-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послугу зі збирання, перевезення ,зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів
ДК 021:2015 - 90524400-0 Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень
Завершена
1 683 256.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 000.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2021 15:24 - 20.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога
Номер:
6304d66c2bce4b49babf47239a2f6a45
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-014151-c.a2
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРІТЕРІЯМ, Замовник вимагає «Дозвіл на експлуатацію машин ,механізмів ,устаткування підвищеної небезпеки устаткування пов’язане із знешкодженням небезпечних речовин а саме: лінія для знешкодження акумуляторних батарей (нейтралізація електроліту),гальванічних рідких та пастоподібних шламів».
Звертаємо вашу Увагу, що даний дозвіл видається лише тим категоріям ліцензіатів, які відносяться до категорії об’єктів підвищеної небезпеки.
Відповідно до переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2 о Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, до механізмів, машин та устаткування підвищеної небезпеки відноситься - устаткування, пов’язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
Звертаємо увагу Замовника, що маса вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, на виробництві ліцензіатів, які не входять до категорії об’єктів підвищеної небезпеки - не дорівнює та не перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). Виходячи з даного факту, учасники, які не відносяться до категорії об’єктів підвищеної небезпеки - мають право не надавати у складі своєї пропозиції дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – устаткування пов’язане із знешкодженням небезпечних речовин, а саме: лінії для знешкодження акумуляторних батарей (нейтралізація електроліту), гальванічних рідких та пастоподібних шламів, зазначає наступне.
Відповідно до законодавства, у разі відсутності в учасника документу, передбаченого цим оголошенням та або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного у закупівлі разом з копією документу, який містить відповідні відомості.
Згідно ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та викласти її у наступній редакції: «Дозвіл на експлуатацію машин ,механізмів ,устаткування підвищеної небезпеки устаткування пов’язане із знешкодженням небезпечних речовин а саме: лінія для знешкодження акумуляторних батарей (нейтралізація електроліту),гальванічних рідких та пастоподібних шламів у разі віднесення учасника до категорії об’єктів підвищеної небезпеки».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 2.docx 09.12.2021 12:26
Дата подачі:
09.12.2021 12:26
Вирішення:
Відповідно до Додадку 6 до Ліцензійних умов, затверджених КМУ від 13 липня 2016 р. № 446, Ліцензіат повинен мати у наявності документи дозвільного характеру, а саме, Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Частина третя статті 21 ЗУ «Про охорону праці» регламентує обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Даний вид документу видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання.
Згідно ч.3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискрмінаційна вимога
Номер:
4db267f9564540ceb2b4fbeeefcbc5d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-014151-c.a1
Назва:
дискрмінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Детально проаналізувавши умови тендерної документації було виявлено вимоги, які містять дискримінаційний характер.
Так, згідно п.3 Технічних вимог, Замовник вимагає: Відстань від місця знаходження Замовника / місця навантаження до об’єкта поводження з медичними відходами / місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км, так як враховується можлива незапланована потреба відвантаження відходів упродовж восьми робочих годин від дати виникнення нагальної потреби та надходження повідомлення від Замовника про необхідність відвантаження відходів. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Звертаємо увагу, що жодним законодавством не передбачено розташування учасника-ліцензіата у безпосередній відстані від Замовника.
Зазначена вимога щодо територіального обмежування є дискримінаційною та протиправною, такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників, та вочевидь прописана під певного учасника.
Звертаємо, Вашу увагу, що згідно ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує такий принцип публічних закупівель, як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Таким чином, просимо видалити з тендерної документації вимогу згідно п.3 Технічних вимог,: Відстань від місця знаходження Замовника / місця навантаження до об’єкта поводження з медичними відходами / місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км, так як враховується можлива незапланована потреба відвантаження відходів упродовж восьми робочих годин від дати виникнення нагальної потреби та надходження повідомлення від Замовника про необхідність відвантаження відходів. (Надати гарантійний лист у довільній формі)», та викласти тендерну документації в новій редакції.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 1.docx 09.12.2021 11:59
Дата подачі:
09.12.2021 11:59
Вирішення:
КНП «ЗОКЛ» ЗОР (далі - Замовник), є найбільшим лікувальним закладом Запорізької області, яка приймає пацієнтів зі всього регіону, також потрібно враховувати той факт, що через територію Запорізької області проходять транспортні магістралі державного значення (М-18 (Харків - Сімферополь), Н-08 (Бориспіль - Запоріжжя) та М-14 (Одеса – Мелітополь – Новоазовськ) з постійним автонавантаженням, на яких нажаль відбувається багато ДТП з постраждалими які потребують госпіталізації та хірургічного втручання та відповідно направляються до Замовника.
Оскільки, через вищенаведене, передбачити кількість пацієнтів з позаплановими хірургічними втручаннями або надання допомоги без втручання, чи вкрай важких пацієнтів не можливо, Замовнику потрібен контрагент, який буде взмозі надати послуги зазначені у тендерній документації швидко, якісно та який має усі необхідні дозвільні документи.
В свою чергу даною вимогою передбачається наявність у Виконавця місця розвантаження, а саме, виробничих потужностей, складських приміщень, промислових майданчиків власних, орендованих або за договором. Мається на увазі, що для організації оперативного надання послуг Виконавець повинен організувати місце розвантаження на відстані 100 км.
Також дана вимога обумовлена необхідністю Замовника у відповідності до п. «и», ч. 1, ст. 17 Закону України «Про відходи» контролювати факт вивезення відходів тільки на об’єкти (ліцензовані склади) поводження з відходами та обумовлена зафіксованими неодноразовими випадками виявлення стихійних звалищ медичних відходів, що в свою чергу змушує Замовника більш детальніше перевіряти та засвідчуватися у фактичному виконанні обов’язків, які прийняв (прийме) на себе Виконавець. Тому розташування місця розвантаження відходів на великій відстані від місця знаходження Замовника дуже ускладнює можливість організації контролю з боку Замовника фактичного вивезення відходів тільки на об’єкти поводження з відходами, а не на стихійні звалища.
Стосовно приміщень для тимчасового зберігання медичних відходів на території медичних закладів, розділом п. 10 Наказу МОЗ від 08.06.2015 р. № 325 передбачені певні вимоги до організації приміщень для зберігання та поводження з відходами. Враховуючи те, що медичний заклад Замовника був збудований до прийняття МОЗ України даного наказу, замовник має можливість організовувати місця для тимчасового зберігання відходів, виходячи з наявності збудованих приміщень, враховуючі усі зазначені у Наказі вимоги, а саме відстань від розташування до лікувальних корпусів, складу, мінімальних розмірів приміщень, наявності вентиляції, водопостачання, освітлення та багато інших вимог.
Також звертаємо вашу увагу, що даним Наказом встановлені вимоги до організації місць зберігання відходів, а не вимоги до медичного закладу мати приміщення для зберігання відходів протягом тривалого часу.
Згідно ч.3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що стосовно даної вимоги Замовника, є рішення Колегії АМКУ № 3688-р/пк-пз від 28.03.2019, про те що дана вимога не є дискримінаційною
Статус вимоги:
Відхилено