• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

7971 Охоронні послуги

Завершена

4 080 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 400.00 UAH
Період оскарження: 02.10.2017 15:44 - 14.10.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо розрахунку вартості згідно з вимогами держ буджету на 2017 рік

Номер: dd60481e3469460f8017a10203313b6c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-02-001823-b.b4
Назва: Щодо розрахунку вартості згідно з вимогами держ буджету на 2017 рік
Вимога:
Шановний замовник торгів. Уважно розглянувши вимоги до тендерної документації наданої вами для усіх учасників. Маємо до вас деякі питання стосовно грубого порушення діючого законодавства, яке порушено Вами при визначенні планової вартості закупівлі та можливо буде порушено учасниками якщо вони будуть приймати участь у Вашій закупівлі. А саме: Планова вартість закупівлі яка встановлена замовником по: Закупівлі послуг «7971 Охорона паркінгів), складає – 4 080 000,00грн. з ПДВ кількість постів охорони - 20, строк надання послуг з 01.01.2018 по 31.12.2018 таким чином запланована кількість годин охорони що визначена замовником, та яка була врахована замовником при визначенні планової вартості закупівлі складає – 192 720 годин Що в перерахунку вартості охорони за одну годину праці охоронника складає – 23,28 грн. з ПДВ, або 19,40 грн без ПДВ. Водночас, згідно Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік" Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1860-VIII від 21.02.2017, ВВР, 2017, № 13, ст.146 № 1979-VIII від 23.03.2017, ВВР, 2017, № 19, ст.239, та № 2079-VIII від 06.06.2017, ВВР, 2017, № 30, ст.325, та № 2137-VIII від 13.07.2017, ВВР, 2017, № 36, ст.377 та ст.8 Установити у 2017 році мінімальну заробітну плату: - у місячному розмірі: з 1 січня - 3200 гривень; - у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні. Таким чином, при визначенні планової вартості закупівлі Замовником не було враховано вимоги вищезазначеного Закону України. Тому що планова вартість закупівлі у погодинному відношенні послуг, що планує закупити Замовник складає - 19,34 грн (без ПДВ та обов’язкових платежів до бюджету), а запропонована замовником - 19,40 грн (без ПДВ, але яка включає в себе всі податки та обов’язкові платежів до бюджету, що повинні бути сплачені учасником при виконанні даного договору). До того ж згідно наданої документації, замовником чітко зазначено: У розділі. 5 Оцінка тендерної пропозиції, пунктом 1. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» у останньому абзаці вказано «Ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена учасником з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачується або мають бути сплачені, усіх інших витрат (в т.ч. зазначених в технічних вимогах тендерної документації) Виходячи із вище зазначених вимог Замовника, при формуванні своєї пропозиції учасником вже повинні бути враховані в наданих документах всі витрати, податки, збори що мають бути сплачені при організації надання послуг. Згідно листа Державної інспекції України з питань праці від 15.09.2014 №32-21/01-1715, необхідно враховувати, що праця охоронця є кваліфікованою працею і оплата праці повинна перевищувати мінімальну заробітну плату по країні. При цьому зазначена Законом сума (19,34 грн) не враховує те що, кожне підприємство зобов’язане відповідно до вимог чинного законодавства сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на яке використовує суб’єкт господарювання в своїй діяльності). Дана сума також не включає в себе вимоги ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час; - відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки; - відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору та закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, підприємство не зможе платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні. Таким чином замовником, в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік") замовник визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, та витрати на використання пульта централізованого спостереження і груп швидкого реагування, що вимагаються замовником згідно документації. Замовник виставляючи планову вартість торгів, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2017 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення діючого законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік». А також підштовхує майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати зазначених платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника завдають непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує деякі кошти для своєї роботи. Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно зі ст. 42 ГК України підприємництво — це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів (наприклад просування на ринок) та одержання прибутку. Підприємництво в Україні може здійснюватися в будь-яких організаційних формах, визначених законами України, на вибір підприємця (ст. 45 ГК України). Зважаючи на передбачений ч. 1 ст. 44 ГК України принцип вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності, підприємці мають право здійснювати самостійно будь-яку діяльність відповідно до потреб ринку, на власний розсуд приймаючи відповідні рішення, що не суперечать законодавству. Учасник торгів веде підприємницьку діяльність на власний ризик. Наше підприємство оголосило закупівлю виходячи зі своїх фінансових можливостей і економічної доцільності. При відсутності пропозицій на ринку будемо переглядати умови закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Співвідношення статутного фонду до вартості закупівлі

