• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт по об’єкту: «ДК 021-2015 : 45000000-7 Будівельні роботи. Капітальний ремонт кухонь 2-9-го поверхів (кім. №№ 222, 322, 422, 522, 622, 722, 822, 922) лівої сторони гуртожитку №12 Київського національного університету імені Тараса Шевченка за адресою: м. Київ, вул. Ломоносова, 43».

"Місцезнаходження: 01033, Україна, м. Київ, вул. Володимирська, буд. 60 Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади"

Завершена

1 499 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 499.50 UAH
Період оскарження: 08.12.2021 17:56 - 17.12.2021 09:54
Вимога
Вирішена

Обстеження об"єкта

Номер: c404024f54c84b6c9a87fd20b1c64117
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-08-018982-c.c5
Назва: Обстеження об"єкта
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 5 Додатку 2 до Оголошення передбачено, що в період уточнень учасник повинен оглянути об’єкт, про що складається акт огляду (датований не пізніше періоду уточнень) з посиланням на номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, та подається серед документів пропозиції учасника, підписаний відповідальною особою замовника (керівник Замовника торгів). Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги, та не розглядаються. ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ ЗАВЕРШУЄТЬСЯ ЗАВТРА - 14 грудня 2021 року! Станом на сьогодні, ми, як потенційний учасник закупівлі, докладаємо усіх зусиль аби здійснити огляд та підписати вищезазначений акт огляду. Однак, за вказаним в Оголошенні номером телефону взагалі не розуміють, про що йде мова та перенаправляють на приймальню ректора університету. У зв"язку з цим, учасники опинилися у ситуації, коли від дій чи бездіяльності замовника залежить питання про їх участь у закупівлі. Підсумовуючи вищевикладене, прошу надати контакти особи, уповноваженої на підписання акту огляду або видалити зазначену вимогу з Оголошення як таку, що не відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" та носить дискримінаційний характер.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання! Період уточнення продовжено до 17.12.2021, а також період огляду об"єкту. Контакна особа відповідальна за здійснення огляду Мосійчук Максим тел. 044 239 33 79
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Некоректна вимога

Номер: 298e8869b9c04530b6609a9c33d5d82b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-08-018982-c.c4
Назва: Некоректна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 5 Додатку 2 до Оголошення передбачено, що "Примітки: У разі, пониження цінової пропозиції під час аукціону, Учасник має протягом доби, після завершення аукціону, завантажити підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинного законодавства". Зважаючи на специфіку функціонування системи електронних закупівель Prozorro та авторизованих майданчиків, у учасників після завершення періоду прийому пропозицій, фізично відсутня можливість завантажувати будь-які додаткові документи. У зв'язку з чим, просимо внести зміни до Оголошення та видалити вище зазначену вимогу або передбачити надсилання таких документів на ел. пошту уповноваженої особи Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Роз"яснення. У разі відсутності, можливості оприлюднення кошторисної документації, через веб-портал Уповноваженого органу, Учасникам пропонується направляти документи із супровідним листом із обгрунтуванням причини на електронну пошту.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Договір з експертною компанією

Номер: b9d053b1b7754594ad26a33d0afbc116
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-08-018982-c.c3
Назва: Договір з експертною компанією
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 5 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Копію укладеного договору з експертною компанією на проведення судової будівельно-технічної експертизи, щодо відповідності обсягів фактично виконаних робіт актам виконаних робіт (форми КБ2В, КБ3) по об’єкту: "__________________________________________________________________", код ДК 021:2015-____________, яку провести у термін до повного остаточного розрахунку за виконані роботи по даній закупівлі та отримати позитивний висновок експертизи, згідно п.1.2. розділ 1(Будівельна експертиза) Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень(затверджено Наказ Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 26.12.2012 № 1950/5). Прошу надати пояснення, якими чинними нормативно-правовими актами передбачено, що на етапі подання пропозиції у спрощеній закупівлі потенційний учасник (не переможець, з яким укладено договір) повинен укладати договір зі сторонньою організацією "на майбутнє"? Чи розуміє Замовник те, що укладаючи договір, учасник набуває певних прав та обов"язків? Зобов"язаний сплатити вартість проведення експертизи "виконаних робіт", які ще навіть не зрозуміло, чи буде виконувати? Вважаємо цю вимогу незаконною та такою, що ставить учасників в залежність від третіх осіб, а також створює загрозу, що через незалежні від учасника причини, він може позбутися можливості приймати участь у закупівлі. Прошу внести зміни до Оголошення та видалити вищезазначену вимогу або передбачити її виконання саме для майбутнього переможця або учасника, з яким буде укладено договір.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 5 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Копію укладеного договору з експертною компанією на проведення судової будівельно-технічної експертизи. В Учасників відсутні перешкоди укладення відповідних договорів, зазначивши у терміні виконання робіт : роботи розпочинаються, відповідно до письмої або усної заявки або у разі, визначення переможцем процедури відповідного Учасника. Замовник не вбачає, що дана вимога обмежує коло учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Підтвердження виконання аналогічних договорів

Номер: 8a4991b074ab4b7c8c6beb9fe9decc27
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-08-018982-c.c2
Назва: Підтвердження виконання аналогічних договорів
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 3 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що учасники у складі пропозицій повинні надати інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного договору на реконструкцію на закупівлю аналогічних робіт, складена за формою та КОПІЮ ДОКУМЕНТА, що підтверджує завершення будівельних робіт на об’єкті, що є предметом аналогічного договору, зазначеного в довідці відповідно до п.п. 3.1. Про який саме документ йде мова? Варто зазначити, що підтвердженням виконання аналогічних договорів є, зокрема, Акти виконаних робіт за формою КБ-2В та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Прошу надати пояснення або внести зміни до Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Додатку 2 до оголошення Замовник вимагав зокрема: п 3.1. Інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного договору на реконструкцію на закупівлю аналогічних робіт, складена за формою: № Предмет договору Повна назва організації з якою укладено договір, код ЄДРПОУ, місцезнаходження Учасника Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідальної за виконання договору Сума договору, грн. з ПДВ 3.2. Копія аналогічного договору. 3.3. Копія документа, що підтверджує завершення будівельних робіт на об’єкті, що є предметом аналогічного договору, зазначеного в довідці відповідно до п.п. 3.1, копії акту (-ів) приймання виконаних робіт. Роз"яснення. Замовник не визначив критерій аналогічного договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, тому Учасники у складі своєї пропозиції надають аналогічні договори, які наближенні до відповідної закупівлі, у тому числі з реконструкції або капітального або поточного ремонту. Відповідно до пункту 3.3. підтверджуючим документом вважатиметься КБ2, КБ 3, підсумкова відомість вартості будівництва.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Дефектний акт

Номер: 89bd331198054d7d95c23eb1d1f8abad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-08-018982-c.c1
Назва: Дефектний акт
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" зазначено, що дефектний акт завантажений окремим файлом. Станом на сьогодні дефектний акт відсутній. Просимо завантажити зазначений документ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дефектний акт долучено Замовником.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так