Блок безперебійного живлення Powercom BNT-800AP USB або еквівалент
Блок безперебійного живлення 4 штуки, кількість розеток -2, вихідна потужність - 800 ВА / 480 Вт, Діапазон вхідної напруги при роботі від мережі - 220 В ± 25% від вхідної напруги, час роботи при половинному навантаженні - 5-10 хвилин, гарантія 24 місяці. Доставка входить в загальну вартість. Поставка товару Замовнику здійснюється в упаковці (за умови, якщо це передбачено виробником), на якій зазначено: назву товару, логотип фірми-виробника, країну виробника, умови зберігання, правила користування. Упаковка, в якій постачається товар, повинна відповідати стандартам або ТУ і забезпечувати зберігання товару під час транспортування та від атмосферного впливу. Вартість предмету закупівлі: включає всі витрати учасника, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника по виконанню договору, у т.ч. товарно-транспортні витрати.
6 лист. о 15:18 Замовник почав розгляд пропозиції Учасника "ТОВ "ДА КОМПАНІ" та о 15:43 опублікував рішення про дискваліфікацію: в якому вказані причини:
"7. Причина відхилення:
ТОВ «ДА КОМПАНІ», не має можливості відвантажити замовнику блоки безперебійного живлення Powercom BNT-800AP USB, за тією ціною, що була вказана в пропозиції, а в Статті 36 п. 4 «Закону про публічні закупівлі» та п. 9.4. «Про порядок здійснення допорогових закупівель» чітко прописано, що Договір між Замовником та Переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, наданої Переможцем в Аукціоні. Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що ціллю проведення торгів через систему Прозорро є не тільки заощадження бюджетних коштів, а також дотримання чинного Законодавства України."
Проте об'єктом аукціону була вказана ціна без ПДВ, та учасники аукціону приймали участь у торгах орієнтуючись саме на ціну без ПДВ.
При цьому, Замовником в оголошенні про закупівлю вказане наступне: "Вартість предмету закупівлі: включає всі витрати учасника, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника по виконанню договору, у т.ч. товарно-транспортні витрати."
ТОВ "ДА КОМПАНІ" підтвердило ціну на Товар за результатами аукціону, та готовий виконати постачання за ціною без ПДВ 4 868,00 грн, + ПДВ 20% - 973,60 грн, разом: 5 841,60 грн.
При цьому ціна з ПДВ (сума постачання разом) значно меньша ніж у 5-ти з 8-ми учасників аукціону.
Таким чином, Замовник при складанні оголошення на закупівлю, та документації до неї привів до непорозуміння учасників Закупівлі, та спричинив тим самим дискримінацію Учасників - платників ПДВ перед неплатниками.
Таким чином вважаємо, що закупілю має бути відмінено та перепроведено з більш чіткими вказівками щодо формування ціни на Товар.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:06.11.2017 16:06
Вирішення:Закупівлю буде відмінено та перепроведено
Статус вимоги:Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:07.11.2017 09:35
Підтвердження вирішення:Закупівлю буде відмінено та перепроведено де буде вказано суму бюджету з пдв для усунення непорозуміння учасників Закупівлі.