-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення охорони об'єкту нерухомості та прилеглої території
Очікувана вартість проєкту кошториса на 2022 рік
Торги відмінено
293 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 465.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 465.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2021 17:15 - 20.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення замовника
Номер:
e7077dbdef08468399d784ea9c4e641d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-005383-b.b1
Назва:
Оскарження рішення замовника
Скарга:
№ 3
від 30.12.2021 р.
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
телефон: (044) 251-62-62
факс: (044) 520-03-25
http://www.amc.gov.ua
e-mail: slg@amcu.gov.ua
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7"
Україна, 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, будинок 60
ЄДРПОУ 44414753
телефон: +38(063)-964-48-07
e-mail: tovabk.kr@gmail.com
Замовник, рішення, дії або
бездіяльність якого оскаржуються:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "ПІВНІЧНИЙ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
50089, Україна Дніпропетровська область місто Кривий Ріг, вул. Маршака, буд.1В
е-mail: pk.pivnichnyy@gmail.com, +380976035490
ЄДРПОУ 42731510
Інформація про закупівлю:
ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги із забезпечення охорони об'єкту нерухомості та прилеглої території)
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-08-005383-b
СКАРГА
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "ПІВНІЧНИЙ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі за текстом – Замовник) оголошено закупівлю ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги із забезпечення охорони об'єкту нерухомості та прилеглої території) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-12-08-005383-b (надалі за текстом – Закупівля).
У Закупівлі взяли участь:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" (надалі за текстом – Скаржник);
2. ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА";
3. ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ТАЙПАН КР".
28.12.2021 Протоколом засідання тендерного комітету Замовника (надалі за текстом – Протокол), пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" було відхилено.
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7", вважає його таким, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та його права з таких підстав:
1. Відповідно до протоколу Замовник вказав причину відхилення: «в підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником надано довідку про укладений короткостроковий договір на термін з 19.11.2021 р. до 30.11.2021 р. (11 днів без пролонгації), що не може розглядатись як аналогічний досвід, в зв’язку з тим, що в тендерній документації Замовника зазначено укладання річного довгострокового договору на період з 01.01.2022 р. по 31.12.2022 р.».
Згідно з вимогами Тендерної документації учасники мали підтвердити: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- довідку в довільній формі про виконання договору, що відповідає за змістом визначеному предмету закупівлі, яка повинна включати відомості про замовника предмету закупівлі, його контактної інформації (адреса, № телефону).».
Скаржник у складі пропозиції надав довідку в довільній формі про виконання договору, що відповідає за змістом визначеному предмету закупівлі, яка повинна включати відомості про замовника предмету закупівлі, його контактної інформації (адреса, № телефону).
Предмет вказаної закупівлі - ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги із забезпечення охорони об'єкту нерухомості та прилеглої території).
Згідно Порядку визначення предмету закупівлі предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Отже, предметом вказаної закупівлі є 79710000-4 Охоронні послуги, а не укладання річного довгострокового договору, як у протоколі зазначив Замовник.
Також, зауважимо, що Замовник не зазначав у Тендерній документації вимог про те, що аналогічним договором слід вважати тільки річний довгостроковий договір.
Відповідно до вимог Тендерної документації: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Підстава відхилення віднесена до кваліфікаційних критеріїв, що свідчить про те, що Замовник мав надати Скаржнику 24 години на усунення вказаних невідповідностей.
Такого часу надано Замовником не було.
Враховуючи усе вище вказане:
по-перше, Замовник неправомірно відхилив Скаржника, оскільки наданий аналогічний договір відповідав вимогам тендерної документації;
по-друге, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Отже, враховуючи усе вище перераховане, Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" і вона має бути визначена переможною.
Враховуючи усе вищезазначене, можна дійти висновку, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Так, Скаржник, виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури у закупівлі UA-2021-12-08-005383-b.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7".
Директор КРУПІНА Г.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АБК-7.docx 30.12.2021 14:19
- Скарга АБК-7.pdf 30.12.2021 14:19
- Скарга АБК-7.pdf.asice.zip 30.12.2021 14:19
- Скарга АБК-7.pdf 30.12.2021 16:20
- Скарга АБК-7.pdf.asice.zip 30.12.2021 16:20
- рішення від 04.01.2022 № 32.pdf 04.01.2022 16:16
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2022 № 878.pdf 18.01.2022 12:58
- рішення від 17.01.2022 № 878.pdf 20.01.2022 10:25
- ТД.pdf 10.01.2022 13:08
- Відповідь Антимонопольному.docx 10.01.2022 13:08
- Протокол 61.pdf 10.01.2022 13:08
- Протокол 67.pdf 10.01.2022 13:08
- Протокол 68.pdf 10.01.2022 13:08
- Протокол.pdf 24.01.2022 11:19
- Протокол.pdf 24.01.2022 11:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 15:53
Дата розгляду скарги:
17.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.01.2022 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.01.2022 10:25
Дата виконання рішення Замовником:
24.01.2022 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуте відпоідно до протоколу уповноваженої особи №5 від 24.01.2022р., що додається.