-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з підготовки та просування інформації щодо діяльності міської ради, виконавчих органів, комунальних підприємств, закладів, установ міської ради у соціальних мережах
ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з підготовки та просування інформації щодо діяльності міської ради, виконавчих органів, комунальних підприємств, закладів, установ міської ради у соціальних мережах)
Завершена
1 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2021 12:09 - 20.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на дії замовника про дискваліфікації
Номер:
604a4e3695bb4428be2c30b2c49dfa35
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-003468-a.b2
Назва:
Скарга на дії замовника про дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо про те, що не погоджуємось із Протокольним рішенням №1/05-01 від 05 січня 2022 року, яким пропозицію Учасника ФОП Бойко Андрій Мирославович процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з підготовки та просування інформації щодо діяльності міської ради, виконавчих органів, комунальних підприємств, закладів, установ міської ради у соціальних мережах) відхилено, з причин невиправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції– та вважаємо його безпідставним та таким, що прийнятий з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до наступного.
Замовником зазначено, що в тендерній пропозиції учасником ФОП Бойком Андрієм Мирославовичем надано довідку (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, копію аналогічного договору, укладеного з КНП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» №7934 від 01.07.2021 р. загальна вартість якого складає 48000, 00 та копії актів наданих послуг до цього договору на загальну суму 48000,00 грн., але договір та акти не містять печатки виконавця, що ставить під сумнів та не доводить факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, як це вимагається тендерною документацією з додатками.
19 липня 2017 р. в Україні набув чинності Закон України № 1982 VIII “Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями”. Цим законом внесено зміни до низки законодавчих актів, та передбачають повне скасування печаток.
Зокрема, відповідно до ст.58-1. Господарського кодексу України - суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатку, проте, використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим.
- Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування.
- Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
- Виготовлення, продаж та/або придбання печаток здійснюється без одержання будь-яких документів дозвільного характеру.
Тобто, згідно із змінами до закону використання печаток тепер не обов’язкова вимога для визнання документа чи угоди дійсними. Ба більше, виключається навіть можливість визнати такий документ недійсним у зв’язку з відсутністю печатки.
На момент укладення аналогічного Договору №7934, ФОП Бойко А.М. здійснював свою діяльність без печатки, що відображено в реквізитній частині Договору, де зі сторони Замовника Договір засвідчено підписом і печаткою уповноваженої особи КНП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради», а зі сторони Виконавця Договір засвідчено підписом ФОП Бойко А.М. та зазначено б.п. (без печатки), тому ставити під сумнів чинність Договору не має підстав. Акти приймання-передачі послуг укладались і підписувались на виконання Договору, в реквізитній частині яких, так як і в Договорі зі сторони Замовника Акти засвідчено підписом і печаткою уповноваженої особи КНП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради», а зі сторони Виконавця Акти засвідчено підписом ФОП Бойко А.М. та зазначено б.п. (без печатки).
Також звертаємо вашу увагу, що інформація про укладення вищезазначеного Договору №7934 міститься в системі Державні закупівлі PROZORRO ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-01-000013-c. Статус виконання договору – завершено.
Згідно вимог законодавства угода є правомірною, якщо її недійсність прямо не встановлена законом або якщо вона не визнана судом недійсною. Основою недійсності угоди є недотримання у момент її укладення вимог, встановлених частинами 1 - 3, 5 і 6 статей 203 Цивільного кодексу України. Нескріплення договору та актів печаткою, навіть за наявності печатки, якщо стоїть підпис уповноваженої особи, не тягне його недійсності і не може ставити під сумнів чинність даних документів.
Оскільки із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання) та виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки, нам не зрозумілий висновок Замовника: «договір та акти не містять печатки виконавця, що ставить під сумнів та не доводить факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі».
Таким чином, у Замовника немає законодавчих підстав ставити під сумнів чинність поданих у складі Тендерної пропозиції договору, укладеного з КНП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» №7934 від 01.07.2021 р. загальна вартість якого складає 48000, 00 та копії актів наданих послуг до цього договору на загальну суму 48000,00 грн.
