-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
болти стикові з гайкою для рейкових стиків залізничної колії м27×160
Торги не відбулися
2 560 264.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 801.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 801.32 UAH
Період оскарження:
08.09.2017 17:50 - 03.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни в розділ 3
Номер:
543650b1855048f7b70ba6a1d8078ba8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-001774-a.c5
Назва:
Просимо внести зміни в розділ 3
Вимога:
Просимо доповнити перелік п.6 Розділу III Тендерної документації Документи, що підтверджують відповідність наступною фразою: або оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності.
Пов'язані документи:
Замовник
- 1774.jpg 06.10.2017 09:31
Дата подачі:
13.09.2017 13:39
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Зміни до тендерної документації
Номер:
f972445b09e245f5b79020729feb71cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-001774-a.a4
Назва:
Зміни до тендерної документації
Вимога:
Просимо внести зміни до тендерної документації (детально у додатку)
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги до 11530 13.09.2017 13:28
- 1774.jpg 06.10.2017 09:30
Дата подачі:
13.09.2017 13:28
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вид пакування
Номер:
57a0dbff145c405ea3821ce1aeed79c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-001774-a.c3
Назва:
Вид пакування
Вимога:
Просимо внести зміни до Проекту договору п.8.1. вид тари, а саме: «дерев’яні ящики» замінити «контейнер дерев’яний важопідйомністю 1т.».
Пов'язані документи:
Замовник
- 1774.jpg 06.10.2017 09:30
Дата подачі:
13.09.2017 13:25
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
68bfac46f32a4eb998aaa084343a2cc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-001774-a.c2
Назва:
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
У розділі III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції №.5 п.6 п.п.6.1 – «Документ який підтверджує, що юридична особа не внесена до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення;»
Не зрозуміло чи підійде довідка, складена нашим підприємством у довільній формі? Просимо або навести конкретну форму даного документу, або доповнити речення фразою «довідка в довільній формі»
Пов'язані документи:
Замовник
- 1774.jpg 06.10.2017 09:30
Дата подачі:
13.09.2017 13:24
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Номер:
ab482e31303245069f1a716d8ac84860
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-001774-a.a1
Назва:
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Вимога:
Просимо внести зміни у пункт 4.3. Договору:
«Термін усунення недоліків або заміни товару в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну товару на якісний за свій рахунок.»
викласти у наступній редакції:
«Термін усунення недоліків або заміни товару в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ повідомлення від ПОКУПЦЯ про виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну товару на якісний за свій рахунок.»
У пункті 11.3. викладені нерівноцінні вимоги для сторін та надмірні санкції. Пропонуємо цей пункт викласти в наступній редакції:
«ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність:
у разі затримки поставки товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Замовником, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості непоставленого товару, за кожний день затримки;
при постачанні неякісної продукції ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну продукції на якісну за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленої продукції неналежної якості.
У разі передачі прав і обов’язків по укладеному договору постачання продукції іншим особам - сторона, що порушила зобов’язання, сплачує іншій штраф у розмірі 20% від суми договору.»
Пропонуємо виключити п.п. 11.4 та 15.6. (за рекомендацією бухгалтерії)
Пропонуємо доповнити пункт 12.2. Договору:
«У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку згідно чинного законодавства.»
викласти у наступній редакції:
«У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку згідно чинного законодавства, їх вирішення здійснюється в Господарському суді за місцем знаходження відповідача, з обов'язковою процедурою досудового врегулювання.»
7. Пропонуємо виключити п.12.3.
8. Пропонуємо внести зміни до пункту 15.2. Договору:
«Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, при виявленні не конкурентоспроможності цін на товар, при невідповідності якості поставленого товару встановленим вимогам, при невиконанні пунктів 5.1, 5.2 даного договору, повідомивши про це Постачальника у строк не менш ніж за 20 днів до такого розірвання. »
викласти у наступній редакції:
«Сторони мають право у випадках, передбачених діючим законодавством, достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір, повідомивши про це контрагента у строк не менш ніж за 20 днів до такого розірвання.»
Пов'язані документи:
Замовник
- 1774.jpg 06.10.2017 09:29
Дата подачі:
13.09.2017 13:24
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації, якщо вимоги не суперечили інтересам філії.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
e8f9043eacdd42b08016bbdbcb7466a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-08-001774-a.c6
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 22.09.2017 18:22
- платіжне доручення 22.09.2017 18:22
- рішення від 27.09.2017 № 6737+ лист Замовнику.PDF 27.09.2017 19:30
- Інформація про резулятивну частину рішення від 10.10.2017 № 7151.pdf 11.10.2017 22:09
- Рішення від 10.10.2017 № 7151.pdf 13.10.2017 20:12
- 1774 4.jpg 04.10.2017 08:37
- 1774 5.jpg 04.10.2017 08:37
- 1774 6.jpg 04.10.2017 08:37
- 1774.jpg 04.10.2017 08:37
- 1774 2.jpg 04.10.2017 08:37
- 1774 3.jpg 04.10.2017 08:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.09.2017 18:22
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.10.2017 20:12
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.10.2017 20:12