• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Cвітлодіодний консольний світильник для зовнішнього освітлення ДКУ-30, ДКУ-40 (або еквівалент)

Завершена

970 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 26.09.2017 10:26 - 07.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

корупційні діяння

Номер: f80df28635f5444883129eaa9bd2d5d5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-26-000506-a.a1
Назва: корупційні діяння
Вимога:
Відсутнісь довідки з Торгово-промислової палати не є підставою для відхилення пропозиції, адже дана вимога суперечить статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в якому зазначено: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На сьогоднішній день нормативними документами, що регламентують вимоги до світлодіодних світильників є: - Постанова Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2012 р. №992 "Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах зміного струму з метою освітлення" -ДСТУ EN 60598-1:2015 Світильники. Частина 1. Загальні вимоги та випробування -ДСТУ EN 60598-1:2015 Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць та доріг Пунктом 2 Постанови КМУ від 15 жовтня 2012 р. №992 встановлено, що затверджені цією постановою вимоги є обов`язкові для використання під час розроблення технічних регламентів, галузевих норм, стандартів та інших нормативних документів і рекомендуються для використання замовником під час підготовки документації конкурсних торгів у разі закупівлі світлодіодних світлотехнічних пристроїв за державні кошти. Пунктом 1 Вимог, затверджених ПКМУ №992 встановлено, що вимоги до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються у мережах змінного струму, встановлюють параметри зазначених пристроїв та ламп стосовно мінімально допустимих значень стосовно їх світловіддатності (світлової ефективності), індексу кольоропередачі, колірної температури, коефіцієнта потужності, коефіцієнта корисної дії, допоміжних електронних пристроїв. Що стосується ваги, а тим паче кількості гвинтів для кріплення , то ні Постановою Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2012 р. №992, ні іншими діючими нормативними документами - не визначено. Чому визначено кількість гвинтів 4, а не 1, 2, 3, ...,10, згідно яких норм? Надайте пояснення. Просимо надати технічне пояснення щодо обмеження у вазі світильника, висновок про стан та несучу здатність опор (під дані світильники). Розрахунок проведено вірно, відповідно наданих ies файлів. Він не пошкоджений! Відповідно чого зроблений тикий висновок? Це однозначно наводить на думку про зговір між замовником та певним учасником (ТОВ "Електропривід"). Адже дані параметри ніяким чином не впливають на основні технічні показники предмету закупівлі, а виписані під одного учасника. На нашу думку, Замовник порушує Закон України Про публічні закупівлі, а саме вимоги статті 3, принципи здійснення закупівель (максимальна економія та ефективність; не дискримінація учасників) Дані корупційні діяння нанесуть шкоду бюджету міста на суму понад 118 000 грн. (різниця в ціні нашої пропозиції (ТОВ "САНПАУЕР") та пропозиції "переможця" (ТОВ "Електропривід")), та дискримінують учасника (ТОВ "САНПАУЕР") із якісною продукцією УКРАЇНСЬКОГО виробництва на користь дешевої та неякісної продукції китайського виробництва. Для захисту своїх та прав та державних інтересів будемо звертатися до прокуратури та антимонопольного комітету України, а також залучати увагу ЗМІ до даної несправедливості і порушення законодавчих актів України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте вашу вимогу, та вирішено надати наступну відповідь. За рішенням тендерного комітету № 2 від 17 жовтня 2017 року було дискваліфіковано (відхилено) пропозицію ТОВ "САНПАУЕР", з причини визначеної п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно до п. 29 ч. 1 ст.1 тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. В свою чергу нами, як замовником процедури закупівлі, було затверджено тендерну документації та оприлюднено у відповідності до вимог ст. 10 Закону. Зазначена вами інформація про те що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі), що визначена ч. 4 ст. 16 Закону має відношення до кваліфікаційних вимог до учасників. Натомість ч. 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Основними недоліками, які були виявлені при розгляді пропозиції були: 1. на вимогу Додатку 1 тендерної документації, в якому замовником встановлено перелік вимог та спосіб підтвердження кваліфікаційних та інших вимог замовника, згідно до п. 7 Розділу 7 надання копії документу, що підтверджує відповідність ціни товару, що є предметом закупівлі, зазначеної в пропозиції учасника, ціновій кон’юнктурі (середньоринковій ціні, ціновим межам) на ринку відповідного товару на території України. Зазначений документ може бути виданий, Держстатом України або його регіональним відділенням, ДП «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків», регіональною Торгово-промисловою палатою України або іншим уповноваженим органом (товариством, установою, організацією, підприємством тощо) не раніше ніж дата оприлюднення оголошення. Дана вимога обґрунтована тим що пропозиції учасників повинні бути економічно-вигідними та конкурентноздатними в розрізі цінових показників ринку електрообладнання відносно конкретного виду товару. Натомість, вами як учасником, на вимогу умов тендерної документації, не було надано відповідного документу, який в свою чергу не є непередбаченим законодавством для учасників. 