.2022 15:12
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО", Паньків Ярослав Андрійович 380982254677 statusenergo@ukr.net http://statusenergo.com.ua
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 66a5ffd182d942da9f5aeb3c7e88a774
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-008348-c.c2
Назва: скарга
Скарга:
на незаконні дії замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.02.2022 09:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.04.2022 12:54
Дата виконання рішення Замовником: 21.04.2022 11:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порядок денний: Розгляд питання щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю - «Електрична енергія (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5 – Електрична енергія)» (далі – Закупівля). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-09-008348-c, тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" (далі – Учасник) не допущено до участі в аукціоні, 14.02.2021 Учасником подано скаргу до органу оскарження, за результатами розгляду якої винесено рішення від 19.04.2022 № 3949-р/пк-пз та встановлено, що тендерна пропозиція Учасника відповідала умовам тендерної документації, а саме: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів та інформації через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1, 4 до цієї тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; - документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції ( у разі якщо таке вимагається замовником). - у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог Закону, цієї тендерної документації та додатків до неї. Додаток 2 Документації містить ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ: 7 1. Довідку про створення Учасником на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/ Івано-Франківської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами "Правил роздрібного ринку", затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою 1, тими учасниками, у яких створено власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312. Довідка (форма 1) про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів) 1. Юридична адреса центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 2. Фактична адреса та телефон центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 3. Інформація про документ/документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника або інформація про документи/документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника (зазначається назва документа, дата видачі, номер)/ 4. Графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 5. Графік проведення особистого прийому споживачів Учасник _____________________ підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів (клієнтів) за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії, а також проводиться особистий прийом споживачів. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форми 1) учасник в складі тендерної пропозиції надає: 1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів); 1.2. Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, що зазначений у вказаній Довідці. Документація не містить вимог до оформлення документу, виданого НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, зокрема, обов'язку зазначення того, Центр обслуговування споживачів (клієнтів) створено і функціонує у відповідності до вимог "Правил роздрібного ринку", затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312. У складі Пропозиції Скаржника міститься: - довідка про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів) від 03.02.2022 №17/12/21-16, в якій зазначено адресу центру – м. Львів, вул. Стрийська 86В, офіс 6, зазначено графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів та графік проведення особистого прийому споживачів. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАТУС ЕНЕРГО" підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів (клієнтів) за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії, а також проводиться особистий прийом споживачів; - лист-гарантія від 15.01.2022 № 28.09.21/5: Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "Статус Енерго" повідомляємо, що наявність Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області є підтверджено на власному офіційному сайті відповідно до пп.8 п.2.2 Постанови НКРЕКП №1469 від 27.12.2017 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу"; - довідка від 22.09.2021 №41/217-21 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг: Відповідно до постанови НКРЕКП від 24.02.2021 № 308 "Про проведення позапланової виїзної перевірки ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО", Відділом НКРЕКП у Львівській області здійснено позапланову виїзну перевірку дотримання ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" (код СДРПОУ 42892355) (далі - ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО", Товариство) вимог законодавства, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу" (далі - Ліцензійні умови з постачання електричної енергії споживачу), за період діяльності з 02 травня 2019 року по 07 квітня 2021 року, за результатами якої складено Акт від 12 квітня 2021 року № 209, який розміщено на офіційному веб- сайті НКРЕКП в мережі Інтернет. Зокрема, в Акті від 12 квітня 2021 року № 209 наведена інформація щодо роботи Центру обслуговування споживачів ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО". Наказом Товариства від 10.02.2020 № 5-К створено відділ Центр обслуговування споживачів, як самостійний структурний підрозділ, з підпорядкуванням директору Товариства. Наказом від 10.02.2020 № 5/1-К (із змінами від 10.02.2020 № 5/1-К) затверджено Положення про Центр обслуговування споживачів ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО". На веб-сайті Товариства https://www.statusenergo.com.ua у розділі Контакти/Центр обслуговування споживачів електричної енергії зазначено: Адреса: 79026, м. Львів, вул. вул. Стрийська, буд. 86в, офіс 6. Телефон: 0 800-30-46-77, (098) 225-46-77, (099) 225-46-77. Графік роботи: понеділок - п'ятниця: з 9.00 до 18.00 субота, неділя: вихідний. Окрім того, згідно з публічною інформацією, розміщеною на веб-сайті НКРЕКП (https://www.nerc.gov.ua) в закладці "Електроенергія" у розділі "Контакти ІКЦ" розміщена інформація про контакти інформаційно- консультаційних центрів електророзподільних компаній і постачальників електричної енергії, центрів обслуговування споживачів (точок контактів) газорозподільних компаній та постачальників природного газу, зокрема, наведена інформація щодо ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО", де вказано: назва підприємства, адреса, контактні телефони, e-mail, веб-сайт та регіон обслуговування. Враховуючи викладене, а також наданий лист, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі розгляду Пропозицій. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З метою виконання Рішенням № 3949-р/пк-пз від 19.04.2022 необхідно прийняти рішення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника UA-2021-12-09-008348-c та допустити тендерну пропозицію Учасника до аукціону, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-09-008348-c відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Вирішила: На виконання Рішенням № 3949-р/пк-пз від 19.04.2022 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-09-008348-c та допустити тендерну пропозицію Учаснику до аукціону. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (через авторизований електронний торговельний майданчик) дану інформацію.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО", Паньків Ярослав Андрійович 380982254677 statusenergo@ukr.net http://statusenergo.com.ua