• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Рукавички, шприци, системи для переливання інфузійних розчинів

Завершена

46 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 230.00 UAH
Період оскарження: 25.10.2017 12:58 - 30.10.2017 13:03
Вимога
Залишено без розгляду

Виділення в окремі лоти

Номер: 7ddaf5d88472426ea2178d9d20450859
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-25-001070-c.b1
Назва: Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________ від «___»___________ Хмельницький обласний центр профілактики і боротьби зі СНІДом м.Хмельницький ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1598446, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-25-001070-c) 02.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33140000-3 Медичні матеріали (рукавички, шприци, системи для переливання інфузійних розчинів) Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № Назва предмету закупівлі* Одиниця виміру Кількість 1 Рукавички оглядові латексні нестерильні, без пудри, розмір М пар 3000 2 Рукавички оглядові латексні нестерильні, без пудри, розмір L пар 3000 3 Рукавички оглядові нітрилові нестерильні, з високим ступенем захисту, без пудри, розмір M пар 50 4 Рукавички оглядові нітрилові нестерильні, з високим ступенем захисту, без пудри, розмір L пар 50 5 Рукавички хірургічні стерильні, без пудри, внутрішня поверхня вкрита полімерами, розмір 7,5 пар 25 6 Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні, розмір 8 пар 25 7 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 20,0 мл (трьохкомпонентний) шт. 1000 8 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 10,0 мл (трьохкомпонентний) шт. 2500 9 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 5,0 мл (трьохкомпонентний) шт. 7000 10 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 2,0 мл (трьохкомпонентний) шт. 5000 11 Система для переливання інфузійних розчинів шт. 1000 Всього: 22650 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:. шприци 20 мл- 1000 шт., шприци 10мл -2 500 шт., шприци 5 мл- 7 000шт., шприци 2 мл- 5 000шт., системи для переливання інфузійних розчинів – 1 000шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1598446, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-25-001070-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом ХОЦПіБ зі СНІДом була розглянута вимога про внесення змін у документацію до закупівлі за кодом 33140000-3 Медичні матеріали (рукавички, шприци, системи для переливання інфузійних розчинів) № UA-2017-10-25-001070-c. За результатами її розгляду комітет дійшов до таких висновків: 1. Щодо посилань на статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №388-р/пк-ск від 26.03.2015 року. Дана процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок). Таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Тому Посилання ініціатора вимоги на порушення ст.22 Закону, на думку Замовника, є безпідставним, оскільки дана процедура не підпадає під дію цієї частини Закону. А рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №388-р/пк-ск від 26.03.2015 року було прийняте до набрання чинності Закону (1 квітня 2016 року) та Порядку, тому також прямо не стосується даної процедури. 2. Щодо «Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот»* та дискримінації учасників. Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений наказом МЕРіТУ від 17.03.2016р. №454 зазначає можливість Замовника визначати частини предмета закупівлі (лоти), а не обов’язок. Тобто Замовник, виходячи з особливостей кожної закупівлі, власного досвіду та потреби, а також керуючись принципами здійснення публічних закупівель, визначає необхідність поділу предмету закупівлі на частини (лоти). Що стосується закупівлі за кодом 33140000-3 Медичні матеріали (рукавички, шприци, системи для переливання інфузійних розчинів) № UA-2017-10-25-001070-c, то Замовник не розділяв її на частини (лоти) тому що: - «виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі»* при очікуваній вартості закупівлі – 46000,00 грн (з ПДВ), призведе до утворення лотів з маленькою очікуваною вартістю, і частина з них може не відбутися через те, що не зацікавить потенційних учасників; - виходячи з власного досвіду, а саме: проведеної на початку року закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33140000-3 Медичні матеріали (вата, бинт, відріз марлевий, пластир, голка для спинальної анестезії, канюлі, рукавички, шпатель, системи для вливання інфузійних розчинів, шприц, голка ін’єкційна, бокс пластиковий) № UA-2017-02-15-000967-c, в якій кількість найменувань предмету закупівлі була значно більшою, але це не завадило прийняти участь у ній п’ятьом учасникам та зекономити в результаті електронного аукціону Замовнику 55 200,00 грн. В результаті перерозподілу цих коштів та за наявності додаткової потреби стала можливою дана закупівля. Тому Замовник не погоджується з думкою ініціатора вимоги, щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації. Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства. Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі. *Цитата з вимоги №1321 від 26.10.2017р
Статус вимоги: Не задоволено