2. невідповідність пропозиції технічному завданню, а саме: 2.1. на вимогу п.22 технічних вимог до світлодіодного консольного світильника для зовнішнього освітлення ДКУ — 30Вт (або еквівалент) вимагалось надання пропозиції за товаром, спосіб кріплення якого відповідав наступним вимогам - консольне, на трубу (діаметром 32-40мм) за допомогою 4-х гвинтів або за допомогою антивандальних гвинтів. Замовником визначена такі вимоги оскільки такі конструктивні особливості товару, який при його експлуатації та ремонті, має кращі переваги ніж інші подібні конструкційні рішення такого обладнання. Натомість, вами у складі тендерної пропозиції було надано документ (Технічні характеристики.pdf), в якому визначено технічні характеристики товару що пропонується, які не відповідають вимогам замовника, зокрема щодо способу кріплення світлодіодного консольного світильника. 2.2. на вимогу п.21 технічних вимог до світлодіодного консольного світильника для зовнішнього освітлення ДКУ — 30Вт (або еквівалент) вимагалось надання пропозиції за світильником, вага якого не перевищувала 1,6 кг. Натомість, вами у складі тендерної пропозиції було надано документ (Технічні характеристики.pdf), в якому визначено технічні характеристики товару що пропонується, в даному критерії технічних вимог із показником - не більше 1,6 кг. У наданому у складі тендерної пропозиції технічному паспорті на Світлодіодний світильник «LED-12-30» (Паспорт LED-12-30.pdf) на третій сторінці (показники габаритних розмірів) зазначена маса виробу – 3 (три) кг. Дана невідповідність свідчить про те що ви, як учасник процедури закупівлі, вводите в оману замовника щодо дійсності зазначених вами технічних характеристик товару. 2.3. в розрахунках на світильник 30Вт наданий у форматі pdf від 28.09.2017р в даних компоновки вказано: “Светильник ТОВ “Бета Лайт” LED-24-80-W-3M”, а у відомостях світильників вказано світильник LED-12-30!, також в розрахунках на світильник 40 Вт, наданий у форматі pdf від 28.09.2017р., в даних компоновки вказано “Светильник ТОВ “Бета Лайт” LED-24-80-W-3M”, а в відомостях світильників вказано світильник LED-12-40!, що в свою чергу наводить на думку про зміну даних у програмі DIALux, а це приводить до інших світлових показників світильника. З огляду на вище викладене та звертаючи увагу на погрозливий характер вашої вимоги ми, як розпорядник коштів, проводячи процедуру закупівлі щодо світлодіодного консольного світильника для зовнішнього освітлення ДКУ-30, ДКУ-40 (або еквівалент) за результатом колегіальних рішень уповноваженого органу замовника з питань публічних закупівель (тендерного комітету) не вбачаємо порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель та інших нормативно правових актів, що пов’язані з процедурою вибору потенційного постачальника вище зазначених товарів, а звинувачення щодо корупційних діянь є безпідставними та не є обґрунтованими. Ваша вимога є надуманою та носить характер змушення порушення політики Держави в розрізі основних принципів здійснення закупівель, зокрема: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, та в свою чергу не підкріплена достатньою доказовою базою згідно до вимог Тендерної документації, та спотворює її вимоги по суті, з метою ввести в оману Замовника. Оскільки Ви, як учасник процедури закупівлі, звертаєте увагу на дані питання в розрізі власного трактування законодавчих актів, як власну думку, яка суперечить чинному законодавству та позицій Уповноваженого органу (Департаменту регулювання державних закупівель), ми, як замовник та розпорядник коштів, змушені вбачати в цьому дії спрямовані на перешкоджання процесу закупівлі та введення в оману відповідальних осіб з метою отримання власної вигоди, що може бути розцінено замовником як тиск на тендерний комітет та уповноважених осіб замовника, та перешкоджання виконання зобов’язань Замовника за для забезпечення потреб Держави та її громадян. За для запобігання в подальшому подібних ситуацій, які призводять до відхилення вашої пропозиції, як національного виробника товару, просимо звертати увагу на положення Закону щодо можливості подання звернень щодо уточнення вимог тендерної документації, а саме – учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. В свою чергу, при формуванні та поданні власних тендерних пропозицій, в подальшому рекомендуємо вам бути більш уважними та відповідальними за зміст власних пропозицій., не тільки в кваліфікаційній частині, а відносно і інших вимог замовника(ів).
Статус вимоги: Не задоволено