• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія (код ДК 021:2015 - 09310000-5)

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2021 10:50 - 20.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо необґрунтованого вибору переможця.

Номер: 9628e16268c4450e90ea3066343f1089
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-08-002229-a.a2
Назва: Щодо необґрунтованого вибору переможця.
Вимога:
Щодо необґрунтованого вибору переможця.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно вимог п. 2 Розділу «Оцінка Тендерної Пропозиції» тендерної документації Учасник повинен: «Підтвердити наявність на території Рівненської області власного структурного підрозділу - центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, який приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати довідку за формою згідно додатку №7 про наявність такого Центру за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання); Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку за формою згідно додатку №8 про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, та документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для Учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів. Такий Учасник повинен надати довідку з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує.» Звертаю Вашу увагу, що слово «щоденно» відноситься виключно до здійснення Учасником прийому звернень/скарг/претензій споживачів, надання роз’яснень та інформації, що може відбуватись і в електронній формі, шляхом надсилання електронною поштою або в особистому кабінеті споживача на сайті Учасника. Тобто, Тендерна документація не передбачала вимоги про необхідність особистого прийому споживача щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) у відповідному структурному підрозділі, а отже і відсутня вимога про наявність в учасника власного чи орендованого приміщення, в якому щоденно такий прийом здійснювався. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» міститься Довідка про наявність власного окремого структурного підрозділу (Вих. №22/12/21-46 від 22.12.2021 року), складена відповідно до Додатку 8 до тендерної документації. У цій Довідці визначено такий Графік проведення особистого прийому споживачів: «1 (один) день щомісяця у останній четвер кожного місяця з 11-00 до 17-00», що повністю відповідає наданому у складі тендерної пропозиції Договору оренди від 01.02.2021 №01/02-01, яким підтверджується право користування приміщенням. Також, у зазначеній Довідці, міститься інформацію, що «Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Статус Енерго» підтверджує, що у зазначеному окремому структурному підрозділі щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, а також проводиться особистий прийом споживачів.», як це і вимагалось Додатком 8 до тендерної документації. Тобто, Учасник наданою Довідкою підтвердив можливість щоденного здійснення прийому звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, а також можливість особистого прийому споживачів 1 (один) день щомісяця у останній четвер кожного місяця з 11-00 до 17-00, що є достовірною інформацією, яка навпаки підтверджується іншими наданими документами та жодним чином не суперечить таким. Зважаючи на наведене, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Статус Енерго» є такою, що відповідає встановленим у тендерній документації вимогам. Частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Також відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції / пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі /спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Проаналізувавши зазначені вище вимоги, можна дійти висновку, що звернутися до замовника може той учасник, тендерна пропозиція/пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена. Отже, звернутися до замовника відповідно до Закону не може учасник, тендерну пропозицію/пропозицію якого замовник не розглядав. Варковицька сільська рада при проведенні закупівлі UA-2021-12-08-002229-a не розглядала та не відхиляла тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Рівненська обласна енергопостачальна компанія», а тому в останнього відсутнє законне право звертатись до замовника з відповідною вимогою. Підсумовуючи наведе, Вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «Рівненська обласна енергопостачальна компанія» щодо необґрунтованого вибору переможця є необґрунтованою та незаконною, а тому не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

Щодо рішення Замовника

Номер: 3ca8ba63a4bf4d3699b0084ad77c9e50
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-08-002229-a.a1
Назва: Щодо рішення Замовника
Скарга:
Постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі – Постанова КМУ 193) передбачено, що до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року установлена можливість використання користувачами електронних довірчих послуг (за деякими виключеннями) удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 31.12.2021 15:11
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ», Пархомець Олена Володимирівна 380676414378 Olena.Parhomets@rvgaszbut.104.ua