• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля послуг по паспортизації колії

для Київ-Петрівської філії ПрАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ"

Торги відмінено

1 310 020.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 100.21 UAH
Період оскарження: 23.12.2016 15:58 - 14.01.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: cbb6ccdef62f451c8876e70d526a0ffa
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-23-001067-c.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Вих. № 13/13/17 від «01» лютого 2017р. Назва органу, якому подається (надсилається) скарга: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Юридична особа, що оскаржує: Товариство з обмеженою відповідальністю «АГВ ІНЖИНІРИНГ» Код ЄДРПОУ 40157410 місцезнаходження, а також адреса, на яку необхідно надіслати рішення за скаргою: 02660, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 23, офіс 928А, тел.: +380503882363 Найменування замовника рішення якого оскаржується: Приватне акціонерне товариство «Київ- Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту» Код за ЄДРПОУ 04737111 02092, м. Київ, вул. Алма-Атинська, 37 Рішення, що оскаржується: Протокол засідання Комітету Замовника про дискваліфікацію переможця по предмету закупівлі через систему електронних закупівель: «Закупівля послуг по паспортизації колії» без номеру та дати (дата та час опублікування: 24.01.2017 о 11:26) за предметом закупівлі: «Закупівля послуг по паспортизації колії (код ДК 016:2010 – 71.12.14-00.00 - Послуги інженерні щодо об’єктів транспортної інфраструктури) (код CPV - 71300000-1 – Інженерні послуги)» . Номер оголошення закупівлі: UA-2016-12-23-001067-c Скарга Приватним акціонерним товариством «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту» (надалі – «Замовник») оголошено проведення закупівлі: «Закупівля послуг по паспортизації колії (код ДК 016:2010 – 71.12.14-00.00 - Послуги інженерні щодо об’єктів транспортної інфраструктури) (код CPV - 71300000-1 - Інженерні послуги)» (надалі – «Закупівля») за процедурою «Відкриті торги ». Номер оголошення закупівлі: UA-2016-12-23-001067-c. Початок аукціону відбувся 19.01.2017 12:32. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції подали наступні учасники: - Товариство з обмеженою відповідальністю «АГВ ІНЖИНІРИНГ»; - Товариство з обмеженою відповідальністю «Крістенс-Груп» - Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРЗЕМТРАНС» - Український державний університет залізничного транспорту; - Товариство з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДАЛЬЯНС». Розкриття тендерних пропозицій відбулось 19.01.2017 року о 13:11. За результатами аукціону, ціна тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГВ ІНЖИНІРИНГ» є найбільш економічно вигідною. Пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АГВ ІНЖИНІРИНГ» містить повний перелік документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам, встановленим у документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (надалі – «Документація»). Відповідно до Протоколу засідання Комітету Замовника про дискваліфікацію переможця по предмету закупівлі через систему електронних закупівель: «Закупівля послуг по паспортизації колії» без номеру та дати (дата та час опублікування: 24.01.2017 о 11:26), товариство з обмеженою відповідальністю «АГВ ІНЖИНІРИНГ» дискваліфіковано на підставі того, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям (ст. 30 п.1, п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII), без зазначення конкретних кваліфікаційних вимог, яким не відповідає пропозиція. Товариство з обмеженою відповідальністю «АГВ ІНЖИНІРИНГ» не згодне з рішенням Замовника, оскільки воно є неправомірним та необґрунтованим, порушує принципи встановлені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 8, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,- Просимо: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - Приватне акціонерне товариство «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту» скасувати рішення про дискваліфікацію товариства з обмеженою відповідальністю «АГВ ІНЖИНІРИНГ». Директор В.О. Зворигін
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.02.2017 18:38
Дата виконання рішення Замовником: 07.11.2017 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відхилено
Автор: ТОВ АГВ ІНЖИНІРИНГ, Д'яченко Денис Віталійович +380504840792 777-99-77@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо надання причин дискваліфікації

