• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

болти стикові з гайкою для рейкових стиків залізничної колії м27×160

Торги не відбулися

2 560 264.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 801.32 UAH
Період оскарження: 08.09.2017 17:50 - 03.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Просимо внести зміни в розділ 3

Номер: 543650b1855048f7b70ba6a1d8078ba8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-08-001774-a.c5
Назва: Просимо внести зміни в розділ 3
Вимога:
Просимо доповнити перелік п.6 Розділу III Тендерної документації Документи, що підтверджують відповідність наступною фразою: або оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Зміни до тендерної документації

Номер: f972445b09e245f5b79020729feb71cd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-08-001774-a.a4
Назва: Зміни до тендерної документації
Вимога:
Просимо внести зміни до тендерної документації (детально у додатку)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вид пакування

Номер: 57a0dbff145c405ea3821ce1aeed79c2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-08-001774-a.c3
Назва: Вид пакування
Вимога:
Просимо внести зміни до Проекту договору п.8.1. вид тари, а саме: «дерев’яні ящики» замінити «контейнер дерев’яний важопідйомністю 1т.».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 68bfac46f32a4eb998aaa084343a2cc7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-08-001774-a.c2
Назва: ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
У розділі III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції №.5 п.6 п.п.6.1 – «Документ який підтверджує, що юридична особа не внесена до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення;» Не зрозуміло чи підійде довідка, складена нашим підприємством у довільній формі? Просимо або навести конкретну форму даного документу, або доповнити речення фразою «довідка в довільній формі»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ

Номер: ab482e31303245069f1a716d8ac84860
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-08-001774-a.a1
Назва: ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Вимога:
Просимо внести зміни у пункт 4.3. Договору: «Термін усунення недоліків або заміни товару в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну товару на якісний за свій рахунок.» викласти у наступній редакції: «Термін усунення недоліків або заміни товару в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ повідомлення від ПОКУПЦЯ про виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну товару на якісний за свій рахунок.» У пункті 11.3. викладені нерівноцінні вимоги для сторін та надмірні санкції. Пропонуємо цей пункт викласти в наступній редакції: «ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність: у разі затримки поставки товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Замовником, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості непоставленого товару, за кожний день затримки; при постачанні неякісної продукції ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну продукції на якісну за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленої продукції неналежної якості. У разі передачі прав і обов’язків по укладеному договору постачання продукції іншим особам - сторона, що порушила зобов’язання, сплачує іншій штраф у розмірі 20% від суми договору.» Пропонуємо виключити п.п. 11.4 та 15.6. (за рекомендацією бухгалтерії) Пропонуємо доповнити пункт 12.2. Договору: «У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку згідно чинного законодавства.» викласти у наступній редакції: «У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку згідно чинного законодавства, їх вирішення здійснюється в Господарському суді за місцем знаходження відповідача, з обов'язковою процедурою досудового врегулювання.» 7. Пропонуємо виключити п.12.3. 8. Пропонуємо внести зміни до пункту 15.2. Договору: «Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, при виявленні не конкурентоспроможності цін на товар, при невідповідності якості поставленого товару встановленим вимогам, при невиконанні пунктів 5.1, 5.2 даного договору, повідомивши про це Постачальника у строк не менш ніж за 20 днів до такого розірвання. » викласти у наступній редакції: «Сторони мають право у випадках, передбачених діючим законодавством, достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір, повідомивши про це контрагента у строк не менш ніж за 20 днів до такого розірвання.»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: e8f9043eacdd42b08016bbdbcb7466a8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-08-001774-a.c6
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 13.10.2017 20:12
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 13.10.2017 20:12
Автор: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Павліченко Юлія Володимирівна +380443643986 maksmedinter2016@gmail.com