-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини будівлі Нечаянського будинку культури, вул. Шкільна, 15, с. Нечаяне, Миколаївського району, Миколаївської області (код ДК 021: 2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт"
Торги відмінено
2 704 939.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 524.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 524.70 UAH
Період оскарження:
08.12.2021 11:21 - 20.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
1f1b5399d82a43ecbc1b0b4457a84b87
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-001729-b.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо прийнятих рішень Замовника
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
08 грудня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівельProZorro) Відділом освіти, молоді, спорту та культури Нечаянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області (далі – Замовник або Відділ освіти) було оприлюднене оголошення № UA-2021-12-08-001729-b про проведення процедури відкритих торгів, предметом закупівлі якої є- Капітальний ремонт частини будівлі Нечаянського будинку культури, вул. Шкільна, 15, с. Нечаяне, Миколаївського району, Миколаївської області (код ДК 021: 2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт".
Очікувана вартість закупівлі – 2 704 939,00 UAH з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» (далі – ТОВ «БК «ІНТЕРБУД» або Скаржник) приймало участь в даній процедурі закупівлі, документи тендерної пропозиції відповідають вимогам Замовника.
29.12.2021року тендерним комітетом Замовника відповідно до результатів розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення та визнано переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» (далі ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ»), про що свідчить протокол №2 від 29.12.2021 року розгляду тендерних пропозицій, який було оприлюднено в електронній системі закупівель 29.12.2021р. о 15:16 (далі – Протокол).
ТОВ «БК «ІНТЕРБУД»ознайомившись з тендерною пропозицією
ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» вважає, що рішення тендерного комітету Замовника про визначення ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» переможцем процедури закупівлі прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України, внаслідок чого порушені права ТОВ «БК «ІНТЕРБУД», як учасника, й відповідно оскаржуване рішення тендерного комітету Замовника, що оформлене Протоколом, підлягає скасуванню.
Згідно з частиною другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. За подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель.
Відповідно частина 2 пункту 8 статті 18 Закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Таким чином, зазначена скарга подана до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням визначених Законом термінів.
Скаржник не може погодитися із рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують його права та інтереси, а також суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з огляду на наступне.
Ретельний аналіз тендерної пропозиції учасника-переможця (ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ») свідчить про її невідповідність тендерній документації Замовника та, як наслідок, про наявність порушень з боку Замовника і є підставою для відхилення тендерної пропозиціїТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» виходячи з наведеного.
Під час підготовки тендерних пропозицій учасники повинні були дотримуватись вимог Тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету Відділу освіти, молоді, спорту та культури Нечаянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області № 4 від 08.12.2021р. (далі – Документація).
1. В п.3 «Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій» розділу ІІ Документації «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», передбачена вимога щодо надання інформації Учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції про авторизований електронний майданчик через який ним подано тендерну пропозицію.
Однак, ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано інформації щодо подання інформації Учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції про авторизований електронний майданчик, через який ним подано тендерну пропозицію, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації Замовника.
У зв’язку з чим тендерним комітетом тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» мала бути відхилена на підставі пункту 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до пп. 3.1.1 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники закупівлі повинні були надати Сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція) в складі своєї пропозиції. ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано витребуваного сканованого листа, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації Замовника.
У зв’язку з чим тендерним комітетом тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» мала бути відхилена на підставі пункту 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до пп. 3.6.2п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником, зокрема - копії ліцензії відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки щодо виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи верхолазні та ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
В матеріалах тендерної пропозиції учасника, що був визнаний переможцем, відсутні копії ліцензії (як дослівно витребувано в Документації Замовника)відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки щодо виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; не надано дозвільних документів на роботи верхолазні.
Відповідно до п.3.5.12. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтю 17 Закону»Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Всупереч наведеному п.3.5.12. Документації ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» не надав пояснень в довільній формі про неможливість поданняліцензії відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпекита не обґрунтував з посиланням на норми діючих нормативно-правових актів надання ним декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Крім того, в документах міститься декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, однак, серед видів робіт підвищеної небезпеки, перелічених в Декларації, не містяться такі види робіт, як верхолазні роботи, однак це є обов’язковою умовою Замовника.
Звертаємо увагу, що Додаток 2 до тендерної документації Замовника «Відомість обсягів робіт» містить види робіт, що підлягають ліцензуванню відповідно до законодавства (позиції під порядковим номером103- нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу ЕНДОТЕРМ ХТ150 на горизонтальні та вертикальні поверхні дерев’яних конструкцій, та позиції під порядковими номерами 160-167 Додатку 2, що стосуються монтажних робіт пожежної сигналізації).