Відповідно до вищенаведеного учасник повністю підтвердив свою відповідність кваліфікаційним вимогам, а саме підтвердив досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, укладеного з органами місцевого самоврядування, їх виконавчими органами, структурними підрозділами, комунальними підприємствами згідно чинного законодавства і виконав вимоги Додатку та усунув невідповідності.
Вимагаємо відмінити незаконне та неправомірне рішення щодо відхилення переможця відкритих торгів ФОП Бойка Андрія Мирославовича ТА визнати його переможцем даної закупівлі
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та інформувати про порушення Держаудитслужбу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга на дії замовника про дискваліфікацію.pdf 06.01.2022 17:34
Дата подачі:
06.01.2022 17:34
Вирішення:
Під час розгляду і аналізу документів пропозиції учасника ФОП БОЙКО АНДРІЙ МИРОСЛАВОВИЧ процедури закупівлі відкриті торги за кодом ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з підготовки та просування інформації щодо діяльності міської ради, виконавчих органів, комунальних підприємств, закладів, установ міської ради у соціальних мережах) UA-2021-12-08-003468-a, виявлено наступне:
Відповідно до вимог тендерної документації з додатками учасник у склад пропозиції повинен надати: з метою своєчасного надання послуг, гарантії повного виконання договору, уникнення випадків недобросовісної конкуренції, підтвердження достатньої кваліфікації та досвіду роботи у вузькому сегменті ринку, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, укладеного з органами місцевого самоврядування, їх виконавчими органами, структурними підрозділами, комунальними підприємствами згідно чинного законодавства із зазначенням предмету, номеру та дати договору, та назви контрагента, з яким було укладено договір. Копія такого договору та актів виконаних робіт (наданих послуг), що підтверджують виконання договору без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних», які надаються для підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно аб.3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам частини 4. «Кваліфікаційні критерії до учасників» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та п.2 Додатку №1 до Тендерної документації «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам, встановленим в тендерній документації».
Учасником процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з підготовки та просування інформації щодо діяльності міської ради, виконавчих органів, комунальних підприємств, закладів, установ міської ради у соціальних мережах) UA-2021-12-08-003468-a ФОП БОЙКО АНДРІЙ МИРОСЛАВОВИЧ надано довідку (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, копію аналогічного договору, укладено з КНП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради», № 7934 від 01.07.2021 року загальна вартість якого складає 48000,00 грн. та копії актів наданих послуг до цього договору на загальну суму 48000,00 грн, але договір та акти не містять печатки виконавця, проте в довідці про використання печатки учасник вказує, що використовує печатку, що ставить під сумнів та не доводить факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, як це вимагається тендерною документацією з додатками.
Аналогічний договір №7934 від 01.07.2021 року, укладений між ФОП Бойко А.М. та КНП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» містить в реквізитній частині виконавця (7. Реквізити сторін) М.П. (місце печатки), що свідчить про те, що договір засвідчується підписом та печаткою, проте ФОП Бойко А.М. договір №7934 від 01.07.2021 року зі сторони виконавця ФОП Бойко А.М не засвідчено печаткою, як це вимагається згідно чинного законодавства, а зі сторони Замовника Договір засвідчено підписом і печаткою уповноваженої особи КНП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради», тому ставити під сумнів чинність та виконання даного Договору.
Враховуючи вищенаведене, учасник процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з підготовки та просування інформації щодо діяльності міської ради, виконавчих органів, комунальних підприємств, закладів, установ міської ради у соціальних мережах) UA-2021-12-08-003468-a ФОП БОЙКО АНДРІЙ МИРОСЛАВОВИЧ не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Cкарга на дії замовника про дискваліфікацію
Номер:
73678875272843df8451a64c7e4246ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-003468-a.b1
Назва:
Cкарга на дії замовника про дискваліфікацію
Скарга:
Шановний Замовнику, повідомляємо про те, що не погоджуємось із Протокольним рішенням №1/05-01 від 05 січня 2022 року, яким пропозицію Учасника ФОП Бойко Андрій Мирославович процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з підготовки та просування інформації щодо діяльності міської ради, виконавчих органів, комунальних підприємств, закладів, установ міської ради у соціальних мережах) відхилено, з причин невиправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції– та вважаємо його безпідставним та таким, що прийнятий з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до наступного.
