• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (цілодобова охорона майна та адмінбудинків виконавчої дирекції Фонду)

Завершена

224 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 240.00 UAH
Період оскарження: 05.10.2017 14:38 - 16.10.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо використання GPS трекерів на визначених об'єктах Замовника

Номер: ffc7a30acd294451afa212a717b39d24
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000764-a.b2
Назва: Щодо використання GPS трекерів на визначених об'єктах Замовника
Вимога:
Згідно документації торгів розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону». Та пункту 5.2. «Кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»». Визначені наступні документи які в складі своєї пропозиції учасники повинні надавати документи визначені підпунктом 5.1.2. «Для можливості реагування на нештатні ситуації Учасник повинен мати: - налагоджену систему моніторингу шляхів пересування охоронників по об’єкту (для підтвердеження надати документи про наявність не менше трьох персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик) та письмове зобов’язання учасника на надання прав удаленого доступу через мережу Інтернет до системи GPS моніторингу для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками). Питання перше: Чому Замовник вказує саме наявність трьох персональних супутникових GPS трекерів? Коли в технічному завданні чітко вказано: Кількість постів: 2 пости (по дві особи цілодобово щодня). Питання друге: Ким буде використовуватися третій трекер? Питання трете: Чому саме GPS трекери, а не еквівалент, можливо щоб також зменшити коло учасників? До того ж технічним завданням визначено, що послуги та охорона буде знаходитися в середині приміщення, а не охорона зовнішнього периметру. В той же час інформуємо Вас, налагоджена система моніторингу шляхів пересування охоронників по об’єкту дозволяє фіксувати лише переміщення об’єкту стеження лише у горизонтальній площині, та не фіксуює переміщення об’єкту у вертикальній площині. Також в своїй роботі GPS трекери надають похибку пересування об’єктів приблизно в 50 метрів. Таким чином використання системи моніторингу шляхів пересування охоронників по об’єкту за допомогою GPS трекерів в середині приміщення не має жодного підґрунтя та реалізація GPS стеження за охоронниками на ваших об’єктах, що визначені документацією є неможливою у зв’язку із тим що ваш об’єкт дуже малий для застосування даних приладів. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, ця вимога може суттєво скоротити перелік майбутніх учасників. Також з технічної точки зору дана вимога є безглуздою, та виглядає, як прописування особливих умов під свого заздалегідь визначеного переможця, що призводить до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками та суттєвому порушенні Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах, та всі вимоги відповідали визначеному Вами технічному завданню. Просимо Вас прибрати дану вимогу як дискримінаційну, та як таку що по суті не відповідає технічному завдання, які були чітко визначені Вами ж при розробленні документації. Дякуємо за розуміння
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги Замовника щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників є обгрунтованими, що не протирічить ст.16 ЗУ
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 10.10.2017 17:16
Підтвердження вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! Відповідь щодо першого та другого питання зазначених у вимозі: Відповідно до технічного завдання кількість постів передбачена 2 пости (по дві особи цілодобово щодня, включаючи робочі, вихідні та святкові дні), таким чином щоденно на об’єкті перебуває 4 охоронники, три з яких пересуваються до об’єкту та периметру, а один охоронник постійно знаходиться на посту. Виходячи із вище викладеного передбачена кількість GPS трекерів не менеше 3-х. Щодо третього питання зазначених у вимозі: GPS трекер це приймально-передавальний пристрій, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта. Відповідно до Технічного завданням обов’язками охоронника є перевірка зачинення дверей приміщень та контроль протипожежного стану згідно графіку в т.ч. у нічний час обхід території Фонду, проведення охоронцями обходів по периметру об’єктів охорони та патрулювання внутрішньої території об’єктів з періодичністю не рідше 2-х годин та інші обов’язки. Вимога про наявність в охоронної компанії GPS трекерів включена до складу тендерної пропозиції на підставі вище вказаних пунктів тендерної документації для можливості здійснювати перевірку охоронників на предмет виконання своїх обов’язків. Вимога про наявність персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» обумовлена також тим, що при виявленні охоронником під час обходу об’єкту порушень він має можливість шляхом натискання тривожної кнопки передати сигнал та викликати групу реагування для можливості попередження правопорушення. Запобігаючи можливу підозру в проведенні прихованої дискримінації між майбутніми учасниками на користь заздалегідь визначеного переможця Замовник вважає найбільш оптимальним варіантом технічного забезпечення охоронників для належного виконання своїх функціональних обов’язків саме використання GPS трекерів.
Вимога
Залишено без розгляду

Відносно надання ліцензій навчальних закладів

Номер: 289c28263b4b4bc6939e267265a9e3f1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000764-a.c1
Назва: Відносно надання ліцензій навчальних закладів
Вимога:
Згідно документації торгів розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону». Та пункту 5.2. «Кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»». Визначені наступні документи які в складі своєї пропозиції учасники повинні надавати документи визначені підпунктом 5.2.1. «…. - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду з наданням копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника;» Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів. Крім того стає незрозумілим навіщо потрібна ліцензія навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати завірені печаткою підприємства, копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» Учасника в кількості 8 працівників суб’єкта охоронної діяльності. Тоді постає питання, як що у Учасника працює персонал охорони, який навчався у різних навчальних закладах та у різний час (наприклад 2000 по 2016 роки), то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади вже не працюють, а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також хочемо зазначити що, при прийнятті на роботу працівників, які вже мають мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме: «17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації.» Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено. Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому, щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність. Тому наполегливо просимо вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує основні принципи 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників. Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» Заздалегідь вдячні за розуміння
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога Замовника (копії ліцензій навчальних закладів) в повній мірі відповідає нормам ст.14 Закону України «Про охоронну діяльність» в частині підготовки перепідготовки персоналу охорони
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 10.10.2017 17:01
Підтвердження вирішення: Надання в складі пропозиції копій ліцензій навчальних закладів в яких проходили навчання і отримували свідоцтва охоронники зумовлено тим, що відповідно до Закону України «Про професійно-технічну освіту» професійно-технічні навчальні заклади незалежно від форм власності та підпорядкування розпочинають діяльність, пов'язану з підготовкою кваліфікованих робітників та наданням інших освітніх послуг, після отримання ліцензії. Таким чином, надання послуг з навчання охоронників можливе тільки після отримання ліцензії, однак наявні навчальні центри, які навчають охоронників та видають свідоцтва без отримання ліцензії, або після закінчення терміну дії ліцензій на надання освітніх послуг. Для можливості перевірити дійсність свідоцтва присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду Замовником вимагається надання в складі пропозиції копії ліцензії навчального закладу, здійснював навчання охоронників. Зазначена вимога Замовника в повній мірі відповідає вимогам ст.14 Закону України «Про охоронну діяльність» в частині підготовки перепідготовки персоналу охорони. Окрім того, вимоги стосовно освітньо-кваліфікаційних характеристик випускників професійно-технічного навчального закладу для охоронників 1-4 розряду встановлено Державним стандартом професійно-технічної освіти для підготовки (підвищення кваліфікації) робітників за професією 5169 «Охоронник» згідно довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336. Саме дотримання навчальними закладами при проведенні навчання охоронників вимог та положень затверджених Наказом Міністерства освіти і науки України від 24.10.2014 №1209 вищевказаних державних стандартів є передумовою атестування даних навчальних закладів до першого, другого чи третього атестаційних рівнів та гарантією наявності у випускника належного рівня кваліфікації.