Так, відповідно до пункту 13 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови), передбачено отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п.2 Ліцензійних умов надано визначення терміну «роботи протипожежного призначення», а саме, монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
За цим п.2 Ліцензійних умов монтаж - комплекс операцій із встановлення, з’єднання окремих складових частин, вузлів та агрегатів, налагодження та проведення перевірки щодо працездатності.
Тобто, виходячи з вимог пп.3.6.2п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено про необхідність наданняліцензій на провадження певного виду діяльності, якщо таке передбачено законодавством, в поєднанні з вимогами пункту 13 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” та Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» мала бути надана відповідна ліцензія з надання послуг і виконання робіт протипоженого призначення, однак цього зроблено не було, ліцензія відсутня, що є підставою відхилення з посиланням на пункт 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Відповідно до пп. 2.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пп. 3.5.2п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтю 17 Закону»Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури повинні надати звіт форма №1ДФ за останній звітний період, відсканований договір ЦПХ та/або накази про прийняття.
Відповідно до п.3.5.12. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтю 17 Закону»Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» не було надано звіт форма №1ДФ за останній звітний період, як вимагав Замовник, натомість було надано податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі — Податковий розрахунок), однак жодних пояснень причин ненадання витребуваного Замовником звіту форми №1ДФ та пояснень причини подання Податкового розрахунку на заміну звіту форми №1ДФ з посиланням на норми діючих нормативно-правових актів ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» не здійснив, чим порушив вимоги Документації, що також є підставою відхилення з посиланням на пункт 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Відповідно до пп. 3.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтю 17 Закону»Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури повинні учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відсканований лист-відгук, рекомендаційний лист від контрагентів, про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендреноїпроппзиції, акти виконаних робіт за формою №КБ-2В та №КБ-3.
Однак ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» не надав рекомендаційний лист від контрагентів про належне виконання учасником договору, чим порушив вимоги Документації, що також є підставою відхилення з посиланням на пункт 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зауважимо, підстави для ототожнення листа-відгуку з рекомендаційним листом відсутні, оскільки Документація Замовника сформульована таким, чином, що не допускає його множинне трактування (не містить сполучника «або» і перелічений через «кому»), що передбачає обов’язкове надання і листа-відгуку, і рекомендаційного листа.
6.Відповідно до пп. 5.2.1 п. 2 «Інша інформація»Розділу V«Оцінка тендерної пропозиції» з метою дотримання вимог визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, учасник повинен надати гарантійний лист, щодо зобов’язання надання ним документів на протязі 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Однак ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» не надав у вказаний строк гарантійного листа, чим порушив вимоги Документації, що є підставою відхилення з посиланням на пункт 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
На виконання п.4) ч.5 ст.18 Закону наводимо обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника.
Вищенаведений аналіз невідповідностей та недоліків документів з тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» та співставлення їх з матеріалами тендерної пропозиціїТОВ «БК «ІНТЕРБУД» свідчит
Пов'язані документи:
Учасник
- 4.2. Додаток 2 Відомість обсягів робіт.docx 05.01.2022 13:38
- sign.p7s 05.01.2022 13:38
- 15. Лист код доступу.docx 05.01.2022 13:38
- 4.1. Додаток_1_Пропозицiя.docx 05.01.2022 13:38
- 4. Гарантійний лист щодо зобовязання надання документів.docx 05.01.2022 13:38
- 4. Гарантійний лист щодо зобовязання надання документів.docx.p7s 05.01.2022 13:38
- Скарга до Замовника.pdf 05.01.2022 13:38
- 14. Інформація про електроний майданчик.docx 05.01.2022 13:38
- 15. Лист код доступу.docx.p7s 05.01.2022 13:38
- 17. Лист-пояснення щодо 1 дф.docx.p7s 05.01.2022 13:38
- Лицензия Нечайного на пожежну небезпеку.pdf 05.01.2022 13:38
- 14. Інформація про електроний майданчик.docx.p7s 05.01.2022 13:38
- 4.3._Додаток_3_Проект_договору.docx 05.01.2022 13:38
- 4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.docx 05.01.2022 13:39
- Звіт ЄСВ (1ДФ).pdf 05.01.2022 13:39
- ТД.docx 05.01.2022 13:39
- Декларація відповідності мтб.pdf 05.01.2022 13:39
- 7. Рекомендаційний лист.pdf 05.01.2022 13:39
- 17. Лист-пояснення щодо 1 дф.docx 05.01.2022 13:39
- рішення від 10.01.2022 № 283.pdf 10.01.2022 16:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2022 № 1096.pdf 20.01.2022 11:26
- рішення від 19.01.2022 № 1096.pdf 24.01.2022 13:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2022 17:17
Дата розгляду скарги:
19.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.01.2022 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.01.2022 13:35
Дата виконання рішення Замовником:
24.01.2022 16:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням Антимонопольного комітету України ознайомлена.