Номер: 39ad9b1d9fbf459c86711b438897252b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-02-001823-b.a3
Назва: Співвідношення статутного фонду до вартості закупівлі
Вимога:
Згідно відповіді Відповіді Організатора від 03.10.2017 о 16:22 на Запитання учасника «щодо співвідношення статутного фонду до ціні закупівлі» було отримано незрозуміле пояснення без зазначення нормативно правових документів, які б підтверджували, що така вимога є обов’язковою для виконання та прописана в законодавстві і її повинні дотримуватися усі учасники. Окрім простого виразу «Ми так хочемо» Замовник так і не відповів по суті. Просимо Замовника дотримуватися діючого законодавства та не вимагати від учасника незрозумілих документів, що не передбачені діючим законодавством. Як що у вас є запитання що до трактування Закону України «Про публічні закупівлі» то є відповіді та роз’яснення на сайті «Prozorro» Знайти даний документ можете за наступним посиланням http://www.prozorro.gov.ua/news/komentari-do-zakonu-pro-publichni-zakupivli-vid-komandi-proektu-garmonizaciya-sistemi-derzhavnih-zakupivel-v-ukrayini-zi-standartami-yes або завантаживши його тут http://eupublicprocurement.org.ua/wp-content/uploads/2017/01/PPL-Commentary_2017_UKR.pdf До того ж статутний капітал учасника жодним чином не впливає на ділову репутацію, як на те зауважив Організатор. Також підкажіть будь ласка яким документом ви визначали співвідношення статутного капіталу до вартості закупівлі саме в межах 0,8%?? Чому не 1%, 2%, 5% або10%, а саме 0,8%? Тому виходячи з вашого трактування даного співвідношення, або встановіть єдиний критерій на рівні не менше 10-40% та відмініть всі інші документі передбачені законодавством, тому що в такому випадку не тільки репутація даного підприємства буде значно вища за ваші очікування, а і усі документи зразу будуть відповідати усім вашим забаганкам. Таким чином ще раз просимо Організатора дотримуватися діючого законодавства, та не вимагати лише ті документи що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» Ми повністю підтримуємо учасника, яким було поставлено відповідне питання, ще раз наполягаємо прибрати пункт 2.10 додатку 3 тендерної документації, як дискримінаційний. В іншому випадку ми будемо змушені направити відповідні запити у контролюючі органи, для перевірки законності вимог виставленими організатором торгів. Та притягнення до відповідальності винних осіб, що складали дану документацію з порушеннями діючого законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: внести зміни до додатку 3 тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимагання від учасників дискримінаційних документів

Номер: 0fa657d6d948455f94a2a8f3adad4dd6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-02-001823-b.a2
Назва: Вимагання від учасників дискримінаційних документів
Вимога:
Згідно документації торгів Додаток 3 "Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника", у пункті 2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" Замовник торгів зазначив, що для підтвердження кваліфікації охоронників Учасники повинні надати пункт 2.2 "2.2 "Копії документів на кожного з працівників, зазначених у довідці згідно пункту 2.1. Таблиці 1 тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: -копії документів про присвоєння та підвищення кваліфікації охоронник (охоронець) на кожного працівника, зазначеного в довідці пункту 2.1 Таблиці 1 тендерної документації, з наданням копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника (при цьому охоронці, які будуть задіяні в охороні об’єкту замовника, повинні мати не менше 3 розряду відповідно до класифікації об’єктів охорони за категоріями А, Б, В за ГСТУ 78.11.001-98)" Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів. Крім того стає незрозумілим навіщо потрібна ліцензія навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати завірені печаткою підприємства, копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» Учасника в кількості не менше 30-ти охоронників" Тоді постає питання, як що у Учасника працює персонал охорони, який навчався у різних навчальних закладах у різний час (наприклад 2003-2015 роки), то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади вже не працюють а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також при прийнятті на роботу робітників, які мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме: «17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації.» Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено. Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність. Тому наполегливо просимо вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує основні принципи 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників. Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» Заздалегідь вдячні за розуміння
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: внести зміни до додатку 3 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні критерії оцінки пропозицій

Номер: e6e880e08daf4731bbf8e91685b36da0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-02-001823-b.a1
Назва: Дискримінаційні критерії оцінки пропозицій
Вимога:
В Тендерній документації розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки із зазначенням питомої ваги критерію» вказані такі критерії: 1). Ціна - 80%; 2). Умови оплати робіт – загальний бал 20% (відстрочка платежу більше 180 календарних днів – 20%, від 180 календарних днів до 151 календарного дня – 15% від 150 календарних днів до 121 календарного дня – 10% від 120 календарних днів до 91 календарного дня – 5% менше 91 календарного дня – 0% Змушені зауважити, що даний пункт Документації не відповідає вимогам Закону, зокрема статті 28 "Критеріями оцінки є: - у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок ціна; - у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими, як: умови оплати; строк виконання; гарантійне обслуговування; експлуатаційні витрати; передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів". Оскільки, послуги з охорони не відносяться до послуг, які мають складний або спеціалізований характер та надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом) – критерієм оцінки може бути виключно ціна. Вимагаємо привести Документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства, оскільки предметом закупівлі є: «Охоронні послуги», що ніяк не підпадає під складний та спеціалізований характер, і тому, критерієм оцінки, у Вашому випадку, може були виключно – ціна. Крім того, повідомляємо Вас про те, що оскаржувалася Документація конкурсних торгів, де були й інші критерії, ніж ціна. Рішенням Антимонопольного комітету визнано, що такий предмет закупівлі як послуги з охорони не має складного та спеціалізованого характеру. Таким чином, встановивши у тендерній документації інші критерії оцінки, окрім ціни, Вами порушено один із принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 3 Закону, а саме – об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. (Рішення № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 року). На підставі вищевказаного, вимагаємо встановити один єдиний критерій оцінки - це ціна (як цього вимагає чинне законодавство) та привести документацію у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відстрочка платежу, як відомо, покращує один з ключових показників фінансового здоров'я фірми - показник робочого капіталу і є дуже поширеною і нормальною практикою. Робочий капітал необхідний для підтримки фінансової стійкості підприємства, оскільки перевищення оборотних коштів над короткостроковими зобов'язаннями означає, що підприємство не тільки може погасити свої короткострокові зобов'язання, але і має резерви для розширення діяльності. Робочий капітал замовника, якщо розглядати дану закупівлю, складається з оплати за послуги власників паркомісць. Надходження коштів за цю послугу нерівномірне по часі і замовник заклав цю вимогу щоб не порушувати термін оплати виконавцю послуг.
Статус вимоги: Відхилено