-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти 09130000-9
Завершена
148 224.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 482.24 UAH
мін. крок: 1% або 1 482.24 UAH
Період оскарження:
08.12.2021 10:38 - 14.12.2021 13:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо розгляду змін /доповнення умов договору.
Номер:
beab411e53ed4144940865c4cf5adef0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-003997-c.b3
Назва:
Вимога щодо розгляду змін /доповнення умов договору.
Вимога:
1. Перехід права власності на товар:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України (в тому числі до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити такі істотні умови за договором, а саме:
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
2. Строк дії карток на пальне, продовження строку дії карток на пальне, арбітражні проби:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України (в тому числі до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
Покупець зобов’язаний фактично отримати Товар в межах терміну (строку) дії карток на пальне.
Термін (строк) дії карток на пальне вказується у видатковій накладній і погоджується Сторонами шляхом підписання видаткової накладної на Товар.
Якщо термін дії карток на пальне не вказаний у видатковій накладній, то термін дії карток на пальне становить 1 календарний рік від дати видаткової накладної.
Постачальник/Учасник зобов’язується фактично видати Покупцю/Замовнику Товар лише протягом терміну (строку) дії карток на пальне.
Картки на пальне, не пред'явлені оператору АЗС для отримання Товару протягом терміну дії картки на пальне анулюються (втрачають свою силу і є недійсними). Покупець/Замовник зобов'язується забрати Товар зі зберігання до моменту анулювання карток на пальне.
Пов'язані документи:
Замовник
- зміни до документації 14.12.2021.doc 15.12.2021 09:42
Дата подачі:
14.12.2021 09:55
Вирішення:
Шановний Учаснику! Вашу вимогу розглянуто! Ваші пропозиції стосовно внесення змін до проекту договору про закупівлю товарів прийняті та викладені у додатку № 3 до Документації спрощеної закупівлі. Окрім, вимог відносно карток, бо користування картками на пальне наше підприємство не розглядає та використовує тільки талони на пальне.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
e197412db0794ed2acbf18fa9a1e0fb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-003997-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня!
Прохання внести зміни до Оголошення щодо можливості використання не лише талони номіналом 10 літрів, а також еквіваленту – паливних карток (картки багаторазового використання (багатолітрові картки), якими можна багаторазово заправитись на 10 /20 літрів або інший літраж).
Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2021 15:58
Вирішення:
Шановний учаснику! Ваша вимога розглянута та не підлягає задоволенню з наступних підстав:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник планує та здійснює закупівлі відповідно до наявних потреб. Тому встановити літраж на використання бензину, вказаний у Вашій вимозі є недоцільним для нашого підприємства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3e0e750edb57439d99300c220c57a3a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-003997-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня!
Відповідно до п.9 Додатку 1 до Оголошення, Учасник повинен Учасник повинен надати: оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі. Дана вимога є дискримінаційна з тих підстав, що обмежує участь у закупівлі учасників, які використовують партнерські АЗС. Також дана вимога є необгрунтованою та такою, що жодним чином не відноситься до предмету закупівлі, так як стосується системи управління, а не поставки товару. Законодавством України у сфері оптової та роздрібної торгівлі пальним не передбачено обов'язку суб'єктів ринку отримувати вказаний документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. Проте в рамках даної закупівлі Замовник здійснює придбання товару, а не замовляє послуги з виробництва продукції чи проведення робіт (надання послуг).
Таким чином, вимога про надання даного документу унеможливлює участь у закупівлі певного кола учасників та свідчить про орієнтацію Замовника на певного учасника.
Вимагаємо вилучити вищезазначену умову документації, адже вона містить обмежуючий характер, що в свою чергу суперечить принципам недискримінації, закріпленим в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь щодо дискрименації.doc 13.12.2021 12:10
Дата подачі:
10.12.2021 15:57
Вирішення:
Шановний Учасник! Розглянувши Вашу вимогу (скаргу) щодо виключення з Оголошення як дискримінаційної вимоги про надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції сертифікату, що підтверджує впровадження системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», виданого акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (далі - сертифікат), вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. ISO 9001:2015 є міжнародним стандартом та частиною Національних стандартів України, відповідно до якого всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку, мають впроваджувати його у своїй господарській діяльності. Зазначений стандарт дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам системи контролю якості ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару. Наявність сертифікату сприяє ознайомленню з діловими якостями суб’єкта господарювання, його спроможностями щодо постачання товару в налагодженій системі менеджменту, котра характеризує такого суб’єкта господарювання як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникненні різних об’єктивних обставин. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог системи контролю якості ISO 9001:2015 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і отримати необхідний сертифікат, який вимагає замовник, може будь-який суб’єкт господарювання незалежно від організаційно-правової форми власності, типу, розміру, виду продукції, що виробляється/постачається за умови відповідності стандартам. Зазначений сертифікат є документом, що передбачений чинним в України законодавством, вимога щодо надання такого сертифікату відповідає вимогам чинного законодавства України. Практика постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель підтверджує наявність у замовників права вимагати відповідності учасника вимогам ДСТУ/ISO/ ДСТУ ISO/ ISЕ. АМКУ у своєму рішенні вже підтвердив те, що дані вимоги не є дискримінаційними (рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2020 №19422-р/пк-пз). Крім цього, до частини 1 статті 42 Закону України «Про публічні закупівлі» був доповнений пункт 13, що передбачає обов’язок Замовника вказувати у Звіті про виконання договору закупівлі також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі – у разі закупівлі товару. Для того, щоб це зазначити Замовник повинен мати документ, який вказує на країну походження товару. Цим документом може бути сертифікат. Зважаючи на вищенаведене, вимушені відмовити у задоволенні вимоги (скарги).
Статус вимоги:
Відхилено