• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

64210000-1 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних». Послуги мобільного телефонного зв’язку.

Торги не відбулися

137 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 685.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2021 12:45 - 15.12.2021 13:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови.

Номер: 4d1b1119d1d9460787a069d2c7adc8ff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-008750-c.c1
Назва: Дискримінаційні умови.
Вимога:
Вимагаємо виключити з Додатку № 1, технічних вимог до предмету закупівлі, п. 8, а саме: Безкоштовні дзвінки на телефони з кодами мобільної мережі оператора: (067)---;(068)---;(096)---;(097)---;(098)-- Безкоштовно/безмежно. Даний пункт є дискримінаційним, порушує законодавство та правила надання рухомого мобільного зв’язку і являються доказом проведення тендеру для одного конкретного існуючого постачальника послуг.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі». Положення про уповноважену особу з питань організації та проведення спрощених закупівель, що затверджене наказом КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР від 21.04.2020 № 131, розгляд вимоги за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-12-09-008750-c. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Частина 5 ст. 14, ч. 4 ст. 22 України «Про публічні закупівлі» встановлює, що тендерна документація (у випадку здійснення спрощеної закупівлі – оголошення та вимоги до предмета закупівлі) не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних. Однак, в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними. Фактично його сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі – ВС) у Постанові від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У цій справі ВС зазначив, що дискримінації не було, адже вимоги конкурсної документації поширювались не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і були обов`язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Враховуючи той факт, що більшість працівників та пацієнтів закладу (понад 70000 осіб) мають коди мобільної мережі оператора (067) …., (068)….., (096)……, (097)….., (098)… Звертаємо Вашу увагу на те, що п. 2, ч.1, ст. 5 Закону "Про публічні закупівлі" наголошує на максимальну економію коштів. Головне для нас – отримання якісних послуг за найбільш вигідною ціною. Проведений аналіз напрямків телефонних дзвінків наших співробітників показав, що понад 80% вихідних дзвінків припадає саме на телефони з кодами мобільної мережі операторів (067) …., (068)….., (096)……, (097)….., (098)…… 2. Детально проаналізувавши факти викладені у Вимозі, та технічну документацію, з метою недопущення порушень та норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Ваша вимога відхилена.
Статус вимоги: Відхилено