Номер: 6bb327f9186b414abe0ea07af028450e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-23-001067-c.a2
Назва: Вимога щодо надання причин дискваліфікації
Вимога:
Приватне акціонерне товариство «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту» Відповідно до Протоколу засідання Комітету Замовника про дискваліфікацію переможця по предмету закупівлі через систему електронних закупівель: «Закупівля послуг по паспортизації колії» (дата прийняття рішення про дискваліфікацію переможця по закупівлі за номером оголошення UA-2016-12-23-001067-c: 24.01.2017 року), товариство з обмеженою відповідальністю «АГВ ІНЖИНІРИНГ» дискваліфіковано на підставі того, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям (ст. 30 п.1, п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII). Згідно з ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – «Закон»), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, просимо роз’яснити причини дискваліфікації ТОВ «АГВ ІНЖИНІРИНГ» та невідповідності пропозиції ТОВ «АГВ ІНЖИНІРИНГ» умовам тендерної документації (з конкретним зазначенням кожної причини невідповідності).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 0f138bce551d44e6997e0c4042c574eb
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-23-001067-c.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі 1. Підпункт 4 п. 4. «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Документації на закупівлю: «Закупівля послуг по паспортизації колії (код ДК 016:2010 – 71.12.14-00.00 - Послуги інженерні щодо об’єктів транспортної інфраструктури) (код CPV - 71300000-1 - Інженерні послуги)» (надалі - «Документація»), передбачає надання скан-копії ліцензії/дозволу Учасника конкурсних торгів на право здійснення аудиторської діяльності (у разі закінчення терміну дії відповідної ліцензії/дозволу, які не потребують подовження згідно законодавства, надати скан-копію попередньої ліцензії/дозволу). Пункт 1 Критеріїв, за якими залучаються аудиторські фірми до проведення аудиту фінансової звітності або консолідованої фінансової звітності деяких суб’єктів господарювання державного сектору економіки, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 р. № 390 (надалі – «Критерії»), передбачає, що ці Критерії з метою забезпечення контролю за ефективністю управління об’єктами державної власності визначають вимоги до аудиторських фірм у разі залучення їх до аудиту фінансової звітності або консолідованої фінансової звітності суб’єктів господарювання державного сектору економіки (крім Національного банку України, державних банків та банків з державною часткою у статутному капіталі): вартість активів яких згідно з даними фінансової звітності за останній звітний рік перевищує 2 млрд. гривень або розмір чистого доходу яких за останній звітний рік перевищує 1,5 млрд. гривень, а також Укрзалізниці (суб’єкти господарювання першої групи); вартість активів яких згідно з даними фінансової звітності за останній звітний рік перевищує 250 млн. гривень, крім суб’єктів господарювання першої групи (суб’єкти господарювання другої групи). Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про аудиторську діяльність» від 22.04.1993 № 3125-XII (надалі - «Закон»), аудиторська діяльність - підприємницька діяльність, яка включає в себе організаційне і методичне забезпечення аудиту, практичне виконання аудиторських перевірок (аудит) та надання інших аудиторських послуг. Згідно з ч.2 Закону, аудит - перевірка даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності суб'єкта господарювання з метою висловлення незалежної думки аудитора про її достовірність в усіх суттєвих аспектах та відповідність вимогам законів України, положень (стандартів) бухгалтерського обліку або інших правил (внутрішніх положень суб'єктів господарювання) згідно із вимогами користувачів. Види, склад робіт та предмет закупівлі: «Закупівля послуг по паспортизації колії (код ДК 016:2010 – 71.12.14-00.00 - Послуги інженерні щодо об’єктів транспортної інфраструктури) (код CPV - 71300000-1 - Інженерні послуги)», не відносяться до аудиту, аудиторської діяльності та не підпадають під сферу дії Закону та Критеріїв. Включення вищевказаних вимог та способу їх підтвердження до Документації, суперечить предмету закупівлі та є порушенням під час проведення процедури закупівлі. 2. Додаток № 2 (Проект договору) (надалі – «Договір») до Документації, містить положення щодо виконання робіт зі здійснення технічного нагляду. Відповідно до ч. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. При укладенні договору з переможцем торгів, вищевказані недоліки у Договорі призведуть до порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Частина 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, передбачає, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, та: 1. Виключити з п. 4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Документації пп. 4) скан-копію ліцензії/дозволу Учасника конкурсних торгів на право здійснення аудиторської діяльності (у разі закінчення терміну дії відповідної ліцензії/дозволу, які не потребують подовження згідно законодавства, надати скан-копію попередньої ліцензії/дозволу). 2. Привести Договір у відповідність до предмету закупівлі в частині виключення положень щодо виконання робіт зі здійснення технічного нагляду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Приведено у відповідність до вимог Учасника та згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" .
Статус вимоги: Задоволено