Замовником зазначено, що в тендерній пропозиції учасником ФОП Бойком Андрієм Мирославовичем надано довідку (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, копію аналогічного договору, укладеного з КНП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» №7934 від 01.07.2021 р. загальна вартість якого складає 48000, 00 та копії актів наданих послуг до цього договору на загальну суму 48000,00 грн., але договір та акти не містять печатки виконавця, що ставить під сумнів та не доводить факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, як це вимагається тендерною документацією з додатками.
19 липня 2017 р. в Україні набув чинності Закон України № 1982 VIII “Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями”. Цим законом внесено зміни до низки законодавчих актів, та передбачають повне скасування печаток.
Зокрема, відповідно до ст.58-1. Господарського кодексу України - суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатку, проте, використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим.
- Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування.
- Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
- Виготовлення, продаж та/або придбання печаток здійснюється без одержання будь-яких документів дозвільного характеру.
Тобто, згідно із змінами до закону використання печаток тепер не обов’язкова вимога для визнання документа чи угоди дійсними. Ба більше, виключається навіть можливість визнати такий документ недійсним у зв’язку з відсутністю печатки.
На момент укладення аналогічного Договору №7934, ФОП Бойко А.М. здійснював свою діяльність без печатки, що відображено в реквізитній частині Договору, де зі сторони Замовника Договір засвідчено підписом і печаткою уповноваженої особи КНП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради», а зі сторони Виконавця Договір засвідчено підписом ФОП Бойко А.М. та зазначено б.п. (без печатки), тому ставити під сумнів чинність Договору не має підстав. Акти приймання-передачі послуг укладались і підписувались на виконання Договору, в реквізитній частині яких, так як і в Договорі зі сторони Замовника Акти засвідчено підписом і печаткою уповноваженої особи КНП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради», а зі сторони Виконавця Акти засвідчено підписом ФОП Бойко А.М. та зазначено б.п. (без печатки).
Також звертаємо вашу увагу, що інформація про укладення вищезазначеного Договору №7934 міститься в системі Державні закупівлі PROZORRO ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-01-000013-c. Статус виконання договору – завершено.
Згідно вимог законодавства угода є правомірною, якщо її недійсність прямо не встановлена законом або якщо вона не визнана судом недійсною. Основою недійсності угоди є недотримання у момент її укладення вимог, встановлених частинами 1 - 3, 5 і 6 статей 203 Цивільного кодексу України. Нескріплення договору та актів печаткою, навіть за наявності печатки, якщо стоїть підпис уповноваженої особи, не тягне його недійсності і не може ставити під сумнів чинність даних документів.
Оскільки із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання) та виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки, нам не зрозумілий висновок Замовника: «договір та акти не містять печатки виконавця, що ставить під сумнів та не доводить факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі».
Таким чином, у Замовника немає законодавчих підстав ставити під сумнів чинність поданих у складі Тендерної пропозиції договору, укладеного з КНП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» №7934 від 01.07.2021 р. загальна вартість якого складає 48000, 00 та копії актів наданих послуг до цього договору на загальну суму 48000,00 грн.
Відповідно до вищенаведеного учасник повністю підтвердив свою відповідність кваліфікаційним вимогам, а саме підтвердив досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, укладеного з органами місцевого самоврядування, їх виконавчими органами, структурними підрозділами, комунальними підприємствами згідно чинного законодавства і виконав вимоги Додатку та усунув невідповідності.
Вимагаємо відмінити незаконне та неправомірне рішення щодо відхилення переможця відкритих торгів ФОП Бойка Андрія Мирославовича ТА визнати його переможцем даної закупівлі
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та інформувати про порушення Держаудитслужбу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга на дії замовника про дискваліфікацію.pdf 06.01.2022 17:32
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
06.01.2022 17:32