• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга з вогнезахисної обробки дерев'яних елементів покрівлі будівель: Брагинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Брагинівської сільської ради, Хорошівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з музично-хореографічним профілем Брагинівської сільської ради, Олександропільського Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Брагинівської сільської ради)

Завершена

189 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 945.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2021 12:46 - 14.12.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Огляд обєкту

Номер: 7a23b3489a0341938012372559ba8f33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-08-008468-c.c1
Назва: Огляд обєкту
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Для уточнення об’єму робіт передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника, що узгоджується офіційним зверненням. За результатами огляду складається акт або довідка за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт або довідку разом з іншими документами." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є заклади дошкільної освіти ). Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник повідомляє наступне. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційною є інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Крім того, відповідно до ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Крім того, Закон не забороняє Замовнику запрошувати на закупівлі потенційних постачальників, це може допомогти Замовнику отримати більш вигідну ціну. Адже, чим більше постачальників бере участь у закупівлі, тим вище між ними конкуренція. Тому, Ваше звинувачення щодо порушення Замовником права Учасника на конфіденційність інформації та щодо наявності корупційної складової є безпідставним та нікчемним. Замовник дотримався принципів публічних закупівель згідно ст.5 Закону, зокрема максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Вимога Замовника щодо обстеження об’єкту потенційним Учасником застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг, їх складності та специфіки. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Правил пожежної безпеки в Україні, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417. Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту (у тому числі робіт протипожежного призначення) обстеження є одним із етапів виконання робіт. Обстеження включає ознайомлення та огляд з дерев’яних конструкцій на об'єкті. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення робіт протипожежного призначення, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію. Також відповідно по умов Технічного завдання для підтвердження розрахунків ціни Учасник повинен розробити та надати у складі пропозиції кошторисну документацію. Обстеження об’єкта Учасником дозволить не допустити в подальшому безпідставного корегування цінової пропозиції та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. Тому, у робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в обстеженні об’єкту, оцінки обсягу послуг/робіт, здійсненні необхідних замірів тощо. Крім того, після обстеження об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю надання визначених Замовником послуг та/або інших, незалежних від Замовника причин. Ваше зауваження щодо понесених збитків з ще не отриманих прибутків є некоректним, оскільки, подаючи свою пропозицію на певну закупівлю, учасники також сплачують плату, але це не є гарантією перемоги в закупівлі, укладення договору, отримання прибутку. Станом на 07.12.2021 року Дніпропетровська область має “жовтий” рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19. У зв’язку з ситуацією яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS–CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Рішення АМКУ, на які посилається Учасник в своїй вимозі, не можуть бути застосовані в даній ситуації, так як зазначені рішення приймалися щодо інших закупівель і при їх прийнятті не враховувалася вимога Замовника про розробку Учасниками закупівлі кошторисної документації та виконання положень «Правил пожежної безпеки в Україні», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417. Оскільки спрощена закупівля – це не процедура закупівлі, то стаття 18 Закону щодо оскарження тут не застосовується, тому таку закупівлю не можна оскаржити до Антимонопольного комітету України. Відповідно до ч.20 ст.14 Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Таким чином вимога щодо обстеження об’єкта не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення. Сподіваємося на взаєморозуміння та взаємоповагу!
Статус вимоги: Відхилено